facebook web

Wystąpienia w mediach i sytuacje kryzysowe

Co buduje wizuernek eksperta w mediach, a co może go zepsuć? Dlaczego jedni rozmówcy są chętnie zapraszani przez dziennikarze w charakterze ekspertów, a innych - my dziennikarze - wolimy unikać?

Cel szkolenia

Jak być skutecznym w kontaktach z dziennikarzami?

Tematyka

  • język wypowiedzi - najważniejsze zasady
  • mowa ciała - jak siedzieć podczas wywiadu lub konferencji prasowej? Jak stać przed publicznością na scenie? Jak powinna wyglądać nasza postawa, twarz, dłonie, ręce?
  • retoryka - jak unikać trudnych pytań? Najważniejsze tricki wykorzystywane przez dziennikarzy i trudnych rozmówców - jak je omijać?
  • strategia - jak przygotować się merytorycznie do wystąpienia publicznego lub wywiadu? Jak budować wypowiedzi medialne? Jak wyznaczać sobie cele PR i jak je osiągać?
  • wypowiedź do telewizji, do internetu - jak wykorzystać media do własnych celów?
  • wywiad TV - co powinieneś wiedzieć o telewizyjnej kuchni, by chronić własne interesy (oświetlenie, tło, kąt patrzenia kamery, make-up, zasady on-the-record, off-the-record)
  • wywiad prasowy, radiowy - najważniejsze zasady, autoryzacja wywiadu
  • trudne pytania, sytuacje kryzysowe - jak wyjść z tarczą?
  • marka osobista w Social mediach - najważniejsze zasady

Prowadzący

Organizator szkolenia

weglarczyk.jpg

face_szkolenia.jpg

Bartosz Węglarczyk

  • dziennikarz
  • dyrektor programowy Onet.pl
  • 25-letnie doświadczenie dziennikarskie (Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, TVN)
  • komentator wydarzeń krajowych i międzynarodowych w telewizji TVN24, Polsat News, Superstacji oraz w radiu TOK FM, radiowej Jedynce i Trójce

Organizator szkolenia:

Agata Jakóbczak
AGENCJA FACE
a.jakobczak@agencjaface.com
www.agencjaface.com

ZAMÓW SZKOLENIE

 

Inne szkolenia zamknięte

Wystąpienia w mediach i sytuacje kryzysowe

Rola głosu w komunikacji

Warsztaty medialne z Jarosławem Kulczyckim

Retoryka - jak skutecznie mówić i przekonywać

Najnowsze artykuły

Norwegia przechodzi na radio cyfrowe, w Polsce radiowa cyfryzacja kuleje. Zgodnie z zapowiedziami Norwegia jako pierwszy kraj na świecie przeszła na cyfrowy sposób nadawania audycji radiowych. Decyzja dotyczy na razie jedynie rozgłośni obejmujących zasięgiem całe terytorium Norwegii, lokalne stacje do 2022 roku będą mogły nadawać korzystając z sygnału FM. ...

Konsumenci i marketerzy różnią się w ocenach spójności kampanii reklamowych. Zdaniem 89 proc. marketerów, strategie reklamowe w ramach ich kampanii są zintegrowane. Z tym poglądem zgadza się tylko 58 proc. konsumentów - wynika z badania Kantar Millward Brown. Najnowsze globalne opracowanie Kantar Millward Brown „The Art of Integration” z cyklu AdReaction, poświęcone zostało kampaniom reklamowym realizowanym w wielu kanałach komunikacyjnych. ...

Przyszłość mediów to wzrost konsumpcji wideo i smartfon w centrum cyfrowego świata. Internet mobilny, media cyfrowe oraz sztuczna inteligencja mają największy wpływ na rozwój rynku TMT (telekomunikacji, mediów, technologii) w Polsce. Centrum cyfrowego świata staje się smartfon, który jest nie tylko telefonem, ale i komputerem, telewizorem oraz routerem w jednym. ...

RODO może namieszać w marketingu internetowym, ograniczy wykorzystywanie danych o użytkownikach. Intencją RODO jest ograniczenie zakusów firm wykorzystujących dane konsumentów. Nie może to pozostać bez wpływu na tak zaawansowaną pod tym względem branżę jak marketing internetowy. To wymusi na branży uporządkowanie, a czasem ograniczenie wielu projektów opartych na danych - o wpływie RODO na marketing internetowy mówią portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Michalska, Tomasz...

Wydawcy obawiają się rosnącego wpływu Facebooka i Snapchata. 44 proc. menadżerów firm medialnych obawia się rosnącego wpływu platform dystrybuujących treści - najbardziej Facebooka i Snapchata - wynika z najnowszego raportu Reuters Institute for the Study of Journalism, działającego przy Uniwersytecie Oksfordzkim.   Brytyjscy naukowcy przebadali ponad 190 przedstawicieli mediów z 29 krajów na świecie – w tym m.in. Polski, USA, Japonii,...

Radio Zet, Jedynka i Trójka z rekordowo niską słuchalnością. Duże wzrosty RMF FM, Eski i PR 24 . W IV kwartale ub.r. na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce umocniło się RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem słuchalności w zestawieniu. Z piątego na trzecie miejsce awansowała Eska, która wyprzedziła Trójkę i Jedynkę. ...

Facebook zmienia algorytm News feedu, treści od wydawców będą mniej widoczne. Facebook zapowiedział zmiany w sposobie wyświetlania treści w News feedach użytkowników. Aktualizacja nadaje priorytet postom, które inicjują dyskusje i pogłębiają relacje. Dzięki niej Facebook będzie wybierał treści, które mają największe szanse na interakcje ze znajomymi i umieszczał je wyżej w Aktualnościach. ...

Orange z najszybszym internetem mobilnym, wyprzedził T-Mobile. Użytkownicy Orange mogli w grudniu 2017 r. cieszyć się najszybszą średnią prędkością pobieranych danych w mobilnym internecie. W kategorii średniej szybkości wysyłanych danych zwyciężył Plus, a najmniejszą wartością ping mógł pochwalić się Orange - wynika z rankingu operatorów komórkowych RFBenchmark, opublikowanego przez firmę Notel. ...

Producenci wydają globalnie bilion dolarów rocznie na działania sprzedażowe. W skali globalnej producenci wydają na działania sprzedażowe kwotę rzędu biliona dolarów rocznie, co odpowiada mniej więcej jedną czwartą wartości sprzedanych produktów. Zarządzanie marżami handlowymi (RGM - ang. ...

Wirtualna Polska zamyka Bloog.pl, powodem malejąca popularność. Z końcem marca zamknięty zostanie serwis blogowy Bloog.pl (należący do Wirtualnej Polski). To kolejna po Blog.pl platforma tego typu kończąca działalność.   Internauci prowadzący swoje blogi na Bloog.pl zaczęli otrzymywać komunikaty, że z końcem marca serwis zniknie z internetu. ...