facebook web

Warsztaty medialne z Jarosławem Kulczyckim

  • Szkolanie indiwydualne lub grupy do 5 osób
  • Profesjonalne studio telewizyjne
  • Prowadzi Jarosław Kulczycki: dziennikarz informacyjny, trener medialnym lingwista

Jak wspierać rozwój kariery poprzez budowanie publicznego wizerunku?

Jak zostać cytowanym ekspertem?

Jak mówić, by zostać zrozumianym?

Czego oczekują dziennikarze?

Jak osiągać swoje cele w kontaktach z mediami?

Media przeżywają rewolucję. Jeszcze 10 lat temu rynkiem rządziły wielkie stacje telewizyjne. Bardzo trudno było w nich zaistnieć. Dziś jest wiele kanałów dystrybucji contentu video. Najważniejszy jest internet. Jedna wypowiedź ekspercka do agencji newsowej daje dziesiątki tysięcy odsłon w portalach internetowych. Kolejne wypowiedzi mogą być oglądane przez miliony użytkowników.

Świadomie wykreowany, silny, ekspercki wizerunek publiczny wspiera rozwój kariery w rodzimej organizacji i ułatwia transfery na wyższe stanowiska w innych firmach.

  • Pokaż się w mediach
  • Podziel się swoją wiedzą
  • Bądź zapamiętany
  • Zostań cytowanym ekspertem

Aby to osiągnąć potrzebna jest wiedza o tym jak zachować się przed kamerą, jak formułować myśli, jak budować przekaz, jak rozmawiać z dziennikarzem, jak współpracować z operatorem kamery.

Tę wiedzę trzeba przełożyć na umiejętności.  Do tego potrzebny jest doświadczony trener.

ADRESACI SZKOLENIA

  • właścicielki/właściciele firm,
  • członkowie zarządów, menedżerzy
  • pracownicy działów komunikacji i PR
  • specjalistki/specjaliści z różnych dziedzin, któzy pragną funkcjonować lub zaczynają istnieć w przestrzeni medialnej jako eksperci

CEL SZKOLENIA

Przygotowanie uczestników do sprawnego i kompetentnego funkcjonowania w mediach oraz do różnego rodzaju wystąpień medialnych i publicznych.

FORMA

Szkolenie warsztatowe w studiu telewizyjnym. Grupy do 5 osób.

CZAS TRWANIA

Jeden dzień (ok. 7 godzin)

ZAKRES SZKOLENIA

  • Przygotowanie krótkiej wypowiedzi dla mediów na zadany temat (przygotowanie informacji, selekcja informacji, typy wypowiedzi, opracowanie tekstu, przygotowanie tekstu do wygłoszenia przed kamerą);
  • Wygłoszenie wypowiedzi do kamery, praca z operatorem, praca z dziennikarzem (jak mówić krótko, zwięźle i na temat, na co zwrócić uwagę przy realizacji nagrania, czego oczekuje dziennikarz i redakcja, jak ocalić meritum i zmieścić się w czasie, selekcja materiału);
  • Przygotowanie do udziału w wywiadzie tv (opracowanie materiału, zdefiniowanie celu udziału w wywiadzie, tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej, punkty kluczowe do realizacji podczas wywiadu, zabiegi retoryczne);
  • Udział w wywiadzie/debacie TV (jak mówić by nas zrozumiano, jak zaciekawić widza, jak siedzieć, jak się zachowywać);
  • Relacje z mediami w sytuacjach kryzysowych. Trudne pytania, oświadczenia, komunikaty.

REZULTATY?

Podczas szkolenia uczestnik nabędzie teoretyczną i praktyczną wiedzę dotyczącą wystąpień przed kamerą i publicznością.  Rozwinie umiejętność swobodnego zachowania przed kamerą, wygłaszania skutecznych wypowiedzi w zależności od rozmówcy, panowania nad głosem i ciałem. Będzie potrafił poradzić sobie  z trudnymi pytaniami dziennikarzy w sytuacjach kryzysowych, brać czynny udział w debacie.

