facebook web

Social Media + Marketing

Social Media, chcąc nie chcąc, stanowią one obecnie jedną z najistotniejszych części życia. Nie tylko prowadzimy w nich nasze osobiste profile, poprzez które utrzymujemy kontakt ze znajomymi, ale także pracujemy, zarabiamy, budujemy własny lub firmowy wizerunek. Jeszcze kilka lat temu mogliśmy z czystym sumieniem pozwolić sobie na luksus życia "off-line", ale czy obecnie jest to tak samo możliwe?
 
 
Dzięki naszemu szkoleniu dowiesz się nie tylko o wszystkich najpopularniejszych kanałach social media w Polsce i na świecie, ale także poznasz metody i narzędzia do tworzenia kampanii reklamowych na facebook, instagram czy youtube. Pokażemy Ci także jakich platform użyć, aby monitorować działania w sieci: Twojej konkurencji, samego siebie lub porównywać się do konkurencji i wyciągać wnioski.
 
Bez względu na to, czy prowadzisz firmę, czy nie - a może dopiero zaczynasz? Budujesz markę osobistą w sieci lub może chcesz po prostu dowiedzieć się czym są i jak funkcjonują social media i jak w prosty, efektywny sposób możesz się w nich reklamować. Sprzedawaj, prowadź poprawną komunikację i ciesz się z efektów.


Szkolenie Certyfikowane - po ukończeniu dostajesz dokument poświadczający zdobytą wiedzę

Poznaj wszystkie najpopularniejsze kanały Social Media od podszewki. Zapoznaj się z tajnikami o których nie miałeś pojęcia. Dowiedz się jak szerokie możliwości daje Ci Facebook, Instagram, Youtube oraz inne platformy. Szkolenie to nie tylko idealne miejsce w którym wyciągniesz maksimum wiedzy, ale także przemiła atmosfera i praktyczna część w której wszystko przećwiczysz pod okiem eksperta. Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi Social Media i wzbogać swoją wiedzę. Szkolenie to nie tylko twój rozwój ale także inwestycja w przyszłość, dodatkowo otrzymasz certyfikat który poświadczy o zdobytych umiejętnościach. 


Dla kogo?

Zabierzemy cię w wycieczkę po social mediach bez względu czy prowadzisz firmę lub nią zarządzasz? A może dopiero zaczynasz? Budujesz markę osobistą w sieci lub chcesz dowiedzieć się jak funkcjonują social media i jak w prosty, efektywny sposób możesz się w nich reklamować? To idealne szkolenia dla Ciebie!

Poziom szkolenia: dla tych którzy mają pojęcie o marketingu w sieci oraz dla tych którzy są w tym temacie zieloni. Każdy z uczestników wyciąga nowe interesujące informacje. 


Cel

Social media mają zastosowanie w każdym aspekcie życia. Dowiesz się o trikach marketerów, którzy właśnie dzięki nim osiągają wyżyny sprzedaży. Dowiesz się gdzie popełniasz błędy i jak możesz usprawnić swoje działania w sieci oraz dlaczego pozyskanie klienta jest ważniejsze niż sama sprzedaż.

Nasze szkolenie to użyteczna wiedza przekazywana przez praktyków, którzy każdego dnia zajmują się profesjonalnie social mediami i komunikacją.


Trzy filary szkolenia

  • Czym są social media i jakie dają możliwości.
  • Dlaczego content marketing to podstawa w dzisiejszych czasach.
  • Content marketing, który sprzeda wszystko.
  • Marketing wirusowy.
  • Sprawny mailing.
  • Jak zrobić reklamę na facebook i instagram za 0zł.
  • Czy warto być na Snapchat?
  • Monitorowanie kanałów social media.
  • Marketing kontra Remarketing.
  • Skuteczny YouTube marketing
  • Zasady skutecznej komunikacji w social mediach.
  • Jak budować efektywne relacje z klientem.
  • Jak tworzyć angażujące treści i obrazy.
  • Jak w prosty sposób zachęcać do zakupu.




