facebook web

Wystąpienia w mediach i sytuacje kryzysowe

Co buduje wizuernek eksperta w mediach, a co może go zepsuć? Dlaczego jedni rozmówcy są chętnie zapraszani przez dziennikarze w charakterze ekspertów, a innych - my dziennikarze - wolimy unikać?

Cel szkolenia

Jak być skutecznym w kontaktach z dziennikarzami?

Tematyka

  • język wypowiedzi - najważniejsze zasady
  • mowa ciała - jak siedzieć podczas wywiadu lub konferencji prasowej? Jak stać przed publicznością na scenie? Jak powinna wyglądać nasza postawa, twarz, dłonie, ręce?
  • retoryka - jak unikać trudnych pytań? Najważniejsze tricki wykorzystywane przez dziennikarzy i trudnych rozmówców - jak je omijać?
  • strategia - jak przygotować się merytorycznie do wystąpienia publicznego lub wywiadu? Jak budować wypowiedzi medialne? Jak wyznaczać sobie cele PR i jak je osiągać?
  • wypowiedź do telewizji, do internetu - jak wykorzystać media do własnych celów?
  • wywiad TV - co powinieneś wiedzieć o telewizyjnej kuchni, by chronić własne interesy (oświetlenie, tło, kąt patrzenia kamery, make-up, zasady on-the-record, off-the-record)
  • wywiad prasowy, radiowy - najważniejsze zasady, autoryzacja wywiadu
  • trudne pytania, sytuacje kryzysowe - jak wyjść z tarczą?
  • marka osobista w Social mediach - najważniejsze zasady

Prowadzący

Organizator szkolenia

weglarczyk.jpg

face_szkolenia.jpg

Bartosz Węglarczyk

  • dziennikarz
  • dyrektor programowy Onet.pl
  • 25-letnie doświadczenie dziennikarskie (Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, TVN)
  • komentator wydarzeń krajowych i międzynarodowych w telewizji TVN24, Polsat News, Superstacji oraz w radiu TOK FM, radiowej Jedynce i Trójce

Organizator szkolenia:

Agata Jakóbczak
AGENCJA FACE
a.jakobczak@agencjaface.com
www.agencjaface.com

ZAMÓW SZKOLENIE

 

Inne szkolenia zamknięte

Wystąpienia w mediach i sytuacje kryzysowe

Rola głosu w komunikacji

Warsztaty medialne z Jarosławem Kulczyckim

Retoryka - jak skutecznie mówić i przekonywać

Najnowsze artykuły

Cele, klauzule i formularze w newsroomach i biurach prasowych czyli przygotowujemy komunikację firmy do RODO.   Bazy danych w działach komunikacji firm i agencjach PR to grupy list zawierające kontakty przeznaczone dla różnych projektów, dzielące media pod kątem różnych kryteriów lub grupujące innych odbiorców w otoczeniu firmy. ...

Koniec z botami na Facebooku?. W świetle afery Cambridge Analytica (CA), jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych - Facebook - wprowadza duże zmiany. Jak z pewnością zauważyliście od pewnego czasu po wejściu na fanpage samoczynnie uaktywnia się okienko rozmowy messengerowej, gdzie możemy zadać pytania (nieraz wybrać też z listy najpopularniejszych), i porozmawiać z botem w oczekiwaniu na kontakt...

Jak Polacy korzystają z internetu w poszczególnych województwach?. W lutym 2018 roku średni dzienny czas poświęcony na przeglądanie internetu był najwyższy wśród mieszkańców Mazowsza. W województwie pomorskim odnotowano największy udział kobiet w sieci. Z kolei w Lubuskiem najwięcej internautów korzystało wyłącznie z urządzeń mobilnych. ...

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm. Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...

Debaty o #RODO - zaproszenie od dr Kaweckiego. Już niedługo rozpoczynamy cykl debat o tematyce RODO. Dowiecie się z nich, jak "Ochrona danych osobowych 2.0" zmieni sposoby działania wszystkich zbierających dane osobowe, w tym agencji PR. ...

Pozyskiwanie nowych kontaktów w komunikacji z mediami | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. IV. W poprzedniej części poradnika podpowiadaliśmy jak konwalidować dane konieczne do komunikacji w mediami. Dzisiaj zastanawiamy się jak pozyskiwać nowe dane. Co z wizytówkami? Co z mailami? Co z telefonami? Co z adresami mailowymi redakcji mediów? Jak najlepiej wykorzystać pozostały czas do 25 maja? Wcale nie jest to takie oczywiste. ...

W jaki sposób dostawcy oprogramowania będą chronić dane firm po wprowadzeniu RODO?. Korzystasz w firmie z narzędzi pakietu Microsoft Office? Pamiętaj, że zarówno na twojej poczcie, jak i w innych dokumentach znajdują się dane osobowe. Po 25 maja ich przechowywanie i przetwarzanie niezgodnie z przepisami RODO, może grozić wysokimi karami. ...

Konwalidować czy usunąć? - oto jest pytanie | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. III. Już wiesz, że kluczowe znaczenie ma niepodważalna zgoda od osoby, której dane dotyczą i oprogramowanie, które zapewni nie tylko rozliczalność i bezpieczeństwo danych, ale także wspomoże w realizacji nowych obowiązków. ...

"Legalność" kontaktów w komunikacji z mediami | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. II. Jeśli gromadziłeś kontakty medialne zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami, to prawdopodobnie możesz określić bazę mianem „legalnej”, czyli nieobciążonej wadami prawnymi. Przed tobą jednak pewien wysiłek związany z przystosowaniem jej do warunków po 24 maja 2018 roku i implementacją rozwiązań, które pomogą wywiązać się z obowiązków narzucanych przez nowe regulacje. ...

Skuteczne pozycjonowanie – na kim warto się wzorować?. Widoczność w Internecie to w XXI wieku jeden z fundamentów, na którym zbudować można sukces w biznesie. „Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” przygotowany przez Mayko pozwoli zapoznać się z listą serwisów przodujących pod względem skuteczności wyszukiwania w sieci. ...