Po szkoleniu uczestnicy otrzymują indywidualne nagrania szkolenia wraz z analizą i wskazówkami trenera.


Prowadzący

Organizator szkolenia

kulczyccki.jpg

face_szkolenia.jpg 

Jarosław Kulczycki jest dziennikarzem informacyjnym, który przez lata prowadził główne wydania Wiadomości TVP i Panoramy.

Teraz w Nowa TV. Szkolił dziennikarzy, przygotowywał wejście programu na antenę. Prowadzi program informacyjny "24 godziny" i publicystyczny "Tu i teraz".

 Szkolił w Akademii Telewizyjnej. Jest lingwistą i wykładowcą akademickim, doświadczonym trenerem i dziennikarzem-praktykiem.

Organizator szkolenia:

Agata Jakóbczak
AGENCJA FACE
a.jakobczak@agencjaface.com
www.agencjaface.com

 

ZAMÓW SZKOLENIE

 

Inne szkolenia zamknięte

Wystąpienia w mediach i sytuacje kryzysowe

Rola głosu w komunikacji

Warsztaty medialne z Jarosławem Kulczyckim

Retoryka - jak skutecznie mówić i przekonywać

Najnowsze artykuły

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody. Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

Czy polskie firmy są przygotowane na kryzys?. Na ile polskie przedsiębiorstwa są przygotowane do odparcia kryzysu wizerunkowego? Na ten temat debatować będą naukowcy i przedstawiciele biznesu podczas konferencji „Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie”, która odbędzie się 25 maja na Uniwersytecie Warszawskim. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną wyniki badań przeprowadzonych na wiodących...

Cele, klauzule i formularze w newsroomach i biurach prasowych czyli przygotowujemy komunikację firmy do RODO.   Bazy danych w działach komunikacji firm i agencjach PR to grupy list zawierające kontakty przeznaczone dla różnych projektów, dzielące media pod kątem różnych kryteriów lub grupujące innych odbiorców w otoczeniu firmy. ...

Koniec z botami na Facebooku?. W świetle afery Cambridge Analytica (CA), jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych - Facebook - wprowadza duże zmiany. Jak z pewnością zauważyliście od pewnego czasu po wejściu na fanpage samoczynnie uaktywnia się okienko rozmowy messengerowej, gdzie możemy zadać pytania (nieraz wybrać też z listy najpopularniejszych), i porozmawiać z botem w oczekiwaniu na kontakt...

Jak Polacy korzystają z internetu w poszczególnych województwach?. W lutym 2018 roku średni dzienny czas poświęcony na przeglądanie internetu był najwyższy wśród mieszkańców Mazowsza. W województwie pomorskim odnotowano największy udział kobiet w sieci. Z kolei w Lubuskiem najwięcej internautów korzystało wyłącznie z urządzeń mobilnych. ...

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm. Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...

Debaty o #RODO - zaproszenie od dr Kaweckiego. Już niedługo rozpoczynamy cykl debat o tematyce RODO. Dowiecie się z nich, jak "Ochrona danych osobowych 2.0" zmieni sposoby działania wszystkich zbierających dane osobowe, w tym agencji PR. ...

Pozyskiwanie nowych kontaktów w komunikacji z mediami | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. IV. W poprzedniej części poradnika podpowiadaliśmy jak konwalidować dane konieczne do komunikacji w mediami. Dzisiaj zastanawiamy się jak pozyskiwać nowe dane. Co z wizytówkami? Co z mailami? Co z telefonami? Co z adresami mailowymi redakcji mediów? Jak najlepiej wykorzystać pozostały czas do 25 maja? Wcale nie jest to takie oczywiste. ...

W jaki sposób dostawcy oprogramowania będą chronić dane firm po wprowadzeniu RODO?. Korzystasz w firmie z narzędzi pakietu Microsoft Office? Pamiętaj, że zarówno na twojej poczcie, jak i w innych dokumentach znajdują się dane osobowe. Po 25 maja ich przechowywanie i przetwarzanie niezgodnie z przepisami RODO, może grozić wysokimi karami. ...