facebook web

Skuteczne pozycjonowanie – na kim warto się wzorować?

Widoczność w Internecie to w XXI wieku jeden z fundamentów, na którym zbudować można sukces w biznesie. „Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” przygotowany przez Mayko pozwoli zapoznać się z listą serwisów przodujących pod względem skuteczności wyszukiwania w sieci.

 

Informacje zebrane z poszczególnych miesięcy roku 2017 pozwoliły wyłonić prawdziwych liderów swoich branż i zapoznać się z merytorycznymi komentarzami, które odkryją tajniki skutecznej reklamy. Miesięczne dane o skuteczności wyszukiwania zebrane zostały z pomocą narzędzia SEMSTORM, które szczegółowo śledzi działania serwisów. Liderzy wybrani zostali na podstawie uśrednionych wyników z całego roku, a podstawowym kryterium wyboru były wyniki średniego szacunkowego ruchu z naturalnych wyników wyszukiwania Google.

„Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” pozwoli zapoznać się z metodami stosowanymi przez najskuteczniejszych przedsiębiorców i sprawdzić, w jakie rozwiązania warto inwestować w swoim biznesie. Tegoroczna edycja wzbogacona została o wypowiedzi specjalistów, którzy odpowiedzialni są za marketing w takich firmach jak:

  • Empik.com
  • Oponeo.pl
  • Decathlon.pl
  • Olx.pl
  • Wakacje.pl
  • Nieruchomosci-online.pl
  • Itaka.pl
  • Otodom.pl
  • Bdsklep.pl

„Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” to także okazja do zapoznania się z prognozami i komentarzami przygotowanymi przez zawodowców, zajmujących się od wielu lat marketingiem SEO/SEM. Dodatkową niespodzianką są też specjalne rabaty i promocje od patronów i partnerów: Brand24, SEMSTORM, Marketer+ i Edrone.

Raport do pobrania pod adresem https://marketingwsieci.pl/raport-seo-2017-liderzy-swoich-branz/


Źródło: Mayko 

Najnowsze

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?. Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

DIMAQ Day: Kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej.   Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media, weryfikacja kampanii digital – zagadnienia botów, ad fraudu oraz viewability to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day już 6 czerwca 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Wideo

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody. Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm. Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...