facebook web

Jak przekonywać bez pokonywania? - otwarte szkolenie

Jak przekonywać bez pokonywania?

Erystyka, retoryka, argumentowanie

  • Jak zdobywać akceptację dla siebie i przekazywanych treści?
  • Jak budować argumentację i formułować perswazyjne wypowiedzi?
  • Jak budować relacje ze słuchaczami?
  • Jak rozpoznać i poradzić sobie zarówno z próbami manipulacji i zachowaniami, w których druga strona stara się uzyskać nienależną jej przewagę?
  • Jak zachowywać się podczas dyskusji w studiu tv?

Szkolenie w formie warsztatów z kamerą w studio telewizyjnym. Grupy 6-osobowe. 

untitled_panorama_04.jpg

Sprawny dyskutant jest w stanie szybko pokonać przeciętnego rozmówcę, udowodnić mu niższość i zmusić do przyznania racji. Ale czy „pokonany” nie będzie chciał się odegrać? Czy nie popsują się relacje pomiędzy osobami, od których współpracy może zależeć powodzenie i przyszłość projektu, firmy, czy organizacji? Jak będą postrzegani atakujący i atakowany przez innych uczestników rozmowy, jak zareagują widzowie?

Proponujemy szkolenie, które pozwoli nauczyć się miękkiej perswazji – przekonywania bez pokonywania za to z zachowaniem dobrych relacji, angażowania we własne pomysły, mobilizowania do wspólnego osiągania celów.

Program szkolenia wykorzystuje metodę ćwiczeń symulacyjnych, które są nagrywane, odtwarzane i omawiane. Ćwiczenia odbywają się na trzech poziomach przekonywania:

  • Autoprezentacyjnym: jak zbudować wizerunek, który wzbudza autorytet i zaufanie.
  • Perswazyjnym:  jak zbudować linię argumentacyjną i formułować argumenty.
  • Dyskusyjnym: jak przygotować się do debaty, dyskusji, jak zachować relacji z kimś, z kim się nie zgadzamy, jak obronić się przed manipulacjami.

 

TRENER:

Annusew1.JPG

Dr OLGIERD ANNUSEWICZ – wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2000 roku prowadzi zajęcia m.in. z retoryki i erystyki dla studentów różnych kierunków, a także sztuki negocjacji, metod reklamy i promocji, Równolegle uczy przedstawicieli świata biznesu skutecznej komunikacji. Jako trener specjalizuje się w szkoleniach z autoprezentacji, prezentacji, wystąpień publicznych i komunikacji a w szczególności z perswazyjnego użycia języka. Prowadzi także szkolenia z negocjacji i zarządzania ludźmi. Łączy tematykę i doświadczenia z różnych dziedzin realizując autorskie programy szkoleniowe dostosowane do konkretnych potrzeb klientów.

 

ZGŁOSZENIA:

face_szkolenia.jpg

Organizator szkolenia: 

Agata Jakóbczak 

AGENCJA FACE

+ 48 501 301 773             

a.jakobczak@agencjaface.com 

 

Trener:

dr Olgierd Annusewicz

AGENCJA FACE

+ 48  602 684 733

 

Przeczytaj wywiad z dr Olgierdem Annusewiczem

Najnowsze

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?. Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

DIMAQ Day: Kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej.   Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media, weryfikacja kampanii digital – zagadnienia botów, ad fraudu oraz viewability to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day już 6 czerwca 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody. Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

Czy polskie firmy są przygotowane na kryzys?. Na ile polskie przedsiębiorstwa są przygotowane do odparcia kryzysu wizerunkowego? Na ten temat debatować będą naukowcy i przedstawiciele biznesu podczas konferencji „Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie”, która odbędzie się 25 maja na Uniwersytecie Warszawskim. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną wyniki badań przeprowadzonych na wiodących...

Cele, klauzule i formularze w newsroomach i biurach prasowych czyli przygotowujemy komunikację firmy do RODO.   Bazy danych w działach komunikacji firm i agencjach PR to grupy list zawierające kontakty przeznaczone dla różnych projektów, dzielące media pod kątem różnych kryteriów lub grupujące innych odbiorców w otoczeniu firmy. ...

Koniec z botami na Facebooku?. W świetle afery Cambridge Analytica (CA), jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych - Facebook - wprowadza duże zmiany. Jak z pewnością zauważyliście od pewnego czasu po wejściu na fanpage samoczynnie uaktywnia się okienko rozmowy messengerowej, gdzie możemy zadać pytania (nieraz wybrać też z listy najpopularniejszych), i porozmawiać z botem w oczekiwaniu na kontakt...

Jak Polacy korzystają z internetu w poszczególnych województwach?. W lutym 2018 roku średni dzienny czas poświęcony na przeglądanie internetu był najwyższy wśród mieszkańców Mazowsza. W województwie pomorskim odnotowano największy udział kobiet w sieci. Z kolei w Lubuskiem najwięcej internautów korzystało wyłącznie z urządzeń mobilnych. ...

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm. Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...