facebook web

Kuloodporna komunikacja w sieci: skuteczne dotarcie do mediów, wideo i analityka treści

dodaj wydarzenie do kalendarza

Druga edycja szkolenia, na którym poznasz sposoby na skuteczne budowanie wizerunku w sieci i efektywną komunikację! 

Podczas jednodniowego szkolenia 4 specjalistów podzieli się swoim doświadczeniem. Zdobędziesz praktyczną wiedzę, jak skutecznie komunikować w sieci, aby uzyskać zamierzony efekt. Dowiesz się jak radzić sobie z fake newsami oraz jak działa wideo w mediach. Uzyskasz także informacje na temat analityki treści, która pomoże Ci skutecznie planować działania i mierzyć ich efekty. Cała wiedza poparta zostanie realnymi studiami przypadków, które w prosty sposób pokazują pożądane działania w praktyce.

 teaser.jpg

PLAN WARSZTATU

9.00-9.15 - Rejestracja i przywitanie uczestników

9.15-10.45 - Blok I

1. Media relations w erze społeczności i fake news

  • koniec maila w komunikacji z mediami - bądź jak Jobs i Woźniak
  • Facebook produktowy, Twitter PR-owy - jak wykorzystać social media?
  • informacja prasowa to za mało - czym wypełnić centrum prasowe?
  • jak biznes może się bronić przed fake news?

2. Biuro prasowe, newsroom, czy hub treści?

  • must-have każdego centrum prasowego
  • SXO, Mobile First Index - o czym najczęściej zapominamy?
  • jeszcze centrum prasowe, czy już hub treści?
  • budujemy telewizję online

10.45-11.00 - Przerwa kawowa

11.00-12.15 - Blok II

3. Media wolą wideo. Social media też

  • jak działa wideo w mediach - case studies
  • strategie komunikacji wideo dla dużych i małych firm
  • PR buduje wizerunek, reklamy są blokowane, a content wideo sprzedaje
  • trendy i formy filmowe do komunikacji w Internecie

12.15-13.15 - Przerwa obiadowa

13.15-15.15 - Blok III

4. Analityka danych - wyzwania badawcze w internecie

  • pomiar wizerunku internetowego
    • jak zaprojektować badanie odpowiadające na potrzeby klienta?
    • wskaźniki pomagające mierzyć wizerunek marki
    • jak znaleźć dobry insight w natłoku danych z sieci?
  • analityka w Social Media
    • audyt owned media channels - porównanie z konkurencją
    • poprawna interpretacja meta danych

5. Jak efektywnie monitorować treści i wyszukiwać nowe szanse

  • dlaczego monitoring mediów może być przydatny?
  • sposoby na ułatwienie zarządzania codzienną komunikacją
  • jak namierzyć potencjalny kryzys? monitoring kryzysowy
  • badanie ilościowe real-time, case studies

15.15-15.30 - Podziękowanie, rozdanie certyfikatów

 

PRELEGENCI

Aleksandra Kamińska - absolwentka Politechniki Warszawskiej. Z Newspoint związana od 3 lat. Obecnie pracuje na stanowisku Team Leadera działu analiz. Zajmuje się rozwojem badań i analizą social media, w badaniu których się specjalizuje. Odpowiedzialna za obsługę klienta korporacyjnego.

 

Justyna Wasinkiewicz - od kilku lat związana z komunikacją wideo w internecie. Odpowiedzialna za markę videoPR.pl, produkcję wideo dla redakcji infoWire.pl oraz współpracę z wydawcami mediów. Wspiera firmy w budowaniu strategii komunikacji wideo z wykorzystaniem treści eksperckich. Współtworzy programy telewizyjne dla nowych mediów.

 

Paulina Pocheć - absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. W Newspoint odpowiada za kontakty z klientami; bieżące zgłoszenia, ustawianie kont, analizy ad-hoc . Na co dzień dotyka praktycznych zastosowań monitoringu mediów i dzieli się skutecznymi metodami ułatwiającymi zarządzanie bieżącą komunikacją. Przedstawi przydatne wskazówki dotyczące wykorzystania monitoringu mediów.

 

Piotr Ślusarczyk - konsultant i content wizard w netPR.pl. Odpowiedzialny za prowadzenie wdrożeń systemów do komunikacji z mediami, inwestorami i nie tylko. Zawieszony pomiędzy światem PR-u i technologii. Były dziennikarz motoryzacyjny.

