facebook web

Konferencja I <3 Marketing

Czynniki wyróżniające konferencję I Love Marketing & Social Media:

  • 1600 osób = największa konferencja o e-marketingu w Polsce
  • Zobaczysz 34 czołowych polskich ekspertów zgrywalizowanych i walczących o nagrody wynoszące łącznie blisko 140 tys. złotych
  • Magia wielkiego ekranu (270 m2) i prezentacje w kinowym formacie 21:9 sprawią, że bez problemu zobaczysz wszystko nawet z ostatnich rzędów
  • Prezentacje najwyższej jakości, sprawdzane i dopracowywane przez profesjonalną firmę (0 prezentacji sprzedażowych, organizatorzy sprawdzają i dopracowują każdą prezentację przed konferencją)
  • Grywalizacja między trenerami = 0 sprzedażowych prezentacji + im lepsza prezentacja, tym wyższe wynagrodzenie prelegenta!
  • Grywalizacja także między uczestnikami konferencji – prezenty dla najbardziej aktywnych
    Skondensowana wiedza podawana w 18-minutowych prezentacjach
  • 40-minutowa sesja Q&A na koniec konferencji
  • Networking i nowe znajomości
  • Wydarzenie żywo komentowane w social media – prawie milionowy zasięg w social mediach z #ilovemkt przy II edycji!
  • Wszystkie materiały uczestnik otrzyma pocztą na tydzień przed eventem – koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji

I love Marketing & Social Media to konferencja, która wiedzę z zakresu:

  • Social Media Marketing
  • Content Marketing
  • Mobile SEO
  • E-Mail Marketing
  • Marketingu Lokalnego
  • Marketing Automation
  • Storytellingu
  • Budowania Marki
  • Analityki Internetowej

…dopasowuje do potrzeb i wymagań małych i średnich firm. Dodatkowo wiedza zostanie przekazana w formie case studies i praktycznych przykładów.

 

Szczegółowe informacje oraz bilety.

Najnowsze

Onet zamyka Blog.pl. „Efekt rosnącej roli mediów społecznościowych”. Serwis blogowy Blog.pl (należący do Grupy Onet-RAS Polska) z końcem stycznia 2018 roku zostanie zamknięty. - To efekt rosnącej roli mediów społecznościowych, które - jako centrum tworzenia społeczności i wymiany myśli w internecie - przejęły rolę blogów - mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Jurek, dyrektor zarządzający segmentem Onet. ...

Polscy internauci w zagraniczych e-sklepach kupują głównie odzież, elektronikę i biżuterię - najpopularniejszy AliExpress. Ponad połowa kupujących online ufa zagranicznym sprzedawcom w takim samym stopniu, jak krajowym. Najpopularniejszym kierunkiem e-zakupów transgranicznych są Chiny. Polscy internauci kupują za granicą ubrania, elektronikę i biżuterię - wynika z badania SW Research. 41% osób, które robią zakupy w sieci, skorzystało z oferty zagranicznych sklepów i serwisów internetowych w ciągu...

Bitcoin przekracza cenę 15 tysięcy dolarów. „Psychologia rynku, korekta jest bliska”. Według czwartkowych danych rynkowych kryptowaluta Bitcoin przekroczyła historyczny próg ceny w wysokości 15 tysięcy dolarów. To oznacza, że kapitalizacja Bitcoina jest wyższa niż 256 miliardów dolarów. Jednak eksperci rynku finansowego nie kryją braku zaufania do Bitcoina. ...

Osoby nieoglądające telewizji i używające AdBlocka intensywnie korzystają z internetu i chętnie płacą za treści. W Polsce jest 1,9 mln osób, którzy jednocześnie nie oglądają linearnej telewizji oraz używają AdBlocka - wynika z badania „Kontrreklamowi” agencji badawczej SW Research oraz ScreenLovers. Reklamodawcy do takich osób mogą jednak dotrzeć wieloma kanałami, m.in. poprzez social media, radio (zarówno FM jak i internetowe) oraz prasę. ...

Wygoda przed mobilnością - niemal wszyscy polscy internauci oglądają wideo w domu. 98 proc. użytkowników ogląda treści wideo w domu - wynika z badań Nielsen Audience Measurement. Okazuje się, że użytkownicy konsumujący wideo nie chcą pozbywać się telewizorów ani porzucać telewizji. Polscy internauci najbardziej lubią oglądać filmy na YouTube, Cda.pl oraz Ipli. ...

Reklamy w telewizji zdrożeją o kilka procent, pierwszy ogłosił je TVN. „Podwyżka była do przewidzenia”. W przyszłym roku stacje telewizyjne nadal będą borykać się z brakiem zasobów reklamowych. Nadwyżka popytu nad podażą czasu reklamowego będzie się utrzymywać, dlatego też podwyżki cenników są nieuniknione. ...

Larwy w batonie Anny Lewandowskiej. A przecież mogłoby być inaczej. Na przykład gdyby tak dodać do tych wszystkich słodkich grzeszków, na które wszyscy sobie możemy pozwolić, odrobinę goryczy? Gdyby pokazać, że macierzyństwo może i suplementuje, ale również drenuje i zwala z nóg? Daje energię, ale też zostawia dodatkowe kilogramy i rozstępy? Marka Anna Lewandowska nie ma ostatnio dobrych notowań. ...

Branża PR wraca do sektora publicznego. W przyszłym roku spodziewa się dużego wzrostu przychodów. Wzrost zainteresowania zagranicznych firm oraz przetargi spółek Skarbu Państwa na usługi PR to dwa czynniki, które w 2018 roku bardzo pozytywnie wpłyną na kondycję finansową tej branży – ocenia Związek Firm Public Relations. ...

Niemal 3 mln spotów reklamowych w polskich stacjach w listopadzie (raport). Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w listopadzie 2017 roku były o 14 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Pharmacia. ...

Złote Spinacze 2017: najwięcej statuetek i Tytanowy Spinacz dla Big Picture, Ryszard Solski z tytułem Gwiazdy PR. W tegorocznym konkursie Złote Spinacze najwięcej statuetek oraz Tytanowego Spinacza otrzymała agencja Big Picture. Nagrodę Gwiazdy PR dla najbardziej zasłużonej w rozwoju branży osoby powędrowała do Ryszarda Solskiego, prezesa Solski Communications. ...