facebook web

Jak przekonywać bez pokonywania? - otwarte szkolenie

Jak przekonywać bez pokonywania?

Erystyka, retoryka, argumentowanie

  • Jak zdobywać akceptację dla siebie i przekazywanych treści?
  • Jak budować argumentację i formułować perswazyjne wypowiedzi?
  • Jak budować relacje ze słuchaczami?
  • Jak rozpoznać i poradzić sobie zarówno z próbami manipulacji i zachowaniami, w których druga strona stara się uzyskać nienależną jej przewagę?
  • Jak zachowywać się podczas dyskusji w studiu tv?

Szkolenie w formie warsztatów z kamerą w studio telewizyjnym. Grupy 6-osobowe. 

untitled_panorama_04.jpg

Sprawny dyskutant jest w stanie szybko pokonać przeciętnego rozmówcę, udowodnić mu niższość i zmusić do przyznania racji. Ale czy „pokonany” nie będzie chciał się odegrać? Czy nie popsują się relacje pomiędzy osobami, od których współpracy może zależeć powodzenie i przyszłość projektu, firmy, czy organizacji? Jak będą postrzegani atakujący i atakowany przez innych uczestników rozmowy, jak zareagują widzowie?

Proponujemy szkolenie, które pozwoli nauczyć się miękkiej perswazji – przekonywania bez pokonywania za to z zachowaniem dobrych relacji, angażowania we własne pomysły, mobilizowania do wspólnego osiągania celów.

Program szkolenia wykorzystuje metodę ćwiczeń symulacyjnych, które są nagrywane, odtwarzane i omawiane. Ćwiczenia odbywają się na trzech poziomach przekonywania:

  • Autoprezentacyjnym: jak zbudować wizerunek, który wzbudza autorytet i zaufanie.
  • Perswazyjnym:  jak zbudować linię argumentacyjną i formułować argumenty.
  • Dyskusyjnym: jak przygotować się do debaty, dyskusji, jak zachować relacji z kimś, z kim się nie zgadzamy, jak obronić się przed manipulacjami.

 

TRENER:

Annusew1.JPG

Dr OLGIERD ANNUSEWICZ – wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2000 roku prowadzi zajęcia m.in. z retoryki i erystyki dla studentów różnych kierunków, a także sztuki negocjacji, metod reklamy i promocji, Równolegle uczy przedstawicieli świata biznesu skutecznej komunikacji. Jako trener specjalizuje się w szkoleniach z autoprezentacji, prezentacji, wystąpień publicznych i komunikacji a w szczególności z perswazyjnego użycia języka. Prowadzi także szkolenia z negocjacji i zarządzania ludźmi. Łączy tematykę i doświadczenia z różnych dziedzin realizując autorskie programy szkoleniowe dostosowane do konkretnych potrzeb klientów.

 

ZGŁOSZENIA:

face_szkolenia.jpg

Organizator szkolenia: 

Agata Jakóbczak 

AGENCJA FACE

+ 48 501 301 773             

a.jakobczak@agencjaface.com 

 

Trener:

dr Olgierd Annusewicz

AGENCJA FACE

+ 48  602 684 733

 

Przeczytaj wywiad z dr Olgierdem Annusewiczem

Najnowsze

"Legalność" kontaktów w komunikacji z mediami | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. II. Jeśli gromadziłeś kontakty medialne zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami, to prawdopodobnie możesz określić bazę mianem „legalnej”, czyli nieobciążonej wadami prawnymi. Przed tobą jednak pewien wysiłek związany z przystosowaniem jej do warunków po 24 maja 2018 roku i implementacją rozwiązań, które pomogą wywiązać się z obowiązków narzucanych przez nowe regulacje. ...

Skuteczne pozycjonowanie – na kim warto się wzorować?. Widoczność w Internecie to w XXI wieku jeden z fundamentów, na którym zbudować można sukces w biznesie. „Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” przygotowany przez Mayko pozwoli zapoznać się z listą serwisów przodujących pod względem skuteczności wyszukiwania w sieci. ...

Wprowadzenie | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. I . Konwalidacja danych to sformułowanie, które zapewne zdobędzie dużą popularność w związku ze zmieniającym się prawem dotyczącym ochrony danych osobowych. Konwalidacja oznacza możliwość uzyskania pełnej wartości prawnej danych osobowych po 25 maja 2018 roku. ...

Czy firma może kontrolować aktywność pracowników w kanałach social media?.   Prawo pracy nie zawsze dotrzymuje kroku dynamicznie rozwijającej się technologii. W polskich przepisach brakuje szczególnych uregulowań, które określałyby zasady korzystania z portali społecznościowych przez pracowników. ...

Pozycjonowanie SEO - czy znasz już te zasady?. Kilka lat temu pojawił się zawód specjalisty ds SEO, którego zadaniem jest odkrywanie tajników algorytmów Google’a. Nie jest to łatwe zadanie, ponieważ Google doskonale strzeże tych informacji. Znamy jednak kilka istotnych zasadach, które warto wprowadzić do swoich działań i które na pewno przyniosą dobre efekty. ...

Przewodnik wydawcy po reklamie wideo. Dzięki dużej ilości formatów oraz koncentracji uwagi widzów na obrazie, cyfrowa reklama wideo daje wydawcom szansę na zwiększenie przychodów z powierzchni reklamowej. Tylko odpowiednia metoda, dokładny pomiar oraz optymalizacja pozwolą stworzyć skuteczną strategię monetyzacji wideo. ...

Zarządzanie komunikacją w obliczu kryzysu. Gdy dochodzi do sytuacji kryzysowej, niezbędna jest osoba, która będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami. O tym, jak prawidłowo zareagować, co komunikować oraz jakie kanały wykorzystać, by zapanować nad kryzysem, opowiedzą prelegenci zaproszeni na XVIII Kongres Profesjonalistów PR, który odbędzie się 19-20 kwietnia w Rzeszowie. ...

10 trendów konsumenckich na 2018 rok – czego oczekujemy?. Kolejny raz Ericsson ConsumerLab wydał raport na temat trendów konsumenckich, które będą przeważać w przyszłości. Czego oczekujemy jako konsumenci? Przede wszystkim, aby technologie cyfrowe działały bardziej na zasadach jakie panują w relacjach międzyludzkich. ...

Jak widoczność reklam wpływa na Twój biznes?. Widoczność reklam na stronie jest ważna zarówno dla reklamodawców, jak i dla wydawców. Efektywnie i dobrze ustawiona reklama dotrze do szerokiego grona odbiorców, zachęcając ich do podjęcia konkretnego działania: odwiedzenia internetowego sklepu, dokonania zakupu czy kontaktu z działem obsługi. ...

Dwie trzecie konsumentów oczekuje od marek zaangażowania społeczno-politycznego w social mediach. 66 proc. amerykańskich konsumentów chce, by marki w social mediach zajmowały stanowiska w kwestiach problemów społeczno-politycznych - wynika z raportu firmy analitycznej Sprout Social. Amerykanie uważają, że media społecznościowe to właściwa przestrzeń do wypowiedzi na temat praw pracowniczych, praw człowieka czy biedy. ...