facebook web

Mowa ciała – manipulacja i obrona przed nią

dodaj wydarzenie do kalendarza


termin i czas trwania szkolenia: 2 lipca 2018 r., 9.30-14.30

miejsce szkolenia: Warszawa, Pałac Staszica (budynek PAN), ul. Nowy Świat 72

cena szkolenia: 580 zł (+ 23% VAT)

 

BLOK I


Zachowania niewerbalne w manipulacji
Pierwsze 20 sekund budowania relacji i sprawdzania nastawienia rozmówcy.

• powitanie partnerskie:
- oficjalne
- półoficjalne
- europejskie
- manipulacji sympatią
- szczerych intencji

Uśmiech i mimiki oddające intencje

• formy uśmiechu
• ułożenie głowy: poziome, pionowe,
• szczątkowe formy strachu i zawstydzenia w ułożeniu głowy

Zachowania wzrokowe managerów firm, dziennikarzy, polityków, samorządowców

• obserwowanie twarzy, skóry rozmówcy i określenie jego emocji
• mruganie, rozszerzenie oczu i poszerzanie źrenic
• obserwacja uśmiechu i określenie cech charakteru od zrównoważonej do impulsywnej, romantycznej i agresywnej.
• przypominanie obrazów, dźwięków
• konstruowanie obrazów, dźwięków
• głębokie przypominanie, odczucia wewnętrzne i doznania cielesne.
• kłamstwo a zachowania wzrokowe
• ukrywanie agresji,
• ukrywanie niezgadzania się z nami
• unikanie konfrontacji
• ocenianie a zachowania wzrokowe
• zachowania wzrokowe a sygnały zastanawiania się i potrzeby uwiarygodnienia 

 

BLOK II

Mowa ciała podczas rozmowy na siedząco
Emocje i manipulacja za pomocą mowy ciała. Warsztaty z analizy zachowania rozmówcy.

• ukrywanie prawdziwych emocji
• ograniczone ruchy dłońmi
• szczątkowe zachowania wykazywane palcami i kciukami
• gesty blokady i wycofania - postawy obronne
• jak odczytać ułożenie nóg
• ruchy stopami
a) pionowe,
b) poziome
c) boczne i niekontrolowane
d) sygnały znudzenia i zdenerwowania
• znaczenie konkretnych sposobów ułożenia dłoni na stole
• gesty otwartości i pozytywnego nastawienia
• gesty zainteresowania
• kontrolowanie mięśni - drżenia lub nadmiernego spięcia  

BLOK III


Mowa ciała na stojąco.

• gesty pewności siebie.
• gesty kłamstwa.
• gesty uzupełniające słowa.
• gesty prezentacji dokumentów, wniosków
• gesty ostrzegawcze ukrywania emocji.
• gesty uwiarygodniania się
• gesty z wykorzystaniem garderoby i przedmiotów biurowych
• gesty pełne i szczątkowe maskowania emocji
• postawy uspokajania się i wahania się
• sygnały niepewności

 

• inne niż gesty sygnały kłamstwa.
• sygnały stresu i zdenerwowania.
• sygnały wiarygodności



Szkolenie prowadzi: Maurycy Seweryn - absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Doktorant w Katedrze Zarządzania WSPiZ im. Leona Koźmińskiego. Zrealizował ponad 1250 szkoleń przede wszystkim z wystąpień publicznych i z mowy ciała. Jest zaliczany do 3 najlepszych specjalistów od mowy ciała i wystąpień publicznych w Polsce. Prowadził biuro prasowe byłego marszałka Sejmu RP - Marka Borowskiego. 

 

Najnowsze

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?. Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

DIMAQ Day: Kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej.   Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media, weryfikacja kampanii digital – zagadnienia botów, ad fraudu oraz viewability to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day już 6 czerwca 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody. Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

Czy polskie firmy są przygotowane na kryzys?. Na ile polskie przedsiębiorstwa są przygotowane do odparcia kryzysu wizerunkowego? Na ten temat debatować będą naukowcy i przedstawiciele biznesu podczas konferencji „Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie”, która odbędzie się 25 maja na Uniwersytecie Warszawskim. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną wyniki badań przeprowadzonych na wiodących...

Cele, klauzule i formularze w newsroomach i biurach prasowych czyli przygotowujemy komunikację firmy do RODO.   Bazy danych w działach komunikacji firm i agencjach PR to grupy list zawierające kontakty przeznaczone dla różnych projektów, dzielące media pod kątem różnych kryteriów lub grupujące innych odbiorców w otoczeniu firmy. ...

Koniec z botami na Facebooku?. W świetle afery Cambridge Analytica (CA), jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych - Facebook - wprowadza duże zmiany. Jak z pewnością zauważyliście od pewnego czasu po wejściu na fanpage samoczynnie uaktywnia się okienko rozmowy messengerowej, gdzie możemy zadać pytania (nieraz wybrać też z listy najpopularniejszych), i porozmawiać z botem w oczekiwaniu na kontakt...

Jak Polacy korzystają z internetu w poszczególnych województwach?. W lutym 2018 roku średni dzienny czas poświęcony na przeglądanie internetu był najwyższy wśród mieszkańców Mazowsza. W województwie pomorskim odnotowano największy udział kobiet w sieci. Z kolei w Lubuskiem najwięcej internautów korzystało wyłącznie z urządzeń mobilnych. ...

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm. Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...