facebook web

Życie Na Obcasach – Jak być kobietą sukcesu?

Życie na obcasach – 19 czerwca. Warszawa – Aleje Jerozolimskie 123A Golden Floor – 15 piętro.

 

Jedyne takie wydarzenie w Polsce już 19 czerwca w Warszawie. Niepowtarzalne historie prelegentek - doświadczone kobiety z różnych branż w jednym miejscu. Wyjątkowa atmosfera i profesjonalne podejście do każdego uczestnika sprawi że będzie to idealnie spędzony czas.

 Życie Na Obcasach to wydarzenie nie tylko dla kobiet, które prowadzą swoją działalność, biznes, prężnie budują swoją karierę, czy pracują na swój życiowy sukces i satysfakcję na innych polach, ale także dla tych, które chcą dokonać jakichś zmian w swoim życiu lub dopiero zacząć budować swoją świadomość, zadowolenie i spełnienie w życiu. Zapraszamy wszystkie Panie - bez względu na wiek, branżę, czy zajmowane stanowisko. Jeżeli chcesz zdobyć dużą dawkę motywacji, inspiracji oraz wiedzy, to właśnie nadeszła idealna okazja! Każda kobieta ma w sobie dużo siły, aby dbać o dom i rodzinę, ale w dziś dla wielu to za mało. Nadszedł czas rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji. Samodoskonalenie oraz podnoszenie świadomości siebie to obszary, w których kobiety zaczynają nadawać ton. 

  • Zobaczysz i posłuchasz kobiet, które znalazły sposób na realizację swoich marzeń!

  • Dowiesz się jak to zrobiły i skąd czerpały inspiracje.

  • Dowiesz się jak doszły do sukcesu, co jest na tej drodze ważne i jak to osiągnęły.

  • Zobaczysz siebie w innej perspektywie - możliwości jakie z pewnością masz!

  • Będziesz miała szansę zmienić swoje negatywne przekonania i uwolnić swój potencjał!

  • Zrozumiesz, że już jesteś kobietą w drodze do sukcesu o jakim marzysz!

  • Poczujesz się częścią wspaniałej społeczności!

 

Zapraszamy wszystkie Panie - bez względu na wiek, branżę, czy zajmowane stanowisko.  Liczymy także na Panów, którzy zechcą zaczerpnąć inspiracji i zobaczyć jak aktywnie potrafią żyć kobiety i radzić sobie w życiu.Proponowane wydarzenie to nie tylko okazja do wysłuchania ciekawych wystąpień, ale także możliwość wielkiej wymiany kontaktów. W ramach sesji networkingowych w przerwach, każda uczestnicząca w nich osoba może przeprowadzić ciekawe i inspirujące rozmowy z innymi oraz, co najważniejsze, wymienić się kontaktem, nawiązać nowe, wartościowe relacje!

 

Co zyskujesz dzięki uczestnictwu w wydarzeniu?

-wymiana doświadczeń

-poszerzenie wiedzy

-nowe umiejętności

-poznanie nowych osób

-wsparcie od innych

-spędzenie czasu w miłym towarzystwie

-inspirację i motywację

-nawiązanie nowych relacji - także biznesowych

 

 

Bilety → www.zno-warszawa.evenea.pl

                                                    

Najnowsze

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?. Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

DIMAQ Day: Kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej.   Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media, weryfikacja kampanii digital – zagadnienia botów, ad fraudu oraz viewability to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day już 6 czerwca 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody. Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

Czy polskie firmy są przygotowane na kryzys?. Na ile polskie przedsiębiorstwa są przygotowane do odparcia kryzysu wizerunkowego? Na ten temat debatować będą naukowcy i przedstawiciele biznesu podczas konferencji „Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie”, która odbędzie się 25 maja na Uniwersytecie Warszawskim. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną wyniki badań przeprowadzonych na wiodących...

Cele, klauzule i formularze w newsroomach i biurach prasowych czyli przygotowujemy komunikację firmy do RODO.   Bazy danych w działach komunikacji firm i agencjach PR to grupy list zawierające kontakty przeznaczone dla różnych projektów, dzielące media pod kątem różnych kryteriów lub grupujące innych odbiorców w otoczeniu firmy. ...

Koniec z botami na Facebooku?. W świetle afery Cambridge Analytica (CA), jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych - Facebook - wprowadza duże zmiany. Jak z pewnością zauważyliście od pewnego czasu po wejściu na fanpage samoczynnie uaktywnia się okienko rozmowy messengerowej, gdzie możemy zadać pytania (nieraz wybrać też z listy najpopularniejszych), i porozmawiać z botem w oczekiwaniu na kontakt...

Jak Polacy korzystają z internetu w poszczególnych województwach?. W lutym 2018 roku średni dzienny czas poświęcony na przeglądanie internetu był najwyższy wśród mieszkańców Mazowsza. W województwie pomorskim odnotowano największy udział kobiet w sieci. Z kolei w Lubuskiem najwięcej internautów korzystało wyłącznie z urządzeń mobilnych. ...

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm. Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...