facebook web

Kuloodporna komunikacja w sieci: skuteczne dotarcie do mediów, wideo i analityka treści

Poznaj sposoby na skuteczne budowanie wizerunku w sieci i efektywną komunikację!

Podczas jednodniowego szkolenia 4 specjalistów podzieli się swoim doświadczeniem. Zdobędziesz praktyczną wiedzę, jak skutecznie komunikować w sieci, aby uzyskać zamierzony efekt. Dowiesz się jak radzić sobie z fake newsami oraz jak działa wideo w mediach. Uzyskasz także informacje na temat analityki treści, która pomoże Ci skutecznie planować działania i mierzyć ich efekty. Cała wiedza poparta zostanie realnymi studiami przypadków, które w prosty sposób pokazują pożądane działania w praktyce.

Bilety na szkolenie dostępne tutaj.

 

PLAN WARSZTATU

9.00-9.15 - Rejestracja i przywitanie uczestników

9.15-10.45 - Blok I

1. Media relations w erze społeczności i fake news

  • koniec maila w komunikacji z mediami - bądź jak Jobs i Woźniak
  • Facebook produktowy, Twitter PR-owy - jak wykorzystać social media?
  • informacja prasowa to za mało - czym wypełnić centrum prasowe?
  • jak biznes może się bronić przed fake news?

2. Biuro prasowe, newsroom, czy hub treści?

  • must-have każdego centrum prasowego
  • SXO, Mobile First Index - o czym najczęściej zapominamy?
  • jeszcze centrum prasowe, czy już hub treści?
  • budujemy telewizję online

10.45-11.00 - Przerwa kawowa

11.00-12.15 - Blok II

3. Media wolą wideo. Social media też

  • jak działa wideo w mediach - case studies
  • strategie komunikacji wideo dla dużych i małych firm
  • PR buduje wizerunek, reklamy są blokowane, a content wideo sprzedaje
  • trendy i formy filmowe do komunikacji w Internecie

12.15-13.15 - Przerwa obiadowa

13.15-15.15 - Blok III

4. Analityka danych - wyzwania badawcze w internecie

  • pomiar wizerunku internetowego
    • jak zaprojektować badanie odpowiadające na potrzeby klienta?
    • wskaźniki pomagające mierzyć wizerunek marki
    • jak znaleźć dobry insight w natłoku danych z sieci?
  • analityka w Social Media
    • audyt owned media channels - porównanie z konkurencją
    • poprawna interpretacja meta danych

5. Jak efektywnie monitorować treści i wyszukiwać nowe szanse

  • dlaczego monitoring mediów może być przydatny?
  • sposoby na ułatwienie zarządzania codzienną komunikacją
  • jak namierzyć potencjalny kryzys? monitoring kryzysowy
  • badanie ilościowe real-time, case studies

15.15-15.30 - Podziękowanie, rozdanie certyfikatów

 

PRELEGENCI

Aleksandra Kamińska - absolwentka Politechniki Warszawskiej. Z Newspoint związana od 3 lat. Obecnie pracuje na stanowisku Team Leadera działu analiz. Zajmuje się rozwojem badań i analizą social media, w badaniu których się specjalizuje. Odpowiedzialna za obsługę klienta korporacyjnego.

 

Justyna Wasinkiewicz - od kilku lat związana z komunikacją wideo w internecie. Odpowiedzialna za markę videoPR.pl, produkcję wideo dla redakcji infoWire.pl oraz współpracę z wydawcami mediów. Wspiera firmy w budowaniu strategii komunikacji wideo z wykorzystaniem treści eksperckich. Współtworzy programy telewizyjne dla nowych mediów.

 

Paulina Pocheć - absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. W Newspoint odpowiada za kontakty z klientami; bieżące zgłoszenia, ustawianie kont, analizy ad-hoc . Na co dzień dotyka praktycznych zastosowań monitoringu mediów i dzieli się skutecznymi metodami ułatwiającymi zarządzanie bieżącą komunikacją. Przedstawi przydatne wskazówki dotyczące wykorzystania monitoringu mediów.

