facebook web

Konferencja I <3 Marketing

dodaj wydarzenie do kalendarza

Czynniki wyróżniające konferencję I Love Marketing & Social Media:

  • 1600 osób = największa konferencja o e-marketingu w Polsce
  • Zobaczysz 34 czołowych polskich ekspertów zgrywalizowanych i walczących o nagrody wynoszące łącznie blisko 140 tys. złotych
  • Magia wielkiego ekranu (270 m2) i prezentacje w kinowym formacie 21:9 sprawią, że bez problemu zobaczysz wszystko nawet z ostatnich rzędów
  • Prezentacje najwyższej jakości, sprawdzane i dopracowywane przez profesjonalną firmę (0 prezentacji sprzedażowych, organizatorzy sprawdzają i dopracowują każdą prezentację przed konferencją)
  • Grywalizacja między trenerami = 0 sprzedażowych prezentacji + im lepsza prezentacja, tym wyższe wynagrodzenie prelegenta!
  • Grywalizacja także między uczestnikami konferencji – prezenty dla najbardziej aktywnych
    Skondensowana wiedza podawana w 18-minutowych prezentacjach
  • 40-minutowa sesja Q&A na koniec konferencji
  • Networking i nowe znajomości
  • Wydarzenie żywo komentowane w social media – prawie milionowy zasięg w social mediach z #ilovemkt przy II edycji!
  • Wszystkie materiały uczestnik otrzyma pocztą na tydzień przed eventem – koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji

I love Marketing & Social Media to konferencja, która wiedzę z zakresu:

  • Social Media Marketing
  • Content Marketing
  • Mobile SEO
  • E-Mail Marketing
  • Marketingu Lokalnego
  • Marketing Automation
  • Storytellingu
  • Budowania Marki
  • Analityki Internetowej

…dopasowuje do potrzeb i wymagań małych i średnich firm. Dodatkowo wiedza zostanie przekazana w formie case studies i praktycznych przykładów.

 

Szczegółowe informacje oraz bilety.

Najnowsze

Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza na spotkanie podsumowujące konsultacje RODO. Ministerstwo Cyfryzacji podsumowuje konsultacje społeczne ws. implementacji RODO do polskiego systemu prawnego. Przygotowuje również konferencję w tej sprawie, zgłaszać się można tylko do niedzieli. Na początku przyszłego tygodnia opublikujemy nasz wywiad z przedstawicielem Ministerstwa - doktorem Maciejem Kaweckim. Konsultacje RODO w mediach społecznościowych Proces wdrażanie...

Zalando z agencją Prêt-à-Porter PR. Prêt-à-Porter PR wygrała przetarg na obsługę internetowej platformy modowej Zalando. W ramach podjętej współpracy, agencja odpowiadać będzie za fashion PR, tj. współpracę i relacje z mediami modowymi i lifestylowymi. ...

Michał Siegieda nowym rzecznikiem prasowym spółki Wirtualna Polska Holding. Z dniem 1 listopada obowiązki rzecznika prasowego spółki Wirtualna Polska Holding obejmie Michał Siegieda. Ma odpowiadać za komunikację zewnętrzną. Na stanowisku zastąpi Katarzynę Szczepanik, która z końcem października odchodzi z WP. ...

RODO: Czy nowe prawo lepiej ochroni nasze dane osobowe?. W maju 2018 r. zacznie obowiązywać unijne Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych (tzw. RODO). Oznacza to całkowicie nowe podejście do tego zagadnienia. Konsumenci zyskają więcej praw, natomiast przedsiębiorcy będą musieli skuteczniej chronić nasze dane. ...

SentiOne wśród 50 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej. Deloitte opublikował ranking Technology Fast 50 Central Europe - znajdują się w nim najszybciej rozwijające się firmy regionu. Wśród laureatów jest aż 19 polskich firm, jedną z nich jest SentiOne. Zwycięzcą rankingu została czeska spółka kiwi.com, która zwiększyła swoje przychody o ponad 7000%. ...

Good One PR obsłuży Cotchi Warsaw. Good One PR nawiązała współpracę z marką Cotchi Warsaw – polskim producentem ekskluzywnych toreb. Agencja zajmować się będzie kompleksową obsługą komunikacyjną firmy, współpracą z influencerami oraz doradztwem w obszarze marketingu. ...

MAHLE w portfolio agencji strategiczno-kreatywnej MOOQ. We wrześniu do grona klientów MOOQ dołączyło MAHLE Shared Services Poland - dostawca sprzętu motoryzacyjnego. MOOQ będzie wspierała swojego klienta m.in. w zakresie działań marketingu rekrutacyjnego.  Agencja strategiczno-kreatywna MOOQ będzie odpowiadała m.in. za działania z zakresu marketingu rekrutacyjnego i employer brandingu. ...

62% Polaków posiada smartfona - raport "Mobile Advertising Forecasts 2017". Agencja mediowa Zenith opublikowała raport "Mobile Advertising Forecasts 2017". Według raportu, na  52 najbardziej rozwiniętych rynkach świata 63% populacji korzysta ze smartfonów. W Polsce, takie urządzenia posiada już 62% mieszkańców i ten odsetek będzie cały czas rósł.  Według prognoz agencji Zenith, w 2017 roku 70% uchu w sieci wygenerują urządzenia przenośne, a wydatki na...

Clear Communication Group dla Siemens Finance. Od października Siemens Finance - firma specjalizująca się w leasingu - nawiązała współpracę z agencją Clear Communication Group. W ramach współpracy agencja odpowiada za  kompleksową strategię komunikacji, obejmującej PR produktowy, komunikację korporacyjną oraz – częściowo – komunikację wewnętrzną firmy klienta. ...

Zbigniew Wierzchołowski awansuje w Media Impact Polska. Zbigniew Wierzchołowski pokieruje nowo utworzonym Departamentem Sprzedaży Regionalnej i SME, a Arkadiusz Kołodziej obejmie funkcję Dyrektora Działu Sprzedaży Regionalnej. Od początku grudnia Zbigniew Wierzchołowski, dotychczasowy Dyrektor Segmentu SME (Średnie i Małe Przedsiębiorstwa), obejmie funkcję Dyrektora Departamentu Sprzedaży Regionalnej i SME, nowego departamentu w strukturach...