facebook web

Jak przekonywać bez pokonywania? - otwarte szkolenie

Jak przekonywać bez pokonywania?

Erystyka, retoryka, argumentowanie

  • Jak zdobywać akceptację dla siebie i przekazywanych treści?
  • Jak budować argumentację i formułować perswazyjne wypowiedzi?
  • Jak budować relacje ze słuchaczami?
  • Jak rozpoznać i poradzić sobie zarówno z próbami manipulacji i zachowaniami, w których druga strona stara się uzyskać nienależną jej przewagę?
  • Jak zachowywać się podczas dyskusji w studiu tv?

Szkolenie w formie warsztatów z kamerą w studio telewizyjnym. Grupy 6-osobowe. 

untitled_panorama_04.jpg

Sprawny dyskutant jest w stanie szybko pokonać przeciętnego rozmówcę, udowodnić mu niższość i zmusić do przyznania racji. Ale czy „pokonany” nie będzie chciał się odegrać? Czy nie popsują się relacje pomiędzy osobami, od których współpracy może zależeć powodzenie i przyszłość projektu, firmy, czy organizacji? Jak będą postrzegani atakujący i atakowany przez innych uczestników rozmowy, jak zareagują widzowie?

Proponujemy szkolenie, które pozwoli nauczyć się miękkiej perswazji – przekonywania bez pokonywania za to z zachowaniem dobrych relacji, angażowania we własne pomysły, mobilizowania do wspólnego osiągania celów.

Program szkolenia wykorzystuje metodę ćwiczeń symulacyjnych, które są nagrywane, odtwarzane i omawiane. Ćwiczenia odbywają się na trzech poziomach przekonywania:

  • Autoprezentacyjnym: jak zbudować wizerunek, który wzbudza autorytet i zaufanie.
  • Perswazyjnym:  jak zbudować linię argumentacyjną i formułować argumenty.
  • Dyskusyjnym: jak przygotować się do debaty, dyskusji, jak zachować relacji z kimś, z kim się nie zgadzamy, jak obronić się przed manipulacjami.

 

TRENER:

Annusew1.JPG

Dr OLGIERD ANNUSEWICZ – wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2000 roku prowadzi zajęcia m.in. z retoryki i erystyki dla studentów różnych kierunków, a także sztuki negocjacji, metod reklamy i promocji, Równolegle uczy przedstawicieli świata biznesu skutecznej komunikacji. Jako trener specjalizuje się w szkoleniach z autoprezentacji, prezentacji, wystąpień publicznych i komunikacji a w szczególności z perswazyjnego użycia języka. Prowadzi także szkolenia z negocjacji i zarządzania ludźmi. Łączy tematykę i doświadczenia z różnych dziedzin realizując autorskie programy szkoleniowe dostosowane do konkretnych potrzeb klientów.

 

ZGŁOSZENIA:

face_szkolenia.jpg

Organizator szkolenia: 

Agata Jakóbczak 

AGENCJA FACE

+ 48 501 301 773             

a.jakobczak@agencjaface.com 

 

Trener:

dr Olgierd Annusewicz

AGENCJA FACE

+ 48  602 684 733

 

Przeczytaj wywiad z dr Olgierdem Annusewiczem

Najnowsze

Twoja twarz wygląda znajomo... dla naszego systemu.. Nigdy więcej uciętych głów na zdjęciach! Jeszcze nie zdążyliśmy porządnie napisać na blogu o nowej funkcjonalności inteligentnego kadrowania, a już wczoraj weszła w życie kolejna zmiana z tym związana. Dziś uruchomiliśmy dla was automatyczne rozpoznawanie twarzy :) Inteligentne kadrowanie, o którym pisaliśmy niedawno, ma znaczenie przede wszystkim w przypadku zdjęć, na których są ludzie. ...

Dziennikarze chomikują na później. Ze świecą szukać dziś osoby, która nie przekonała się do smartfonów. A już na pewno takich osób nie uświadczymy we współczesnym światku dziennikarskim. Urządzenia mobilne to dziś podstawowe narzędzie, którym wydawcy posługują się w poszukiwaniu tematów. ...

Jak odgrzewać PR-owe kotlety? cz. I. Tworzenie i próba dystrybucji informacji prasowej, to ważne obowiązki PR-owca. W przypadku pracy dla międzynarodowego przedsiębiorstwa, często pierwsze oznacza tylko tłumaczenie oryginału na język polski. ...

Jak odgrzewać PR-owe kotlety? cz. II. W życiu trzeba mieć dobry timing. Dotyczy to wszystkich aspektów życia - także zawodowego. Dlatego warto o tym pamiętać również planując kampanię czy publikując nowy raport. I nie chodzi tu tylko o to, żeby temat był akurat na topie, ale żeby nasze działania były przemyślane, a co najważniejsze niejednostronne. ...

Jak odgrzewać PR-owe kotlety cz. III - social media. Z poprzednich wpisów dowiedzieliście się m.in. jak wykorzystać spektrum czasu do publikacji starych informacji, oraz co zrobić z informacjami, które już obiegły świat ale w innej wersji językowej. Dziś poruszymy temat social media,. ...

News hijacking - jak wykorzystać bieżące wydarzenia dla zwiększenia zasięgu?. #VolvoInterception - 50 tys. tweetów w ciągu 4 godzin. Hashtag marki w globalnych trendach na Twitterze podczas Superbowl w USA. Ponad 80 publikacji w mediach po całej akcji o zasięgu prawie 200 milionów wyświetleń. ...

Czy informacje prasowe nadal mają sens?. Świat nieustannie się zmienia. Ten PR-owy także. A może nawet przede wszystkim, bo internet wywrócił zasady komunikacji do góry nogami. Komunikat prasowy czy informacja prasowa jednak jak była, tak jest. ...

Skomponuj PR-ową melodię i monitoruj jej odbiór - o analityce słów kilka. W zeszłym roku opowiadałem o tym czego PR-owiec mógłby nauczyć się od DJ-a. Jedna z rad brzmiała - dopasuj się do publiczności. Ten temat można nieco rozwinąć. Public Relations jest dziś melodią, którą można komponować grając na przeróżnych instrumentach. ...

Na fake news narażeni są również dziennikarze. Fenomeny fake news i post-prawdy sprawiają, że nie można dziś ufać informacjom pochodzącym z jednego źródła. Skalę tych zjawisk najlepiej prezentuje raport Public Dialog sporządzony na podstawie badania polskich dziennikarzy. ...

Chroń swoją listę kontaktów - o udostępnianiu list podfirmom. Import, eksport i edycja listy kontaktów - to podstawowe funkcjonalności Komunikatora, będącego częścią każdego z naszych newsroomów. Udostępnianie list jest kolejną z nich, szczególnie przydatną w wielomarkowych newsroomach agencyjnych. ...