facebook web

Konferencja RODO w marketingu

Czy wiesz, co  wdrożenie RODO oznacza dla Twojej firmy: 

  • aby wysłać do klienta maila z ofertą, będziesz musiał przygotować nawet 10 klauzul informacyjnych i pozyskać tyle zgód, ile przewidujesz celów przetwarzania danych,
  • koniec z praktyką domyślnie zaznaczanych checkboksów  – klient musi świadomie zgodzić się na przesyłanie informacji handlowych, i to po Twojej stronie będzie udowodnienie, że posiadasz taką zgodę,
  • nie będziesz mógł kupić lub korzystać z baz zewnętrznych, by wysłać ofertę, jeśli klienci jednoznacznie nie wyrazili na to zgody,
  • bez zgody klientów nie będziesz mógł ich profilować po takich cechach, jak wiek, płeć, wykształcenie, miejsce zamieszkania czy wykonywany zawód i wysyłać im spersonalizowanych ofert.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak nie stracić baz klientów i prowadzić skuteczny marketing po wdrożeniu kontrowersyjnych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, weź udział w wydarzeniu:

 konf-rodo-logo.jpg

Konferencja RODO w marketingu

Promocja i sprzedaż po wdrożeniu RODO i zmianach E-Privacy

23.11.2017 r. Warszawa

 

 

Dzięki udziałowi w konferencji:

  • podpatrzysz skuteczne patenty pozwalające pozyskać nowe zgody na przetwarzanie danych osobowych za pomocą newslettera, kampanii SMS-owej i leadów sprzedażowych,
  • poznasz sprytne sposoby na pozyskanie legalnej bazy danych klientów z różnych źródeł, takich jak: telefon, SMS, czat, numer IP, pliki cookies, wiadomość pozostawiona na Facebooku,
  • dowiesz się, jak nie stracić klientów w kanale social media po wprowadzeniu restrykcyjnych ograniczeń dotyczących sprzedaży online,
  • poznasz nowe zasady, jak legalnie sprzedawać przez  call center oraz outsourcować usługi  tym kanałem według nowych zasad,
  • ominiesz ograniczenia, które zakazują automatycznego profilowania klientów według  płci, zainteresowań, miejsca zamieszkania, wieku,
  • dostosujesz  do nowych wymogów regulamin sprzedaży i politykę prywatności  e-sklepu oraz będziesz wiedzieć, jak korzystać z plików  cookies oraz remarketingu według zmienionych wytycznych.

 

Program konferencji

Panel 1

RODO i E-Privacy z perspektywy Menedżera Sprzedaży  –  jak zmieni się prowadzenie promocji i sprzedaży w związku z wdrożeniem kontrowersyjnych przepisów

Panel 2

Audyt i nowa baza danych klientów –  w jaki sposób przeprowadzić kontrolę dotychczasowych działań sprzedażowych i pozyskiwać nowych klientów na zmienionych zasadach  

Panel 3

Nowa rzeczywistość marketingu – prowadzenie promocji i sprzedaży w kanałach online i offline  po wdrożeniu RODO

Panel 4

Jak inne firmy przygotowują się do wdrożenia zmienionych przepisów – najefektywniejsze rozwiązania

 

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji:

  • przedstawiamy skuteczne sposoby, które w szybki sposób i niskim kosztem umożliwią prowadzenie sprzedaży w Twojej firmie na nowych zasadach,
  • pokazujemy, jak wiodące firmy przygotowują się do wdrożenia nowych przepisów, by nie stracić swojej bazy i móc legalnie promować  produkty i usługi,
  • stawiamy na dużą praktyczność naszej konferencji – nie omawiamy żmudnych przepisów prawnych, tylko dajemy gotowe rozwiązania, które od razu można wykorzystać w u siebie,
  • naszą dewizą jest wysoka jakość – do współpracy zapraszamy najlepszych ekspertów z dziedziny ochrony danych osobowych, specjalizujących się w zagadnieniach sprzedaży i marketingu, których nazwiska gwarantują  dużą merytoryczność wykładu,
  • stwarzamy  niepowtarzalną okazję spotkania specjalistów ze swojej branży – podczas konferencji będziesz mógł  wymienić się doświadczeniem  i zasięgnąć opinii przedstawicieli innych firm, którzy odpowiadają za wdrożenie RODO.

