facebook web

Jak przekonywać bez pokonywania? - otwarte szkolenie

Jak przekonywać bez pokonywania?

Erystyka, retoryka, argumentowanie

  • Jak zdobywać akceptację dla siebie i przekazywanych treści?
  • Jak budować argumentację i formułować perswazyjne wypowiedzi?
  • Jak budować relacje ze słuchaczami?
  • Jak rozpoznać i poradzić sobie zarówno z próbami manipulacji i zachowaniami, w których druga strona stara się uzyskać nienależną jej przewagę?
  • Jak zachowywać się podczas dyskusji w studiu tv?

Szkolenie w formie warsztatów z kamerą w studio telewizyjnym. Grupy 6-osobowe. 

untitled_panorama_04.jpg

Sprawny dyskutant jest w stanie szybko pokonać przeciętnego rozmówcę, udowodnić mu niższość i zmusić do przyznania racji. Ale czy „pokonany” nie będzie chciał się odegrać? Czy nie popsują się relacje pomiędzy osobami, od których współpracy może zależeć powodzenie i przyszłość projektu, firmy, czy organizacji? Jak będą postrzegani atakujący i atakowany przez innych uczestników rozmowy, jak zareagują widzowie?

Proponujemy szkolenie, które pozwoli nauczyć się miękkiej perswazji – przekonywania bez pokonywania za to z zachowaniem dobrych relacji, angażowania we własne pomysły, mobilizowania do wspólnego osiągania celów.

Program szkolenia wykorzystuje metodę ćwiczeń symulacyjnych, które są nagrywane, odtwarzane i omawiane. Ćwiczenia odbywają się na trzech poziomach przekonywania:

  • Autoprezentacyjnym: jak zbudować wizerunek, który wzbudza autorytet i zaufanie.
  • Perswazyjnym:  jak zbudować linię argumentacyjną i formułować argumenty.
  • Dyskusyjnym: jak przygotować się do debaty, dyskusji, jak zachować relacji z kimś, z kim się nie zgadzamy, jak obronić się przed manipulacjami.

 

TRENER:

Annusew1.JPG

Dr OLGIERD ANNUSEWICZ – wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2000 roku prowadzi zajęcia m.in. z retoryki i erystyki dla studentów różnych kierunków, a także sztuki negocjacji, metod reklamy i promocji, Równolegle uczy przedstawicieli świata biznesu skutecznej komunikacji. Jako trener specjalizuje się w szkoleniach z autoprezentacji, prezentacji, wystąpień publicznych i komunikacji a w szczególności z perswazyjnego użycia języka. Prowadzi także szkolenia z negocjacji i zarządzania ludźmi. Łączy tematykę i doświadczenia z różnych dziedzin realizując autorskie programy szkoleniowe dostosowane do konkretnych potrzeb klientów.

 

ZGŁOSZENIA:

face_szkolenia.jpg

Organizator szkolenia: 

Agata Jakóbczak 

AGENCJA FACE

+ 48 501 301 773             

a.jakobczak@agencjaface.com 

 

Trener:

dr Olgierd Annusewicz

AGENCJA FACE

+ 48  602 684 733

 

Przeczytaj wywiad z dr Olgierdem Annusewiczem

Najnowsze

2/3 Polaków nie wie co to Black Friday. Niemal 2/3 polskich konsumentów twierdzi, że nie spotkało się wcześniej z określeniem Black Friday czy Czarny Piątek. Stąd też ponad 60 proc. z nich nie planuje skorzystać w tym roku z wyprzedaży z tej okazji. ...

Hakerzy wykradli dane 57 mln klientów Ubera. Firma zapłaciła okup. W październiku 2016 roku hakerzy wykradli dane 57 mln użytkowników Ubera - głównie pasażerów, ale także kierowców - ujawnił we wtorek, ponad rok po kradzieży, nowy szef amerykańskiej firmy Dara Khosrowshahi. ...

