facebook web

Konferencja RODO w marketingu

Czy wiesz, co  wdrożenie RODO oznacza dla Twojej firmy: 

  • aby wysłać do klienta maila z ofertą, będziesz musiał przygotować nawet 10 klauzul informacyjnych i pozyskać tyle zgód, ile przewidujesz celów przetwarzania danych,
  • koniec z praktyką domyślnie zaznaczanych checkboksów  – klient musi świadomie zgodzić się na przesyłanie informacji handlowych, i to po Twojej stronie będzie udowodnienie, że posiadasz taką zgodę,
  • nie będziesz mógł kupić lub korzystać z baz zewnętrznych, by wysłać ofertę, jeśli klienci jednoznacznie nie wyrazili na to zgody,
  • bez zgody klientów nie będziesz mógł ich profilować po takich cechach, jak wiek, płeć, wykształcenie, miejsce zamieszkania czy wykonywany zawód i wysyłać im spersonalizowanych ofert.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak nie stracić baz klientów i prowadzić skuteczny marketing po wdrożeniu kontrowersyjnych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, weź udział w wydarzeniu:

 konf-rodo-logo.jpg

Konferencja RODO w marketingu

Promocja i sprzedaż po wdrożeniu RODO i zmianach E-Privacy

23.11.2017 r. Warszawa

 

 

Dzięki udziałowi w konferencji:

  • podpatrzysz skuteczne patenty pozwalające pozyskać nowe zgody na przetwarzanie danych osobowych za pomocą newslettera, kampanii SMS-owej i leadów sprzedażowych,
  • poznasz sprytne sposoby na pozyskanie legalnej bazy danych klientów z różnych źródeł, takich jak: telefon, SMS, czat, numer IP, pliki cookies, wiadomość pozostawiona na Facebooku,
  • dowiesz się, jak nie stracić klientów w kanale social media po wprowadzeniu restrykcyjnych ograniczeń dotyczących sprzedaży online,
  • poznasz nowe zasady, jak legalnie sprzedawać przez  call center oraz outsourcować usługi  tym kanałem według nowych zasad,
  • ominiesz ograniczenia, które zakazują automatycznego profilowania klientów według  płci, zainteresowań, miejsca zamieszkania, wieku,
  • dostosujesz  do nowych wymogów regulamin sprzedaży i politykę prywatności  e-sklepu oraz będziesz wiedzieć, jak korzystać z plików  cookies oraz remarketingu według zmienionych wytycznych.

 

Program konferencji

Panel 1

RODO i E-Privacy z perspektywy Menedżera Sprzedaży  –  jak zmieni się prowadzenie promocji i sprzedaży w związku z wdrożeniem kontrowersyjnych przepisów

Panel 2

Audyt i nowa baza danych klientów –  w jaki sposób przeprowadzić kontrolę dotychczasowych działań sprzedażowych i pozyskiwać nowych klientów na zmienionych zasadach  

Panel 3

Nowa rzeczywistość marketingu – prowadzenie promocji i sprzedaży w kanałach online i offline  po wdrożeniu RODO

Panel 4

Jak inne firmy przygotowują się do wdrożenia zmienionych przepisów – najefektywniejsze rozwiązania

 

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji:

  • przedstawiamy skuteczne sposoby, które w szybki sposób i niskim kosztem umożliwią prowadzenie sprzedaży w Twojej firmie na nowych zasadach,
  • pokazujemy, jak wiodące firmy przygotowują się do wdrożenia nowych przepisów, by nie stracić swojej bazy i móc legalnie promować  produkty i usługi,
  • stawiamy na dużą praktyczność naszej konferencji – nie omawiamy żmudnych przepisów prawnych, tylko dajemy gotowe rozwiązania, które od razu można wykorzystać w u siebie,
  • naszą dewizą jest wysoka jakość – do współpracy zapraszamy najlepszych ekspertów z dziedziny ochrony danych osobowych, specjalizujących się w zagadnieniach sprzedaży i marketingu, których nazwiska gwarantują  dużą merytoryczność wykładu,
  • stwarzamy  niepowtarzalną okazję spotkania specjalistów ze swojej branży – podczas konferencji będziesz mógł  wymienić się doświadczeniem  i zasięgnąć opinii przedstawicieli innych firm, którzy odpowiadają za wdrożenie RODO.