 

Piotr Ślusarczyk - konsultant i content wizard w netPR.pl. Odpowiedzialny za prowadzenie wdrożeń systemów do komunikacji z mediami, inwestorami i nie tylko. Zawieszony pomiędzy światem PR-u i technologii. Były dziennikarz motoryzacyjny.

Bilety na szkolenie dostępne tutaj.

Najnowsze

"Legalność" kontaktów w komunikacji z mediami | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. II. Jeśli gromadziłeś kontakty medialne zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami, to prawdopodobnie możesz określić bazę mianem „legalnej”, czyli nieobciążonej wadami prawnymi. Przed tobą jednak pewien wysiłek związany z przystosowaniem jej do warunków po 24 maja 2018 roku i implementacją rozwiązań, które pomogą wywiązać się z obowiązków narzucanych przez nowe regulacje. ...

Skuteczne pozycjonowanie – na kim warto się wzorować?. Widoczność w Internecie to w XXI wieku jeden z fundamentów, na którym zbudować można sukces w biznesie. „Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” przygotowany przez Mayko pozwoli zapoznać się z listą serwisów przodujących pod względem skuteczności wyszukiwania w sieci. ...

Wprowadzenie | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. I . Konwalidacja danych to sformułowanie, które zapewne zdobędzie dużą popularność w związku ze zmieniającym się prawem dotyczącym ochrony danych osobowych. Konwalidacja oznacza możliwość uzyskania pełnej wartości prawnej danych osobowych po 25 maja 2018 roku. ...

Czy firma może kontrolować aktywność pracowników w kanałach social media?.   Prawo pracy nie zawsze dotrzymuje kroku dynamicznie rozwijającej się technologii. W polskich przepisach brakuje szczególnych uregulowań, które określałyby zasady korzystania z portali społecznościowych przez pracowników. ...

Pozycjonowanie SEO - czy znasz już te zasady?. Kilka lat temu pojawił się zawód specjalisty ds SEO, którego zadaniem jest odkrywanie tajników algorytmów Google’a. Nie jest to łatwe zadanie, ponieważ Google doskonale strzeże tych informacji. Znamy jednak kilka istotnych zasadach, które warto wprowadzić do swoich działań i które na pewno przyniosą dobre efekty. ...

Przewodnik wydawcy po reklamie wideo. Dzięki dużej ilości formatów oraz koncentracji uwagi widzów na obrazie, cyfrowa reklama wideo daje wydawcom szansę na zwiększenie przychodów z powierzchni reklamowej. Tylko odpowiednia metoda, dokładny pomiar oraz optymalizacja pozwolą stworzyć skuteczną strategię monetyzacji wideo. ...

Zarządzanie komunikacją w obliczu kryzysu. Gdy dochodzi do sytuacji kryzysowej, niezbędna jest osoba, która będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami. O tym, jak prawidłowo zareagować, co komunikować oraz jakie kanały wykorzystać, by zapanować nad kryzysem, opowiedzą prelegenci zaproszeni na XVIII Kongres Profesjonalistów PR, który odbędzie się 19-20 kwietnia w Rzeszowie. ...

10 trendów konsumenckich na 2018 rok – czego oczekujemy?. Kolejny raz Ericsson ConsumerLab wydał raport na temat trendów konsumenckich, które będą przeważać w przyszłości. Czego oczekujemy jako konsumenci? Przede wszystkim, aby technologie cyfrowe działały bardziej na zasadach jakie panują w relacjach międzyludzkich. ...

Jak widoczność reklam wpływa na Twój biznes?. Widoczność reklam na stronie jest ważna zarówno dla reklamodawców, jak i dla wydawców. Efektywnie i dobrze ustawiona reklama dotrze do szerokiego grona odbiorców, zachęcając ich do podjęcia konkretnego działania: odwiedzenia internetowego sklepu, dokonania zakupu czy kontaktu z działem obsługi. ...

Dwie trzecie konsumentów oczekuje od marek zaangażowania społeczno-politycznego w social mediach. 66 proc. amerykańskich konsumentów chce, by marki w social mediach zajmowały stanowiska w kwestiach problemów społeczno-politycznych - wynika z raportu firmy analitycznej Sprout Social. Amerykanie uważają, że media społecznościowe to właściwa przestrzeń do wypowiedzi na temat praw pracowniczych, praw człowieka czy biedy. ...