facebook web

I Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji

Konferencja w całości poświęcona najlepszym i sprawdzonym sposobom prowadzenia kampanii PR, budowaniu marki, sponsoringu, public relations w social media oraz komunikacji wewnętrznej. Po powrocie do firmy będziesz umiał prowadzić skuteczny PR w internecie, mediach tradycyjnych i wprowadzisz nowe standardy komunikacji wewnętrznej.

 

I Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji

 

JEDYNA W POLSCE PROFESJONALNA KONFERENCJA ZAWODOWA DLA OSÓB ODPOWIEDZIALNYCH ZA PR ORAZ BUDOWANIE WIZERUNKU FIRM I OSÓB PUBLICZNYCH

 

HARMONOGRAM KONFERENCJI

 
8.15 – 9.15 Rejestracja uczestników
9.15 – 9.20 Rozpoczęcie konferencji
9.20 – 9.50 Jak praktycznie wykorzystać content marketing w działaniach PR-owych?
9.50 – 10.40 Jak wykorzystywać social media do budowania wizerunku firmy? Sprawdzone sposoby do zastosowania od zaraz.
10.40 – 11.30 Marketing rekomendacji: jak wykorzystać influencerów - trendsetterów, blogerów, youtuberów i ambasadorów marki - w budowaniu relacji z konsumentami?
11.30 – 12.20 Przerwa kawowa i networking
12.20 – 13.10 Jak skutecznie zarządzać reputacją firmy oraz osób publicznych w sytuacjach kryzysowych?
13.10 – 14.00 Jak dobrze przygotować się do wystąpień publicznych, aby nie dać się zaskoczyć nieprzewidzianym sytuacjom?
14.00 – 14.55 Lunch i networking
14.55 – 15.45 Jak skutecznie współpracować z dziennikarzami i sporządzać atrakcyjny content dla komunikatów prasowych, aby zainteresować media oraz klientów?
15.45 – 16.35 Jak krok po kroku z sukcesem zaplanować i wdrożyć strategię PR w firmie?
16.35 – 16.50 Przerwa kawowa i networking
16.50 – 17.40 Jak budować atrakcyjny wizerunek pracodawcy oraz rozwijać komunikację z pracownikami i partnerami firmy/instytucji?
17.40 – 18.30 Jak planować i prowadzić w firmie działania społecznie odpowiedzialne? CSR bez tajemnic.
18.30 Zakończenie konferencji

 

Prelegenci:

  • Łukasz Majewski
  • Beata Tadla
  • Kamil Bolek
  • Monika Czaplicka
  • Kamila Biedrzycka-Osica
  • Artur Jabłoński
  • Justyna Bakalarska
  • Magdalena Urbaniak
  • Andrzej Gruszka

Rejestracja i bilety - http://www.nowoczesny-pr.pl/

Najnowsze

Norwegia przechodzi na radio cyfrowe, w Polsce radiowa cyfryzacja kuleje. Zgodnie z zapowiedziami Norwegia jako pierwszy kraj na świecie przeszła na cyfrowy sposób nadawania audycji radiowych. Decyzja dotyczy na razie jedynie rozgłośni obejmujących zasięgiem całe terytorium Norwegii, lokalne stacje do 2022 roku będą mogły nadawać korzystając z sygnału FM. ...

Konsumenci i marketerzy różnią się w ocenach spójności kampanii reklamowych. Zdaniem 89 proc. marketerów, strategie reklamowe w ramach ich kampanii są zintegrowane. Z tym poglądem zgadza się tylko 58 proc. konsumentów - wynika z badania Kantar Millward Brown. Najnowsze globalne opracowanie Kantar Millward Brown „The Art of Integration” z cyklu AdReaction, poświęcone zostało kampaniom reklamowym realizowanym w wielu kanałach komunikacyjnych. ...

Przyszłość mediów to wzrost konsumpcji wideo i smartfon w centrum cyfrowego świata. Internet mobilny, media cyfrowe oraz sztuczna inteligencja mają największy wpływ na rozwój rynku TMT (telekomunikacji, mediów, technologii) w Polsce. Centrum cyfrowego świata staje się smartfon, który jest nie tylko telefonem, ale i komputerem, telewizorem oraz routerem w jednym. ...

RODO może namieszać w marketingu internetowym, ograniczy wykorzystywanie danych o użytkownikach. Intencją RODO jest ograniczenie zakusów firm wykorzystujących dane konsumentów. Nie może to pozostać bez wpływu na tak zaawansowaną pod tym względem branżę jak marketing internetowy. To wymusi na branży uporządkowanie, a czasem ograniczenie wielu projektów opartych na danych - o wpływie RODO na marketing internetowy mówią portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Michalska, Tomasz...

Wydawcy obawiają się rosnącego wpływu Facebooka i Snapchata. 44 proc. menadżerów firm medialnych obawia się rosnącego wpływu platform dystrybuujących treści - najbardziej Facebooka i Snapchata - wynika z najnowszego raportu Reuters Institute for the Study of Journalism, działającego przy Uniwersytecie Oksfordzkim.   Brytyjscy naukowcy przebadali ponad 190 przedstawicieli mediów z 29 krajów na świecie – w tym m.in. Polski, USA, Japonii,...

Radio Zet, Jedynka i Trójka z rekordowo niską słuchalnością. Duże wzrosty RMF FM, Eski i PR 24 . W IV kwartale ub.r. na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce umocniło się RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem słuchalności w zestawieniu. Z piątego na trzecie miejsce awansowała Eska, która wyprzedziła Trójkę i Jedynkę. ...

Facebook zmienia algorytm News feedu, treści od wydawców będą mniej widoczne. Facebook zapowiedział zmiany w sposobie wyświetlania treści w News feedach użytkowników. Aktualizacja nadaje priorytet postom, które inicjują dyskusje i pogłębiają relacje. Dzięki niej Facebook będzie wybierał treści, które mają największe szanse na interakcje ze znajomymi i umieszczał je wyżej w Aktualnościach. ...

Orange z najszybszym internetem mobilnym, wyprzedził T-Mobile. Użytkownicy Orange mogli w grudniu 2017 r. cieszyć się najszybszą średnią prędkością pobieranych danych w mobilnym internecie. W kategorii średniej szybkości wysyłanych danych zwyciężył Plus, a najmniejszą wartością ping mógł pochwalić się Orange - wynika z rankingu operatorów komórkowych RFBenchmark, opublikowanego przez firmę Notel. ...

Producenci wydają globalnie bilion dolarów rocznie na działania sprzedażowe. W skali globalnej producenci wydają na działania sprzedażowe kwotę rzędu biliona dolarów rocznie, co odpowiada mniej więcej jedną czwartą wartości sprzedanych produktów. Zarządzanie marżami handlowymi (RGM - ang. ...

Wirtualna Polska zamyka Bloog.pl, powodem malejąca popularność. Z końcem marca zamknięty zostanie serwis blogowy Bloog.pl (należący do Wirtualnej Polski). To kolejna po Blog.pl platforma tego typu kończąca działalność.   Internauci prowadzący swoje blogi na Bloog.pl zaczęli otrzymywać komunikaty, że z końcem marca serwis zniknie z internetu. ...