Już 59 proc. reklam display kupowanych w modelu programmatic, w Polsce wzrost o 40 proc.. W br. 59 proc. globalnych wydatków na internetowe reklamy display realizowane jest w modelu programatycznym. W 2019 roku ten wskaźnik będzie wynosił już 67 proc. - prognozuje agencja mediowa Zenith. Według analiz Zenith w br. wartość reklam wykupywanych w modelu programatycznym wyniesie 57,5 mld dolarów, natomiast w 2019 roku - 84,9 mld dolarów. ...

Mobilne strony w Polsce ładują się zbyt wolno, Google chce pomóc z nowym Test My Site. Według wewnętrznych testów przeprowadzonych przez Google mobilne strony polskich firm ładują się o wiele wolniej niż optymalne według ekspertów 3 sekundy. Najgorzej wypada pod tym względem branża technologiczna, najlepiej opieka medyczna, jednak żaden segment nie sprostał wymaganiom. ...

European VR/AR Congress w tym tygodniu w Warszawie. 23-24 listopada Centrum Nauki Kopernik zamieni się w arenę wymiany wiedzy na temat wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. W programie: prelekcje dotyczące zastosowania VR i AR w medycynie, architekturze, marketingu i rozrywce, testy najnowszego sprzętu i najciekawszych projektów, a także Startup Contest. ...

Progressive Web App może zagrozić mobilnym aplikacjom, ale nie od razu. „Musi okrzepnąć na rynku, nie do wszystkiego się nadaje”. Pierwsi wydawcy internetowi sięgnęli po opracowaną przez Google technologię Progressive Web App (PWA), dzięki której mobilne strony zachowują się jak zainstalowane w smartfonie aplikacje. Danny Ryback z agencji Leo Burnett przewiduje, że PWA oznacza początek końca typowych aplikacji, ale nie wszyscy eksperci polskiego rynku mobilnego podzielają w pełni ten pogląd. ...

Standard viewability reklam internetowych - co tak naprawdę znaczy?. Z perspektywy reklamodawcy gwarancja widoczności reklamy, za którą płaci powinna być maksymalna. Sądzę, że jeśli standard ma się przyjąć, IAB powinna zachęcić rynek do szerszej debaty na ten temat i zderzyć poglądy wydawców, klientów, agencji mediowych i firm pomiarowych - nowe wytyczne co do viewability reklam internetowych analizuje Tomasz Piątkowski z Meetrics. ...

Public relations praktycznie – nowy podręcznik już na polskim rynku wydawniczym. Na rynku ukazała się nowa książka z zakresu budowania wizerunku i relacji. Public relations praktycznie to publikacja autorstwa dr. hab. Dariusza Tworzydło z Uniwersytetu Warszawskiego. Wzbogacona została wieloma praktycznymi przykładami, które są ważne nie tylko w procesie edukacji, ale również doskonalenia pozyskanego już warsztatu praktycznego. ...

Google udostępnia Chatbase, narzędzie do analityki chatbotów. Google wprowadził do powszechnego użytku platformę o nazwie Chatbase, która pozwala twórcom botów stosowanych przez marki na stronach i w komunikatorach na ocenę skuteczności tych narzędzi. Wcześniej w testach Chatbase brały udział między innymi Ticketmaster, HBO, Keller Williams i Viber.   Według informacji podanych przez Google platforma Chatbase została opracowana przez inżynierów...

Hashtag to nie zabawka, trzeba go używać z głową. - Wiele marek nadużywa hashtagów by uchodzić w oczach młodych odbiorców za nowoczesne i wyluzowane. Hashtagi produkowane masowo stają się często nieczytelne, irytujące i groteskowe, a przygotowanie właściwego jest równie poważnym wyzwaniem jak opracowanie udanego sloganu reklamowego - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci marketingu i mediów społecznościowych: Jolanta...