facebook web

Wiedza

#Wiedza

Badania digitalowe – klucz do sukcesu w internecie

Badania digitalowe pozwalają nie tylko monitorować sytuację naszej marki, ale także realnie wpływać na efekty realizowanych kampanii. Zachęcamy do lektury opracowania na temat badań digitalowych, z którego dowiecie się m.in. dla kogo przydatne są badania digitalowe i jakie cenne wnioski można z nich wyciągnąć.

|
2 tygodni(e) temu
czytaj więcej>
#Wiedza

Przygotowanie strategii PR - warsztat komunikacyjny Neuron Agencji PR

Większość firm nie posiada spisanej strategii komunikacji. Zwykle brakuje na to czasu, narzędzi lub wiedzy jak ją sformułować. A ponieważ nie każdą firmę stać na wynajęcie specjalistów, postanowiliśmy podzielić się wskazówkami, jak samodzielnie zrealizować warsztat służący konstruowaniu strategii komunikacji. ...

|
3 tygodni(e) temu
czytaj więcej>
#Wiedza

(Nie)trudna sztuka wystąpień przed kamerą

Wideo eksperckie rośnie w siłę, więc i my coraz częściej mamy okazję do wystąpień przed kamerą. Jednak wiele osób uważa, że się do tego nie nadaje. Osobą medialną przecież trzeba się urodzić… Nic bardziej mylnego! Jest to umiejętność, której możesz się nauczyć. ...

|
1 mies. temu
czytaj więcej>
#Wiedza

Jak się nauczyć mądrze dyskutować? - wywiad z dr. Olgierdem Annusewiczem

Z dr. Olgierdem Annusewiczem, wykładowcą uniwersyteckim i trenerem w Akademii Face, specjalizującym się w szkoleniach z retoryki, erystyki i perswazyjnego użycia języka rozmawia Agata Jakóbczak. Agata Jakóbczak: Przed chwilą, przy stoliku obok, starszy pan próbował przekonać młodszego żeby ten rzucił palenie. ...

|
1 mies. temu
czytaj więcej>
>
#Wiedza

Użytkownik ma chcieć być odbiorcą treści - tajemnica content marketingu

Content marketing to rozwiązanie, które sprawdzi się wszędzie. Niezależnie, czy prowadzisz międzynarodową firmę, czy lokalny zakład masarski. Czy handlujesz papierem toaletowym, czy drukarkami 3D. Wystarczy dobry pomysł, przygotowana strategia i… dopasowana treść. ...

|
2 mies. temu
zobacz
>
#Wiedza

Retargeting czyli dlaczego warto?

Statystyki mówią same za siebie – tylko 2 proc. osób odwiedzających sklep internetowy dokonuje w nim zakupu. Pozostałe 98% opuszcza go z pustymi „rękoma”. Nic więc dziwnego, że wygenerowanie konwersji wśród tej grupy klientów to jedno z najważniejszych zadań, jakie stawiają przed sobą managerowie e-commerce. ...

|
2 mies. temu
czytaj więcej>
Wczytaj więcej