facebook web

I Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji

dodaj wydarzenie do kalendarza

Konferencja w całości poświęcona najlepszym i sprawdzonym sposobom prowadzenia kampanii PR, budowaniu marki, sponsoringu, public relations w social media oraz komunikacji wewnętrznej. Po powrocie do firmy będziesz umiał prowadzić skuteczny PR w internecie, mediach tradycyjnych i wprowadzisz nowe standardy komunikacji wewnętrznej.

 

I Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji

 

JEDYNA W POLSCE PROFESJONALNA KONFERENCJA ZAWODOWA DLA OSÓB ODPOWIEDZIALNYCH ZA PR ORAZ BUDOWANIE WIZERUNKU FIRM I OSÓB PUBLICZNYCH

 

HARMONOGRAM KONFERENCJI

 
8.15 – 9.15 Rejestracja uczestników
9.15 – 9.20 Rozpoczęcie konferencji
9.20 – 9.50 Jak praktycznie wykorzystać content marketing w działaniach PR-owych?
9.50 – 10.40 Jak wykorzystywać social media do budowania wizerunku firmy? Sprawdzone sposoby do zastosowania od zaraz.
10.40 – 11.30 Marketing rekomendacji: jak wykorzystać influencerów - trendsetterów, blogerów, youtuberów i ambasadorów marki - w budowaniu relacji z konsumentami?
11.30 – 12.20 Przerwa kawowa i networking
12.20 – 13.10 Jak skutecznie zarządzać reputacją firmy oraz osób publicznych w sytuacjach kryzysowych?
13.10 – 14.00 Jak dobrze przygotować się do wystąpień publicznych, aby nie dać się zaskoczyć nieprzewidzianym sytuacjom?
14.00 – 14.55 Lunch i networking
14.55 – 15.45 Jak skutecznie współpracować z dziennikarzami i sporządzać atrakcyjny content dla komunikatów prasowych, aby zainteresować media oraz klientów?
15.45 – 16.35 Jak krok po kroku z sukcesem zaplanować i wdrożyć strategię PR w firmie?
16.35 – 16.50 Przerwa kawowa i networking
16.50 – 17.40 Jak budować atrakcyjny wizerunek pracodawcy oraz rozwijać komunikację z pracownikami i partnerami firmy/instytucji?
17.40 – 18.30 Jak planować i prowadzić w firmie działania społecznie odpowiedzialne? CSR bez tajemnic.
18.30 Zakończenie konferencji

 

Prelegenci:

  • Łukasz Majewski
  • Beata Tadla
  • Kamil Bolek
  • Monika Czaplicka
  • Kamila Biedrzycka-Osica
  • Artur Jabłoński
  • Justyna Bakalarska
  • Magdalena Urbaniak
  • Andrzej Gruszka

Rejestracja i bilety - http://www.nowoczesny-pr.pl/

Najnowsze

2/3 Polaków nie wie co to Black Friday. Niemal 2/3 polskich konsumentów twierdzi, że nie spotkało się wcześniej z określeniem Black Friday czy Czarny Piątek. Stąd też ponad 60 proc. z nich nie planuje skorzystać w tym roku z wyprzedaży z tej okazji. ...

Hakerzy wykradli dane 57 mln klientów Ubera. Firma zapłaciła okup. W październiku 2016 roku hakerzy wykradli dane 57 mln użytkowników Ubera - głównie pasażerów, ale także kierowców - ujawnił we wtorek, ponad rok po kradzieży, nowy szef amerykańskiej firmy Dara Khosrowshahi. ...

Już 59 proc. reklam display kupowanych w modelu programmatic, w Polsce wzrost o 40 proc.. W br. 59 proc. globalnych wydatków na internetowe reklamy display realizowane jest w modelu programatycznym. W 2019 roku ten wskaźnik będzie wynosił już 67 proc. - prognozuje agencja mediowa Zenith. Według analiz Zenith w br. wartość reklam wykupywanych w modelu programatycznym wyniesie 57,5 mld dolarów, natomiast w 2019 roku - 84,9 mld dolarów. ...

Mobilne strony w Polsce ładują się zbyt wolno, Google chce pomóc z nowym Test My Site. Według wewnętrznych testów przeprowadzonych przez Google mobilne strony polskich firm ładują się o wiele wolniej niż optymalne według ekspertów 3 sekundy. Najgorzej wypada pod tym względem branża technologiczna, najlepiej opieka medyczna, jednak żaden segment nie sprostał wymaganiom. ...

European VR/AR Congress w tym tygodniu w Warszawie. 23-24 listopada Centrum Nauki Kopernik zamieni się w arenę wymiany wiedzy na temat wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. W programie: prelekcje dotyczące zastosowania VR i AR w medycynie, architekturze, marketingu i rozrywce, testy najnowszego sprzętu i najciekawszych projektów, a także Startup Contest. ...

Progressive Web App może zagrozić mobilnym aplikacjom, ale nie od razu. „Musi okrzepnąć na rynku, nie do wszystkiego się nadaje”. Pierwsi wydawcy internetowi sięgnęli po opracowaną przez Google technologię Progressive Web App (PWA), dzięki której mobilne strony zachowują się jak zainstalowane w smartfonie aplikacje. Danny Ryback z agencji Leo Burnett przewiduje, że PWA oznacza początek końca typowych aplikacji, ale nie wszyscy eksperci polskiego rynku mobilnego podzielają w pełni ten pogląd. ...

Standard viewability reklam internetowych - co tak naprawdę znaczy?. Z perspektywy reklamodawcy gwarancja widoczności reklamy, za którą płaci powinna być maksymalna. Sądzę, że jeśli standard ma się przyjąć, IAB powinna zachęcić rynek do szerszej debaty na ten temat i zderzyć poglądy wydawców, klientów, agencji mediowych i firm pomiarowych - nowe wytyczne co do viewability reklam internetowych analizuje Tomasz Piątkowski z Meetrics. ...

Public relations praktycznie – nowy podręcznik już na polskim rynku wydawniczym. Na rynku ukazała się nowa książka z zakresu budowania wizerunku i relacji. Public relations praktycznie to publikacja autorstwa dr. hab. Dariusza Tworzydło z Uniwersytetu Warszawskiego. Wzbogacona została wieloma praktycznymi przykładami, które są ważne nie tylko w procesie edukacji, ale również doskonalenia pozyskanego już warsztatu praktycznego. ...

Google udostępnia Chatbase, narzędzie do analityki chatbotów. Google wprowadził do powszechnego użytku platformę o nazwie Chatbase, która pozwala twórcom botów stosowanych przez marki na stronach i w komunikatorach na ocenę skuteczności tych narzędzi. Wcześniej w testach Chatbase brały udział między innymi Ticketmaster, HBO, Keller Williams i Viber.   Według informacji podanych przez Google platforma Chatbase została opracowana przez inżynierów...

Hashtag to nie zabawka, trzeba go używać z głową. - Wiele marek nadużywa hashtagów by uchodzić w oczach młodych odbiorców za nowoczesne i wyluzowane. Hashtagi produkowane masowo stają się często nieczytelne, irytujące i groteskowe, a przygotowanie właściwego jest równie poważnym wyzwaniem jak opracowanie udanego sloganu reklamowego - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci marketingu i mediów społecznościowych: Jolanta...