Więcej na temat konferencji: http://bit.ly/2wNAk1d

Najnowsze

Norwegia przechodzi na radio cyfrowe, w Polsce radiowa cyfryzacja kuleje. Zgodnie z zapowiedziami Norwegia jako pierwszy kraj na świecie przeszła na cyfrowy sposób nadawania audycji radiowych. Decyzja dotyczy na razie jedynie rozgłośni obejmujących zasięgiem całe terytorium Norwegii, lokalne stacje do 2022 roku będą mogły nadawać korzystając z sygnału FM. ...

Konsumenci i marketerzy różnią się w ocenach spójności kampanii reklamowych. Zdaniem 89 proc. marketerów, strategie reklamowe w ramach ich kampanii są zintegrowane. Z tym poglądem zgadza się tylko 58 proc. konsumentów - wynika z badania Kantar Millward Brown. Najnowsze globalne opracowanie Kantar Millward Brown „The Art of Integration” z cyklu AdReaction, poświęcone zostało kampaniom reklamowym realizowanym w wielu kanałach komunikacyjnych. ...

Przyszłość mediów to wzrost konsumpcji wideo i smartfon w centrum cyfrowego świata. Internet mobilny, media cyfrowe oraz sztuczna inteligencja mają największy wpływ na rozwój rynku TMT (telekomunikacji, mediów, technologii) w Polsce. Centrum cyfrowego świata staje się smartfon, który jest nie tylko telefonem, ale i komputerem, telewizorem oraz routerem w jednym. ...

RODO może namieszać w marketingu internetowym, ograniczy wykorzystywanie danych o użytkownikach. Intencją RODO jest ograniczenie zakusów firm wykorzystujących dane konsumentów. Nie może to pozostać bez wpływu na tak zaawansowaną pod tym względem branżę jak marketing internetowy. To wymusi na branży uporządkowanie, a czasem ograniczenie wielu projektów opartych na danych - o wpływie RODO na marketing internetowy mówią portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Michalska, Tomasz...

Wydawcy obawiają się rosnącego wpływu Facebooka i Snapchata. 44 proc. menadżerów firm medialnych obawia się rosnącego wpływu platform dystrybuujących treści - najbardziej Facebooka i Snapchata - wynika z najnowszego raportu Reuters Institute for the Study of Journalism, działającego przy Uniwersytecie Oksfordzkim.   Brytyjscy naukowcy przebadali ponad 190 przedstawicieli mediów z 29 krajów na świecie – w tym m.in. Polski, USA, Japonii,...

Radio Zet, Jedynka i Trójka z rekordowo niską słuchalnością. Duże wzrosty RMF FM, Eski i PR 24 . W IV kwartale ub.r. na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce umocniło się RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem słuchalności w zestawieniu. Z piątego na trzecie miejsce awansowała Eska, która wyprzedziła Trójkę i Jedynkę. ...

Facebook zmienia algorytm News feedu, treści od wydawców będą mniej widoczne. Facebook zapowiedział zmiany w sposobie wyświetlania treści w News feedach użytkowników. Aktualizacja nadaje priorytet postom, które inicjują dyskusje i pogłębiają relacje. Dzięki niej Facebook będzie wybierał treści, które mają największe szanse na interakcje ze znajomymi i umieszczał je wyżej w Aktualnościach. ...

Orange z najszybszym internetem mobilnym, wyprzedził T-Mobile. Użytkownicy Orange mogli w grudniu 2017 r. cieszyć się najszybszą średnią prędkością pobieranych danych w mobilnym internecie. W kategorii średniej szybkości wysyłanych danych zwyciężył Plus, a najmniejszą wartością ping mógł pochwalić się Orange - wynika z rankingu operatorów komórkowych RFBenchmark, opublikowanego przez firmę Notel. ...

Producenci wydają globalnie bilion dolarów rocznie na działania sprzedażowe. W skali globalnej producenci wydają na działania sprzedażowe kwotę rzędu biliona dolarów rocznie, co odpowiada mniej więcej jedną czwartą wartości sprzedanych produktów. Zarządzanie marżami handlowymi (RGM - ang. ...

Wirtualna Polska zamyka Bloog.pl, powodem malejąca popularność. Z końcem marca zamknięty zostanie serwis blogowy Bloog.pl (należący do Wirtualnej Polski). To kolejna po Blog.pl platforma tego typu kończąca działalność.   Internauci prowadzący swoje blogi na Bloog.pl zaczęli otrzymywać komunikaty, że z końcem marca serwis zniknie z internetu. ...