facebook web

Skuteczne pozycjonowanie – na kim warto się wzorować?


Widoczność w Internecie to w XXI wieku jeden z fundamentów, na którym zbudować można sukces w biznesie. „Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” przygotowany przez Mayko pozwoli zapoznać się z listą serwisów przodujących pod względem skuteczności wyszukiwania w sieci.

Informacje zebrane z poszczególnych miesięcy roku 2017 pozwoliły wyłonić prawdziwych liderów swoich branż i zapoznać się z merytorycznymi komentarzami, które odkryją tajniki skutecznej reklamy. Miesięczne dane o skuteczności wyszukiwania zebrane zostały z pomocą narzędzia SEMSTORM, które szczegółowo śledzi działania serwisów. Liderzy wybrani zostali na podstawie uśrednionych wyników z całego roku, a podstawowym kryterium wyboru były wyniki średniego szacunkowego ruchu z naturalnych wyników wyszukiwania Google.

„Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” pozwoli zapoznać się z metodami stosowanymi przez najskuteczniejszych przedsiębiorców i sprawdzić, w jakie rozwiązania warto inwestować w swoim biznesie. Tegoroczna edycja wzbogacona została o wypowiedzi specjalistów, którzy odpowiedzialni są za marketing w takich firmach jak:

  • Empik.com
  • Oponeo.pl
  • Decathlon.pl
  • Olx.pl
  • Wakacje.pl
  • Nieruchomosci-online.pl
  • Itaka.pl
  • Otodom.pl
  • Bdsklep.pl

„Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” to także okazja do zapoznania się z prognozami i komentarzami przygotowanymi przez zawodowców, zajmujących się od wielu lat marketingiem SEO/SEM. Dodatkową niespodzianką są też specjalne rabaty i promocje od patronów i partnerów: Brand24, SEMSTORM, Marketer+ i Edrone.

Raport do pobrania pod adresem https://marketingwsieci.pl/raport-seo-2017-liderzy-swoich-branz/


Źródło: Mayko 

Najnowsze

"Legalność" kontaktów w komunikacji z mediami | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. II. Jeśli gromadziłeś kontakty medialne zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami, to prawdopodobnie możesz określić bazę mianem „legalnej”, czyli nieobciążonej wadami prawnymi. Przed tobą jednak pewien wysiłek związany z przystosowaniem jej do warunków po 24 maja 2018 roku i implementacją rozwiązań, które pomogą wywiązać się z obowiązków narzucanych przez nowe regulacje. ...

Skuteczne pozycjonowanie – na kim warto się wzorować?. Widoczność w Internecie to w XXI wieku jeden z fundamentów, na którym zbudować można sukces w biznesie. „Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” przygotowany przez Mayko pozwoli zapoznać się z listą serwisów przodujących pod względem skuteczności wyszukiwania w sieci. ...

Wprowadzenie | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. I . Konwalidacja danych to sformułowanie, które zapewne zdobędzie dużą popularność w związku ze zmieniającym się prawem dotyczącym ochrony danych osobowych. Konwalidacja oznacza możliwość uzyskania pełnej wartości prawnej danych osobowych po 25 maja 2018 roku. ...

Czy firma może kontrolować aktywność pracowników w kanałach social media?.   Prawo pracy nie zawsze dotrzymuje kroku dynamicznie rozwijającej się technologii. W polskich przepisach brakuje szczególnych uregulowań, które określałyby zasady korzystania z portali społecznościowych przez pracowników. ...

Wideo

Rok 2018 w branży wideo. Czego możemy się spodziewać?. Obecnie rynek wideo coraz bardziej się profesjonalizuje. Ponadto małe, jak i duże firmy rezerwują większe budżety na tworzenie kontentu wideo. A ponieważ wielu użytkowników internetu blokuje reklamy – Polska zajmuje pierwsze miejsce w używaniu adblocka – warto tworzyć dobry kontent wideo. ...

Nowy obowiązek informacyjny – co oznacza dla przedsiębiorców?. Obowiązek informacyjny to kolejne zagadnienie, z którym powinni zapoznać się przedsiębiorcy przed wejściem w życie RODO. Na czym on polega i jak go wprowadzić do swojej firmy? Na te i inne pytania odpowiada Ewa Kurowska-Tober z kancelarii DLA Piper. Po pierwsze informować „Kiedy otrzymujemy dane nowej osoby, naszym obowiązkiem jako administratora danych osobowych [ADO] jest...

Co może grozić za naruszenie przepisów RODO?. Z dniem wejścia w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) każde naruszenie ochrony danych osobowych będzie musiało zostać zgłoszone do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dodatkowo, w sytuacjach poważniejszych, firma będzie zobowiązana poinformować podmiot, którego te dane dotyczą. ...

RODO to dla firm nie tylko minusy. Przyczyni się do rozwoju przedsiębiorstw i zwiększy konkurencyjność na rynku. Za około pół roku, w zacznie obowiązywać RODO czyli Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych. Jest to też ostatni dzwonek dla firm, aby przygotować się na nowe przepisy. Rozporządzenie wprowadza wiele zmian, jednak nie wszystkie są negatywne. ...