facebook web

Skuteczne pozycjonowanie – na kim warto się wzorować?

Widoczność w Internecie to w XXI wieku jeden z fundamentów, na którym zbudować można sukces w biznesie. „Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” przygotowany przez Mayko pozwoli zapoznać się z listą serwisów przodujących pod względem skuteczności wyszukiwania w sieci.

 

Informacje zebrane z poszczególnych miesięcy roku 2017 pozwoliły wyłonić prawdziwych liderów swoich branż i zapoznać się z merytorycznymi komentarzami, które odkryją tajniki skutecznej reklamy. Miesięczne dane o skuteczności wyszukiwania zebrane zostały z pomocą narzędzia SEMSTORM, które szczegółowo śledzi działania serwisów. Liderzy wybrani zostali na podstawie uśrednionych wyników z całego roku, a podstawowym kryterium wyboru były wyniki średniego szacunkowego ruchu z naturalnych wyników wyszukiwania Google.

„Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” pozwoli zapoznać się z metodami stosowanymi przez najskuteczniejszych przedsiębiorców i sprawdzić, w jakie rozwiązania warto inwestować w swoim biznesie. Tegoroczna edycja wzbogacona została o wypowiedzi specjalistów, którzy odpowiedzialni są za marketing w takich firmach jak:

  • Empik.com
  • Oponeo.pl
  • Decathlon.pl
  • Olx.pl
  • Wakacje.pl
  • Nieruchomosci-online.pl
  • Itaka.pl
  • Otodom.pl
  • Bdsklep.pl

„Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” to także okazja do zapoznania się z prognozami i komentarzami przygotowanymi przez zawodowców, zajmujących się od wielu lat marketingiem SEO/SEM. Dodatkową niespodzianką są też specjalne rabaty i promocje od patronów i partnerów: Brand24, SEMSTORM, Marketer+ i Edrone.

Raport do pobrania pod adresem https://marketingwsieci.pl/raport-seo-2017-liderzy-swoich-branz/


Źródło: Mayko 

Najnowsze

Cele, klauzule i formularze w newsroomach i biurach prasowych czyli przygotowujemy komunikację firmy do RODO.   Bazy danych w działach komunikacji firm i agencjach PR to grupy list zawierające kontakty przeznaczone dla różnych projektów, dzielące media pod kątem różnych kryteriów lub grupujące innych odbiorców w otoczeniu firmy. ...

Koniec z botami na Facebooku?. W świetle afery Cambridge Analytica (CA), jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych - Facebook - wprowadza duże zmiany. Jak z pewnością zauważyliście od pewnego czasu po wejściu na fanpage samoczynnie uaktywnia się okienko rozmowy messengerowej, gdzie możemy zadać pytania (nieraz wybrać też z listy najpopularniejszych), i porozmawiać z botem w oczekiwaniu na kontakt...

Jak Polacy korzystają z internetu w poszczególnych województwach?. W lutym 2018 roku średni dzienny czas poświęcony na przeglądanie internetu był najwyższy wśród mieszkańców Mazowsza. W województwie pomorskim odnotowano największy udział kobiet w sieci. Z kolei w Lubuskiem najwięcej internautów korzystało wyłącznie z urządzeń mobilnych. ...

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm. Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...

Wideo

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm. Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...

Debaty o #RODO - zaproszenie od dr Kaweckiego. Już niedługo rozpoczynamy cykl debat o tematyce RODO. Dowiecie się z nich, jak "Ochrona danych osobowych 2.0" zmieni sposoby działania wszystkich zbierających dane osobowe, w tym agencji PR. ...

W jaki sposób dostawcy oprogramowania będą chronić dane firm po wprowadzeniu RODO?. Korzystasz w firmie z narzędzi pakietu Microsoft Office? Pamiętaj, że zarówno na twojej poczcie, jak i w innych dokumentach znajdują się dane osobowe. Po 25 maja ich przechowywanie i przetwarzanie niezgodnie z przepisami RODO, może grozić wysokimi karami. ...

Rok 2018 w branży wideo. Czego możemy się spodziewać?. Obecnie rynek wideo coraz bardziej się profesjonalizuje. Ponadto małe, jak i duże firmy rezerwują większe budżety na tworzenie kontentu wideo. A ponieważ wielu użytkowników internetu blokuje reklamy – Polska zajmuje pierwsze miejsce w używaniu adblocka – warto tworzyć dobry kontent wideo. ...