facebook web

KOMUNIKACJA i ASERTYWNOŚĆ – Spieraj się, przekonuj, słuchaj

dodaj wydarzenie do kalendarza

KOMUNIKACJA i ASERTYWNOŚĆ – Spieraj się, przekonuj, słuchaj

...te umiejętności zawsze warto szkolić.
To od nich zależą nasze relacje ze współpracownikami i szefami. A nierzadko bywa trudno…

Zdarzyło Ci się nie sprzedać, ponieważ nie zbudowałeś relacji, nie usłyszałeś czego tak na prawdę chce klient?

Czy pamiętasz jak się czułeś, kiedy ostatnio przekazywałeś pracownikowi informację o zwolnieniu? Albo kiedy jeden z Twoich najlepszych pracowników złożył wypowiedzenie?

Czy w jakiejkolwiek zawodowej sytuacji zdarzyło Ci się, że poniosły Cię emocje i żałowałeś tego, jak się wtedy zachowałeś?

Możesz być pewny, że w swojej karierze znajdziesz się jeszcze w wielu trudnych sytuacjach – i na to nie masz wpływu. Od Ciebie zależy jednak, jak sobie wtedy poradzisz.

Na najbliższym szkoleniu dostaniesz konkretny zestaw kompetencji, które pozwolą Ci efektywnie, czyli bez naruszania przestrzeni drugiej strony, a przy jednoczesnej obronie własnych interesów, komunikować się w różnych sytuacjach (nie tylko tych zawodowych!).


Nauczę Cię:

1. Rozmawiać tak, aby nawet w przypadku ostrego sporu i dużej różnicy zdań realizować swój cel i nie zrażać do siebie drugiej strony (tak, aby nie odbyło się to ze szkodą dla Waszej relacji).

2. Jasno komunikować swoje interesy w wtedy, gdy druga strona jest nieprzychylnie nastawiona, a nawet nie chce słuchać tego, co masz do powiedzenia.

3. Przekazywać trudne informacje pracownikom i współpracownikom.

4. Opanowywać emocje w stresujących sytuacjach i w momencie, kiedy druga strona nie posługuje się już merytorycznymi argumentami, tylko działa pod wpływem emocji.

5. Słuchać rozmówcy tak, aby poznać jego potrzeby i cele. Pewnie nie raz zdarzyło Ci się, że podawany na początku powód rozmowy okazywał się inny od rzeczywistego jej celu – rozmówcy chodziło o coś innego, tylko nie potrafił tego zwerbalizować. Ty nauczysz się, jak uzyskać te informacje i poprowadzić spotkanie tak, abyś zarówno Ty, jak i Twój partner mieli poczucie bycia wysłuchanym oraz przybliżenia do zakładanego celu.

Zdobądź konkretne umiejętności i zapisz się na szkolenie już teraz>> https://badzasertywny.evenea.pl/



Najnowsze

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody. Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

Czy polskie firmy są przygotowane na kryzys?. Na ile polskie przedsiębiorstwa są przygotowane do odparcia kryzysu wizerunkowego? Na ten temat debatować będą naukowcy i przedstawiciele biznesu podczas konferencji „Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie”, która odbędzie się 25 maja na Uniwersytecie Warszawskim. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną wyniki badań przeprowadzonych na wiodących...

Cele, klauzule i formularze w newsroomach i biurach prasowych czyli przygotowujemy komunikację firmy do RODO.   Bazy danych w działach komunikacji firm i agencjach PR to grupy list zawierające kontakty przeznaczone dla różnych projektów, dzielące media pod kątem różnych kryteriów lub grupujące innych odbiorców w otoczeniu firmy. ...

Koniec z botami na Facebooku?. W świetle afery Cambridge Analytica (CA), jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych - Facebook - wprowadza duże zmiany. Jak z pewnością zauważyliście od pewnego czasu po wejściu na fanpage samoczynnie uaktywnia się okienko rozmowy messengerowej, gdzie możemy zadać pytania (nieraz wybrać też z listy najpopularniejszych), i porozmawiać z botem w oczekiwaniu na kontakt...

Jak Polacy korzystają z internetu w poszczególnych województwach?. W lutym 2018 roku średni dzienny czas poświęcony na przeglądanie internetu był najwyższy wśród mieszkańców Mazowsza. W województwie pomorskim odnotowano największy udział kobiet w sieci. Z kolei w Lubuskiem najwięcej internautów korzystało wyłącznie z urządzeń mobilnych. ...

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm. Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...

Debaty o #RODO - zaproszenie od dr Kaweckiego. Już niedługo rozpoczynamy cykl debat o tematyce RODO. Dowiecie się z nich, jak "Ochrona danych osobowych 2.0" zmieni sposoby działania wszystkich zbierających dane osobowe, w tym agencji PR. ...

Pozyskiwanie nowych kontaktów w komunikacji z mediami | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. IV. W poprzedniej części poradnika podpowiadaliśmy jak konwalidować dane konieczne do komunikacji w mediami. Dzisiaj zastanawiamy się jak pozyskiwać nowe dane. Co z wizytówkami? Co z mailami? Co z telefonami? Co z adresami mailowymi redakcji mediów? Jak najlepiej wykorzystać pozostały czas do 25 maja? Wcale nie jest to takie oczywiste. ...

W jaki sposób dostawcy oprogramowania będą chronić dane firm po wprowadzeniu RODO?. Korzystasz w firmie z narzędzi pakietu Microsoft Office? Pamiętaj, że zarówno na twojej poczcie, jak i w innych dokumentach znajdują się dane osobowe. Po 25 maja ich przechowywanie i przetwarzanie niezgodnie z przepisami RODO, może grozić wysokimi karami. ...