facebook web

Intensywny Trening Marketingowy dla Kobiet - Embrace Marketing Strategy

** WARSZAWA - 19.05.2018 (sobota) - TRENING MARKETINGOWY NA ŻYWO **

 

🙏🏻 Daj nam jeden dzień, a nauczymy Cię, jak zwiększyć sprzedaż z kampanii online do 5-cio lub 6-cio cyfrowych kwot, przez usystematyzowane i strategiczne działania marketingowe.

 

Szczególnie polecane dla przedsiębiorczych Kobiet, które sprzedają przez internet usługi (dostarczane głównie online), doradztwo, szkolenia, warsztaty, coaching lub kursy.

➡️ http://embraceyourbusiness.pl/szkolenie/

 

Wciągu jednego dnia przekażemy w Twoje ręce przetestowane i najbardziej skuteczne taktyki marketingowe, które:

 

📌 pozwolą Ci ułożyć samodzielnie Twoją własną strategię dla rozwoju marki i zwiększenia sprzedaży

📌 nauczą Cię korzystania z najbardziej popularnych mediów społecznościowych (zrozumiesz ich działanie i zaczniesz stosować tylko takie kroki, które skutecznie przyciągną klientów do Ciebie)

📌 pozwolą Ci sprecyzować grupę docelową, poznać bliżej jej zachowania online oraz zwiększą świadomość o Twojej marce wśród tej grupy

📌 zrewolucjonizują Twoje podejście do marketingu online i pozyskiwania klientów z górnej półki

 

💡 Ponad to chcemy przekazać Ci jeden bardzo skuteczny sposób sprzedaży Twojej ekspertyzy do klientów, którzy są gotowi zapłacić najwyższe stawki za rozwiązania, które dostarczasz.

 

I nie potrzebujesz do tego ŻADNYCH umiejętności technicznych, typu budowania listy mailingowej, stron zapisu czy tworzenia kursów online.

 

Wszystko to oparte jest na naszym łącznie 11-sto letnim doświadczeniu sprzedażowym online oraz na doświadczeniu naszych klientów, którzy przy współpracy z nami miesiąc w miesiąc realizują swoje cele finansowe.

Szczegóły szkolenia i rezerwację miejsc znajdziesz tutaj:

➡️ http://embraceyourbusiness.pl/szkolenie/

Najnowsze

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody. Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

Czy polskie firmy są przygotowane na kryzys?. Na ile polskie przedsiębiorstwa są przygotowane do odparcia kryzysu wizerunkowego? Na ten temat debatować będą naukowcy i przedstawiciele biznesu podczas konferencji „Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie”, która odbędzie się 25 maja na Uniwersytecie Warszawskim. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną wyniki badań przeprowadzonych na wiodących...

Cele, klauzule i formularze w newsroomach i biurach prasowych czyli przygotowujemy komunikację firmy do RODO.   Bazy danych w działach komunikacji firm i agencjach PR to grupy list zawierające kontakty przeznaczone dla różnych projektów, dzielące media pod kątem różnych kryteriów lub grupujące innych odbiorców w otoczeniu firmy. ...

Koniec z botami na Facebooku?. W świetle afery Cambridge Analytica (CA), jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych - Facebook - wprowadza duże zmiany. Jak z pewnością zauważyliście od pewnego czasu po wejściu na fanpage samoczynnie uaktywnia się okienko rozmowy messengerowej, gdzie możemy zadać pytania (nieraz wybrać też z listy najpopularniejszych), i porozmawiać z botem w oczekiwaniu na kontakt...

Jak Polacy korzystają z internetu w poszczególnych województwach?. W lutym 2018 roku średni dzienny czas poświęcony na przeglądanie internetu był najwyższy wśród mieszkańców Mazowsza. W województwie pomorskim odnotowano największy udział kobiet w sieci. Z kolei w Lubuskiem najwięcej internautów korzystało wyłącznie z urządzeń mobilnych. ...

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm. Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...

Debaty o #RODO - zaproszenie od dr Kaweckiego. Już niedługo rozpoczynamy cykl debat o tematyce RODO. Dowiecie się z nich, jak "Ochrona danych osobowych 2.0" zmieni sposoby działania wszystkich zbierających dane osobowe, w tym agencji PR. ...

Pozyskiwanie nowych kontaktów w komunikacji z mediami | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. IV. W poprzedniej części poradnika podpowiadaliśmy jak konwalidować dane konieczne do komunikacji w mediami. Dzisiaj zastanawiamy się jak pozyskiwać nowe dane. Co z wizytówkami? Co z mailami? Co z telefonami? Co z adresami mailowymi redakcji mediów? Jak najlepiej wykorzystać pozostały czas do 25 maja? Wcale nie jest to takie oczywiste. ...

W jaki sposób dostawcy oprogramowania będą chronić dane firm po wprowadzeniu RODO?. Korzystasz w firmie z narzędzi pakietu Microsoft Office? Pamiętaj, że zarówno na twojej poczcie, jak i w innych dokumentach znajdują się dane osobowe. Po 25 maja ich przechowywanie i przetwarzanie niezgodnie z przepisami RODO, może grozić wysokimi karami. ...