facebook web

Rola głosu w komunikacji

O mowie ciała wiemy już sporo, ale czy zdajemy sobie sprawę z tego, ile miejsca w komunikacji pozawerbalnej zajmuje głos?  To potężne narzędzie oddziaływania na innych. Jego siłą, barwą, intonacją, a także wyrazistością i poprawnością mowy możemy wpływać na cały wachlarz emocji odbiorców.

Głos jest nawet kilka razy ważniejszy od słów, które wypowiadamy. Jeśli mówca pozna moc drzemiącą w tym fantastycznym instrumencie, będzie wiedział, jak wzmocnić swój przekaz i jego sens, jak urozmaicić komunikat, jak – dzięki sposobowi mówienia – zapewnić odbiorcę, że jest wiarygodny. Warto uczynić z głosu swoją wizytówkę! I warto dowiedzieć się, co zrobić, by nigdy nam go nie zabrakło.

Nawet najwięksi przywódcy wiedzieli, że kłopoty z głosem mogą być wielkim ograniczeniem komunikacyjnym. Margaret Thatcher i król Jerzy VI przeszli długie szkolenia, by nauczyć się mówienia władczego i przekonującego. Ja też wiem, ile może zdziałać praktyka. Dzięki odpowiednim treningom uświadomimy sobie,  jak wiele w bezpośrednim kontakcie z odbiorcą zależy od sposobu naszego mówienia. Dowiemy się jak zaciekawić rozmówcę, przykuć uwagę, czasem wpłynąć na jego uspokojenie.

Głos ma niezwykłą moc, ale dźwięk musi mieć też wdzięk!


Prowadzący

Organizator szkolenia

tadla.jpg

face_szkolenia.jpg

Beata Tadla

  • dziennikarka
  • trenerka mówców
  • pogromczyni tremy
  • Prowadziła Fakty TVN i Wiadomości TVP
  • "Mistrzyni mowy polskiej"

Organizator szkolenia:

Agata Jakóbczak
AGENCJA FACE
a.jakobczak@agencjaface.com
www.agencjaface.com

ZAMÓW SZKOLENIE

 

Inne szkolenia zamknięte

Wystąpienia w mediach i sytuacje kryzysowe

Rola głosu w komunikacji

Warsztaty medialne z Jarosławem Kulczyckim

Retoryka - jak skutecznie mówić i przekonywać

Najnowsze artykuły

Cele, klauzule i formularze w newsroomach i biurach prasowych czyli przygotowujemy komunikację firmy do RODO.   Bazy danych w działach komunikacji firm i agencjach PR to grupy list zawierające kontakty przeznaczone dla różnych projektów, dzielące media pod kątem różnych kryteriów lub grupujące innych odbiorców w otoczeniu firmy. ...

Koniec z botami na Facebooku?. W świetle afery Cambridge Analytica (CA), jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych - Facebook - wprowadza duże zmiany. Jak z pewnością zauważyliście od pewnego czasu po wejściu na fanpage samoczynnie uaktywnia się okienko rozmowy messengerowej, gdzie możemy zadać pytania (nieraz wybrać też z listy najpopularniejszych), i porozmawiać z botem w oczekiwaniu na kontakt...

Jak Polacy korzystają z internetu w poszczególnych województwach?. W lutym 2018 roku średni dzienny czas poświęcony na przeglądanie internetu był najwyższy wśród mieszkańców Mazowsza. W województwie pomorskim odnotowano największy udział kobiet w sieci. Z kolei w Lubuskiem najwięcej internautów korzystało wyłącznie z urządzeń mobilnych. ...

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm. Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...

Debaty o #RODO - zaproszenie od dr Kaweckiego. Już niedługo rozpoczynamy cykl debat o tematyce RODO. Dowiecie się z nich, jak "Ochrona danych osobowych 2.0" zmieni sposoby działania wszystkich zbierających dane osobowe, w tym agencji PR. ...

Pozyskiwanie nowych kontaktów w komunikacji z mediami | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. IV. W poprzedniej części poradnika podpowiadaliśmy jak konwalidować dane konieczne do komunikacji w mediami. Dzisiaj zastanawiamy się jak pozyskiwać nowe dane. Co z wizytówkami? Co z mailami? Co z telefonami? Co z adresami mailowymi redakcji mediów? Jak najlepiej wykorzystać pozostały czas do 25 maja? Wcale nie jest to takie oczywiste. ...

W jaki sposób dostawcy oprogramowania będą chronić dane firm po wprowadzeniu RODO?. Korzystasz w firmie z narzędzi pakietu Microsoft Office? Pamiętaj, że zarówno na twojej poczcie, jak i w innych dokumentach znajdują się dane osobowe. Po 25 maja ich przechowywanie i przetwarzanie niezgodnie z przepisami RODO, może grozić wysokimi karami. ...

Konwalidować czy usunąć? - oto jest pytanie | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. III. Już wiesz, że kluczowe znaczenie ma niepodważalna zgoda od osoby, której dane dotyczą i oprogramowanie, które zapewni nie tylko rozliczalność i bezpieczeństwo danych, ale także wspomoże w realizacji nowych obowiązków. ...

"Legalność" kontaktów w komunikacji z mediami | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. II. Jeśli gromadziłeś kontakty medialne zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami, to prawdopodobnie możesz określić bazę mianem „legalnej”, czyli nieobciążonej wadami prawnymi. Przed tobą jednak pewien wysiłek związany z przystosowaniem jej do warunków po 24 maja 2018 roku i implementacją rozwiązań, które pomogą wywiązać się z obowiązków narzucanych przez nowe regulacje. ...

Skuteczne pozycjonowanie – na kim warto się wzorować?. Widoczność w Internecie to w XXI wieku jeden z fundamentów, na którym zbudować można sukces w biznesie. „Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” przygotowany przez Mayko pozwoli zapoznać się z listą serwisów przodujących pod względem skuteczności wyszukiwania w sieci. ...