facebook web

Kuloodporna komunikacja w sieci: skuteczne dotarcie do mediów, wideo i analityka treści

Szkolenie, na którym poznasz sposoby na skuteczne budowanie wizerunku w sieci i efektywną komunikację! 

Podczas jednodniowego szkolenia 4 specjalistów podzieli się swoim doświadczeniem. Zdobędziesz praktyczną wiedzę, jak skutecznie komunikować w sieci, aby uzyskać zamierzony efekt. Dowiesz się jak radzić sobie z fake newsami oraz jak działa wideo w mediach. Uzyskasz także informacje na temat analityki treści, która pomoże Ci skutecznie planować działania i mierzyć ich efekty. Cała wiedza poparta zostanie realnymi studiami przypadków, które w prosty sposób pokazują pożądane działania w praktyce.

Bilety do kupienia tutaj.

 teaser.jpg

PLAN WARSZTATU

9.00-9.15 - Rejestracja i przywitanie uczestników

9.15-10.45 - Blok I

1. Media relations w erze społeczności i fake news

  • koniec maila w komunikacji z mediami - bądź jak Jobs i Woźniak
  • Facebook produktowy, Twitter PR-owy - jak wykorzystać social media?
  • informacja prasowa to za mało - czym wypełnić centrum prasowe?
  • jak biznes może się bronić przed fake news?

2. Biuro prasowe, newsroom, czy hub treści?

  • must-have każdego centrum prasowego
  • SXO, Mobile First Index, RODO - o czym najczęściej zapominamy?
  • jeszcze centrum prasowe, czy już hub treści?
  • budujemy telewizję online

10.45-11.00 - Przerwa kawowa

11.00-12.15 - Blok II

3. Media wolą wideo. Social media też

  • jak działa wideo w mediach - case studies
  • strategie komunikacji wideo dla dużych i małych firm
  • PR buduje wizerunek, reklamy są blokowane, a content wideo sprzedaje
  • trendy i formy filmowe do komunikacji w Internecie

12.15-13.15 - Przerwa obiadowa

13.15-15.15 - Blok III

4. Analityka danych - wyzwania badawcze w internecie

  • pomiar wizerunku internetowego
    • jak zaprojektować badanie odpowiadające na potrzeby klienta?
    • wskaźniki pomagające mierzyć wizerunek marki
    • jak znaleźć dobry insight w natłoku danych z sieci?
  • analityka w Social Media
    • audyt owned media channels - porównanie z konkurencją
    • poprawna interpretacja meta danych

5. Jak efektywnie monitorować treści i wyszukiwać nowe szanse

  • dlaczego monitoring mediów może być przydatny?
  • sposoby na ułatwienie zarządzania codzienną komunikacją
  • jak namierzyć potencjalny kryzys? monitoring kryzysowy
  • badanie ilościowe real-time, case studies

15.15-15.30 - Podziękowanie, rozdanie certyfikatów

 

PRELEGENCI

Aleksandra Kamińska - absolwentka Politechniki Warszawskiej. Z Newspoint związana od 3 lat. Obecnie pracuje na stanowisku Team Leadera działu analiz. Zajmuje się rozwojem badań i analizą social media, w badaniu których się specjalizuje. Odpowiedzialna za obsługę klienta korporacyjnego.

 

Justyna Wasinkiewicz - od kilku lat związana z komunikacją wideo w internecie. Odpowiedzialna za markę videoPR.pl, produkcję wideo dla redakcji infoWire.pl oraz współpracę z wydawcami mediów. Wspiera firmy w budowaniu strategii komunikacji wideo z wykorzystaniem treści eksperckich. Współtworzy programy telewizyjne dla nowych mediów.

 

Paulina Pocheć - absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. W Newspoint odpowiada za kontakty z klientami; bieżące zgłoszenia, ustawianie kont, analizy ad-hoc . Na co dzień dotyka praktycznych zastosowań monitoringu mediów i dzieli się skutecznymi metodami ułatwiającymi zarządzanie bieżącą komunikacją. Przedstawi przydatne wskazówki dotyczące wykorzystania monitoringu mediów.

 

Piotr Ślusarczyk - konsultant i content wizard w netPR.pl. Odpowiedzialny za prowadzenie wdrożeń systemów do komunikacji z mediami, inwestorami i nie tylko. Zawieszony pomiędzy światem PR-u i technologii. Były dziennikarz motoryzacyjny.

Bilety do kupienia tutaj.

Najnowsze

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?. Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

DIMAQ Day: Kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej.   Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media, weryfikacja kampanii digital – zagadnienia botów, ad fraudu oraz viewability to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day już 6 czerwca 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody. Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

Czy polskie firmy są przygotowane na kryzys?. Na ile polskie przedsiębiorstwa są przygotowane do odparcia kryzysu wizerunkowego? Na ten temat debatować będą naukowcy i przedstawiciele biznesu podczas konferencji „Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie”, która odbędzie się 25 maja na Uniwersytecie Warszawskim. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną wyniki badań przeprowadzonych na wiodących...

Cele, klauzule i formularze w newsroomach i biurach prasowych czyli przygotowujemy komunikację firmy do RODO.   Bazy danych w działach komunikacji firm i agencjach PR to grupy list zawierające kontakty przeznaczone dla różnych projektów, dzielące media pod kątem różnych kryteriów lub grupujące innych odbiorców w otoczeniu firmy. ...

Koniec z botami na Facebooku?. W świetle afery Cambridge Analytica (CA), jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych - Facebook - wprowadza duże zmiany. Jak z pewnością zauważyliście od pewnego czasu po wejściu na fanpage samoczynnie uaktywnia się okienko rozmowy messengerowej, gdzie możemy zadać pytania (nieraz wybrać też z listy najpopularniejszych), i porozmawiać z botem w oczekiwaniu na kontakt...

Jak Polacy korzystają z internetu w poszczególnych województwach?. W lutym 2018 roku średni dzienny czas poświęcony na przeglądanie internetu był najwyższy wśród mieszkańców Mazowsza. W województwie pomorskim odnotowano największy udział kobiet w sieci. Z kolei w Lubuskiem najwięcej internautów korzystało wyłącznie z urządzeń mobilnych. ...

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm. Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...