Więcej na temat konferencji: http://bit.ly/2wNAk1d

Najnowsze

2/3 Polaków nie wie co to Black Friday. Niemal 2/3 polskich konsumentów twierdzi, że nie spotkało się wcześniej z określeniem Black Friday czy Czarny Piątek. Stąd też ponad 60 proc. z nich nie planuje skorzystać w tym roku z wyprzedaży z tej okazji. ...

Hakerzy wykradli dane 57 mln klientów Ubera. Firma zapłaciła okup. W październiku 2016 roku hakerzy wykradli dane 57 mln użytkowników Ubera - głównie pasażerów, ale także kierowców - ujawnił we wtorek, ponad rok po kradzieży, nowy szef amerykańskiej firmy Dara Khosrowshahi. ...

Już 59 proc. reklam display kupowanych w modelu programmatic, w Polsce wzrost o 40 proc.. W br. 59 proc. globalnych wydatków na internetowe reklamy display realizowane jest w modelu programatycznym. W 2019 roku ten wskaźnik będzie wynosił już 67 proc. - prognozuje agencja mediowa Zenith. Według analiz Zenith w br. wartość reklam wykupywanych w modelu programatycznym wyniesie 57,5 mld dolarów, natomiast w 2019 roku - 84,9 mld dolarów. ...

Mobilne strony w Polsce ładują się zbyt wolno, Google chce pomóc z nowym Test My Site. Według wewnętrznych testów przeprowadzonych przez Google mobilne strony polskich firm ładują się o wiele wolniej niż optymalne według ekspertów 3 sekundy. Najgorzej wypada pod tym względem branża technologiczna, najlepiej opieka medyczna, jednak żaden segment nie sprostał wymaganiom. ...

European VR/AR Congress w tym tygodniu w Warszawie. 23-24 listopada Centrum Nauki Kopernik zamieni się w arenę wymiany wiedzy na temat wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. W programie: prelekcje dotyczące zastosowania VR i AR w medycynie, architekturze, marketingu i rozrywce, testy najnowszego sprzętu i najciekawszych projektów, a także Startup Contest. ...

Progressive Web App może zagrozić mobilnym aplikacjom, ale nie od razu. „Musi okrzepnąć na rynku, nie do wszystkiego się nadaje”. Pierwsi wydawcy internetowi sięgnęli po opracowaną przez Google technologię Progressive Web App (PWA), dzięki której mobilne strony zachowują się jak zainstalowane w smartfonie aplikacje. Danny Ryback z agencji Leo Burnett przewiduje, że PWA oznacza początek końca typowych aplikacji, ale nie wszyscy eksperci polskiego rynku mobilnego podzielają w pełni ten pogląd. ...

Standard viewability reklam internetowych - co tak naprawdę znaczy?. Z perspektywy reklamodawcy gwarancja widoczności reklamy, za którą płaci powinna być maksymalna. Sądzę, że jeśli standard ma się przyjąć, IAB powinna zachęcić rynek do szerszej debaty na ten temat i zderzyć poglądy wydawców, klientów, agencji mediowych i firm pomiarowych - nowe wytyczne co do viewability reklam internetowych analizuje Tomasz Piątkowski z Meetrics. ...

Public relations praktycznie – nowy podręcznik już na polskim rynku wydawniczym. Na rynku ukazała się nowa książka z zakresu budowania wizerunku i relacji. Public relations praktycznie to publikacja autorstwa dr. hab. Dariusza Tworzydło z Uniwersytetu Warszawskiego. Wzbogacona została wieloma praktycznymi przykładami, które są ważne nie tylko w procesie edukacji, ale również doskonalenia pozyskanego już warsztatu praktycznego. ...

Google udostępnia Chatbase, narzędzie do analityki chatbotów. Google wprowadził do powszechnego użytku platformę o nazwie Chatbase, która pozwala twórcom botów stosowanych przez marki na stronach i w komunikatorach na ocenę skuteczności tych narzędzi. Wcześniej w testach Chatbase brały udział między innymi Ticketmaster, HBO, Keller Williams i Viber.   Według informacji podanych przez Google platforma Chatbase została opracowana przez inżynierów...

Hashtag to nie zabawka, trzeba go używać z głową. - Wiele marek nadużywa hashtagów by uchodzić w oczach młodych odbiorców za nowoczesne i wyluzowane. Hashtagi produkowane masowo stają się często nieczytelne, irytujące i groteskowe, a przygotowanie właściwego jest równie poważnym wyzwaniem jak opracowanie udanego sloganu reklamowego - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci marketingu i mediów społecznościowych: Jolanta...