facebook web

Kuloodporna komunikacja w sieci: skuteczne dotarcie do mediów, wideo i analityka treści

Poznaj sposoby na skuteczne budowanie wizerunku w sieci i efektywną komunikację!

Podczas jednodniowego szkolenia 4 specjalistów podzieli się swoim doświadczeniem. Zdobędziesz praktyczną wiedzę, jak skutecznie komunikować w sieci, aby uzyskać zamierzony efekt. Dowiesz się jak radzić sobie z fake newsami oraz jak działa wideo w mediach. Uzyskasz także informacje na temat analityki treści, która pomoże Ci skutecznie planować działania i mierzyć ich efekty. Cała wiedza poparta zostanie realnymi studiami przypadków, które w prosty sposób pokazują pożądane działania w praktyce.

Bilety na szkolenie dostępne tutaj.

 

PLAN WARSZTATU

9.00-9.15 - Rejestracja i przywitanie uczestników

9.15-10.45 - Blok I

1. Media relations w erze społeczności i fake news

  • koniec maila w komunikacji z mediami - bądź jak Jobs i Woźniak
  • Facebook produktowy, Twitter PR-owy - jak wykorzystać social media?
  • informacja prasowa to za mało - czym wypełnić centrum prasowe?
  • jak biznes może się bronić przed fake news?

2. Biuro prasowe, newsroom, czy hub treści?

  • must-have każdego centrum prasowego
  • SXO, Mobile First Index - o czym najczęściej zapominamy?
  • jeszcze centrum prasowe, czy już hub treści?
  • budujemy telewizję online

10.45-11.00 - Przerwa kawowa

11.00-12.15 - Blok II

3. Media wolą wideo. Social media też

  • jak działa wideo w mediach - case studies
  • strategie komunikacji wideo dla dużych i małych firm
  • PR buduje wizerunek, reklamy są blokowane, a content wideo sprzedaje
  • trendy i formy filmowe do komunikacji w Internecie

12.15-13.15 - Przerwa obiadowa

13.15-15.15 - Blok III

4. Analityka danych - wyzwania badawcze w internecie

  • pomiar wizerunku internetowego
    • jak zaprojektować badanie odpowiadające na potrzeby klienta?
    • wskaźniki pomagające mierzyć wizerunek marki
    • jak znaleźć dobry insight w natłoku danych z sieci?
  • analityka w Social Media
    • audyt owned media channels - porównanie z konkurencją
    • poprawna interpretacja meta danych

5. Jak efektywnie monitorować treści i wyszukiwać nowe szanse

  • dlaczego monitoring mediów może być przydatny?
  • sposoby na ułatwienie zarządzania codzienną komunikacją
  • jak namierzyć potencjalny kryzys? monitoring kryzysowy
  • badanie ilościowe real-time, case studies

15.15-15.30 - Podziękowanie, rozdanie certyfikatów

 

PRELEGENCI

Aleksandra Kamińska - absolwentka Politechniki Warszawskiej. Z Newspoint związana od 3 lat. Obecnie pracuje na stanowisku Team Leadera działu analiz. Zajmuje się rozwojem badań i analizą social media, w badaniu których się specjalizuje. Odpowiedzialna za obsługę klienta korporacyjnego.

 

Justyna Wasinkiewicz - od kilku lat związana z komunikacją wideo w internecie. Odpowiedzialna za markę videoPR.pl, produkcję wideo dla redakcji infoWire.pl oraz współpracę z wydawcami mediów. Wspiera firmy w budowaniu strategii komunikacji wideo z wykorzystaniem treści eksperckich. Współtworzy programy telewizyjne dla nowych mediów.

 

Paulina Pocheć - absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. W Newspoint odpowiada za kontakty z klientami; bieżące zgłoszenia, ustawianie kont, analizy ad-hoc . Na co dzień dotyka praktycznych zastosowań monitoringu mediów i dzieli się skutecznymi metodami ułatwiającymi zarządzanie bieżącą komunikacją. Przedstawi przydatne wskazówki dotyczące wykorzystania monitoringu mediów.