Najnowsze

Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza na spotkanie podsumowujące konsultacje RODO. Ministerstwo Cyfryzacji podsumowuje konsultacje społeczne ws. implementacji RODO do polskiego systemu prawnego. Przygotowuje również konferencję w tej sprawie, zgłaszać się można tylko do niedzieli. Na początku przyszłego tygodnia opublikujemy nasz wywiad z przedstawicielem Ministerstwa - doktorem Maciejem Kaweckim. Konsultacje RODO w mediach społecznościowych Proces wdrażanie...

Zalando z agencją Prêt-à-Porter PR. Prêt-à-Porter PR wygrała przetarg na obsługę internetowej platformy modowej Zalando. W ramach podjętej współpracy, agencja odpowiadać będzie za fashion PR, tj. współpracę i relacje z mediami modowymi i lifestylowymi. ...

Michał Siegieda nowym rzecznikiem prasowym spółki Wirtualna Polska Holding. Z dniem 1 listopada obowiązki rzecznika prasowego spółki Wirtualna Polska Holding obejmie Michał Siegieda. Ma odpowiadać za komunikację zewnętrzną. Na stanowisku zastąpi Katarzynę Szczepanik, która z końcem października odchodzi z WP. ...

RODO: Czy nowe prawo lepiej ochroni nasze dane osobowe?. W maju 2018 r. zacznie obowiązywać unijne Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych (tzw. RODO). Oznacza to całkowicie nowe podejście do tego zagadnienia. Konsumenci zyskają więcej praw, natomiast przedsiębiorcy będą musieli skuteczniej chronić nasze dane. ...

SentiOne wśród 50 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej. Deloitte opublikował ranking Technology Fast 50 Central Europe - znajdują się w nim najszybciej rozwijające się firmy regionu. Wśród laureatów jest aż 19 polskich firm, jedną z nich jest SentiOne. Zwycięzcą rankingu została czeska spółka kiwi.com, która zwiększyła swoje przychody o ponad 7000%. ...

Good One PR obsłuży Cotchi Warsaw. Good One PR nawiązała współpracę z marką Cotchi Warsaw – polskim producentem ekskluzywnych toreb. Agencja zajmować się będzie kompleksową obsługą komunikacyjną firmy, współpracą z influencerami oraz doradztwem w obszarze marketingu. ...

MAHLE w portfolio agencji strategiczno-kreatywnej MOOQ. We wrześniu do grona klientów MOOQ dołączyło MAHLE Shared Services Poland - dostawca sprzętu motoryzacyjnego. MOOQ będzie wspierała swojego klienta m.in. w zakresie działań marketingu rekrutacyjnego.  Agencja strategiczno-kreatywna MOOQ będzie odpowiadała m.in. za działania z zakresu marketingu rekrutacyjnego i employer brandingu. ...

62% Polaków posiada smartfona - raport "Mobile Advertising Forecasts 2017". Agencja mediowa Zenith opublikowała raport "Mobile Advertising Forecasts 2017". Według raportu, na  52 najbardziej rozwiniętych rynkach świata 63% populacji korzysta ze smartfonów. W Polsce, takie urządzenia posiada już 62% mieszkańców i ten odsetek będzie cały czas rósł.  Według prognoz agencji Zenith, w 2017 roku 70% uchu w sieci wygenerują urządzenia przenośne, a wydatki na...

Clear Communication Group dla Siemens Finance. Od października Siemens Finance - firma specjalizująca się w leasingu - nawiązała współpracę z agencją Clear Communication Group. W ramach współpracy agencja odpowiada za  kompleksową strategię komunikacji, obejmującej PR produktowy, komunikację korporacyjną oraz – częściowo – komunikację wewnętrzną firmy klienta. ...

Zbigniew Wierzchołowski awansuje w Media Impact Polska. Zbigniew Wierzchołowski pokieruje nowo utworzonym Departamentem Sprzedaży Regionalnej i SME, a Arkadiusz Kołodziej obejmie funkcję Dyrektora Działu Sprzedaży Regionalnej. Od początku grudnia Zbigniew Wierzchołowski, dotychczasowy Dyrektor Segmentu SME (Średnie i Małe Przedsiębiorstwa), obejmie funkcję Dyrektora Departamentu Sprzedaży Regionalnej i SME, nowego departamentu w strukturach...