PROWADZĄCY:




Estera Olejniczak - Specjalista ds. komunikacji, coach kryzysowy. Praktyk NLP (w trakcie certyfikacji mistrzowskiej NLP). Trenerka Nonviolent Communication, psychologii komunikacji i komunikacji social media. Autorka programu "Komunikacja budująca relacje". Współzałożycielka firmy Next Level, która inspiruje do zmian i wspiera w pokonywaniu swoich ograniczeń. Prowadzi blog, na którym omawia tematy dotyczące komunikacji, rozwoju osobistego oraz podnoszenia jakości swojego życia.

 

 




Jakub Sobieraj - Ekspert w dziedzinie marketingu i content marketingu w social media oraz PR. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy przy akcjach marketingowych w sieci. Posiada doświadczenie w pracy z klientami biznesowymi oraz wieloletnie doświadczenie we współtworzeniu akcji marketingowych największych firm w sieci. Współpracował z wieloma markami, między innymi: Empik, Converse, Desperados, Reserved czy MTV. Kreatywny i otwarty na ludzi, na codzień prowadzi jednego z najpopularniejszych blogów lifestyle w kraju oraz firmę szkoleniową w branży Social Marketingu.

 


Bilety dostępne tutaj: 
https://smwarszawa.evenea.pl/


 
 

Najnowsze

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody. Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

Czy polskie firmy są przygotowane na kryzys?. Na ile polskie przedsiębiorstwa są przygotowane do odparcia kryzysu wizerunkowego? Na ten temat debatować będą naukowcy i przedstawiciele biznesu podczas konferencji „Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie”, która odbędzie się 25 maja na Uniwersytecie Warszawskim. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną wyniki badań przeprowadzonych na wiodących...

Cele, klauzule i formularze w newsroomach i biurach prasowych czyli przygotowujemy komunikację firmy do RODO.   Bazy danych w działach komunikacji firm i agencjach PR to grupy list zawierające kontakty przeznaczone dla różnych projektów, dzielące media pod kątem różnych kryteriów lub grupujące innych odbiorców w otoczeniu firmy. ...

Koniec z botami na Facebooku?. W świetle afery Cambridge Analytica (CA), jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych - Facebook - wprowadza duże zmiany. Jak z pewnością zauważyliście od pewnego czasu po wejściu na fanpage samoczynnie uaktywnia się okienko rozmowy messengerowej, gdzie możemy zadać pytania (nieraz wybrać też z listy najpopularniejszych), i porozmawiać z botem w oczekiwaniu na kontakt...

Jak Polacy korzystają z internetu w poszczególnych województwach?. W lutym 2018 roku średni dzienny czas poświęcony na przeglądanie internetu był najwyższy wśród mieszkańców Mazowsza. W województwie pomorskim odnotowano największy udział kobiet w sieci. Z kolei w Lubuskiem najwięcej internautów korzystało wyłącznie z urządzeń mobilnych. ...

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm. Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...

Debaty o #RODO - zaproszenie od dr Kaweckiego. Już niedługo rozpoczynamy cykl debat o tematyce RODO. Dowiecie się z nich, jak "Ochrona danych osobowych 2.0" zmieni sposoby działania wszystkich zbierających dane osobowe, w tym agencji PR. ...

Pozyskiwanie nowych kontaktów w komunikacji z mediami | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. IV. W poprzedniej części poradnika podpowiadaliśmy jak konwalidować dane konieczne do komunikacji w mediami. Dzisiaj zastanawiamy się jak pozyskiwać nowe dane. Co z wizytówkami? Co z mailami? Co z telefonami? Co z adresami mailowymi redakcji mediów? Jak najlepiej wykorzystać pozostały czas do 25 maja? Wcale nie jest to takie oczywiste. ...

W jaki sposób dostawcy oprogramowania będą chronić dane firm po wprowadzeniu RODO?. Korzystasz w firmie z narzędzi pakietu Microsoft Office? Pamiętaj, że zarówno na twojej poczcie, jak i w innych dokumentach znajdują się dane osobowe. Po 25 maja ich przechowywanie i przetwarzanie niezgodnie z przepisami RODO, może grozić wysokimi karami. ...