 

Piotr Ślusarczyk - konsultant i content wizard w netPR.pl. Odpowiedzialny za prowadzenie wdrożeń systemów do komunikacji z mediami, inwestorami i nie tylko. Zawieszony pomiędzy światem PR-u i technologii. Były dziennikarz motoryzacyjny.

Bilety na szkolenie dostępne tutaj.

Najnowsze

Twoja twarz wygląda znajomo... dla naszego systemu.. Nigdy więcej uciętych głów na zdjęciach! Jeszcze nie zdążyliśmy porządnie napisać na blogu o nowej funkcjonalności inteligentnego kadrowania, a już wczoraj weszła w życie kolejna zmiana z tym związana. Dziś uruchomiliśmy dla was automatyczne rozpoznawanie twarzy :) Inteligentne kadrowanie, o którym pisaliśmy niedawno, ma znaczenie przede wszystkim w przypadku zdjęć, na których są ludzie. ...

Dziennikarze chomikują na później. Ze świecą szukać dziś osoby, która nie przekonała się do smartfonów. A już na pewno takich osób nie uświadczymy we współczesnym światku dziennikarskim. Urządzenia mobilne to dziś podstawowe narzędzie, którym wydawcy posługują się w poszukiwaniu tematów. ...

Jak odgrzewać PR-owe kotlety? cz. I. Tworzenie i próba dystrybucji informacji prasowej, to ważne obowiązki PR-owca. W przypadku pracy dla międzynarodowego przedsiębiorstwa, często pierwsze oznacza tylko tłumaczenie oryginału na język polski. ...

Jak odgrzewać PR-owe kotlety? cz. II. W życiu trzeba mieć dobry timing. Dotyczy to wszystkich aspektów życia - także zawodowego. Dlatego warto o tym pamiętać również planując kampanię czy publikując nowy raport. I nie chodzi tu tylko o to, żeby temat był akurat na topie, ale żeby nasze działania były przemyślane, a co najważniejsze niejednostronne. ...

Jak odgrzewać PR-owe kotlety cz. III - social media. Z poprzednich wpisów dowiedzieliście się m.in. jak wykorzystać spektrum czasu do publikacji starych informacji, oraz co zrobić z informacjami, które już obiegły świat ale w innej wersji językowej. Dziś poruszymy temat social media,. ...

News hijacking - jak wykorzystać bieżące wydarzenia dla zwiększenia zasięgu?. #VolvoInterception - 50 tys. tweetów w ciągu 4 godzin. Hashtag marki w globalnych trendach na Twitterze podczas Superbowl w USA. Ponad 80 publikacji w mediach po całej akcji o zasięgu prawie 200 milionów wyświetleń. ...

Czy informacje prasowe nadal mają sens?. Świat nieustannie się zmienia. Ten PR-owy także. A może nawet przede wszystkim, bo internet wywrócił zasady komunikacji do góry nogami. Komunikat prasowy czy informacja prasowa jednak jak była, tak jest. ...

Skomponuj PR-ową melodię i monitoruj jej odbiór - o analityce słów kilka. W zeszłym roku opowiadałem o tym czego PR-owiec mógłby nauczyć się od DJ-a. Jedna z rad brzmiała - dopasuj się do publiczności. Ten temat można nieco rozwinąć. Public Relations jest dziś melodią, którą można komponować grając na przeróżnych instrumentach. ...

Na fake news narażeni są również dziennikarze. Fenomeny fake news i post-prawdy sprawiają, że nie można dziś ufać informacjom pochodzącym z jednego źródła. Skalę tych zjawisk najlepiej prezentuje raport Public Dialog sporządzony na podstawie badania polskich dziennikarzy. ...

Chroń swoją listę kontaktów - o udostępnianiu list podfirmom. Import, eksport i edycja listy kontaktów - to podstawowe funkcjonalności Komunikatora, będącego częścią każdego z naszych newsroomów. Udostępnianie list jest kolejną z nich, szczególnie przydatną w wielomarkowych newsroomach agencyjnych. ...