facebook web

Orange z najszybszym internetem mobilnym, wyprzedził T-Mobile

Użytkownicy Orange mogli w grudniu 2017 r. cieszyć się najszybszą średnią prędkością pobieranych danych w mobilnym internecie. W kategorii średniej szybkości wysyłanych danych zwyciężył Plus, a najmniejszą wartością ping mógł pochwalić się Orange - wynika z rankingu operatorów komórkowych RFBenchmark, opublikowanego przez firmę Notel.

Orange powrócił na pierwsze miejsce w kategorii średniej szybkości pobieranych danych. Abonenci tego operatora mogli w grudniu ub.r. ściągać pliki ze średnią szybkością 22,68 Mbps.
 
Orange wyprzedziło o włos dotychczasowego lidera, czyli sieć T-Mobile (22,43 Mbps). Pierwszy raz od sierpnia 2017 r. na ostatnim miejscu w tej kategorii nie znalazła się sieć Play (19,75 Mbps), a Plus (18,5 Mbps).
 
Zupełnie inaczej sytuacja wygląda jeżeli chodzi o średnią szybkość wysyłania danych. Tutaj, podobnie jak w listopadzie, zwyciężył Plus z wynikiem 9,6 Mbps.
 
Niemal identyczny wynik uzyskało Orange (9,53 Mbps). T-Mobile oferował swoim użytkownikom wysyłanie danych z średnią szybkością 8,6 Mbps. Od tej trójki wyraźnie odstawał Play (5,81 Mbps).
 
Najniższa wartość ping to druga kategoria, którą w końcówce poprzedniego roku zdominowało Orange. Użytkownicy tej sieci mogli cieszyć się pingiem o wartości 39,64 ms. Niemal identyczny wynik uzyskały T-Mobile i Plus (odpowiednio 44,42 ms i 44,56 ms). Na czwartym miejscu sklasyfikowano sieć Play (47,88 ms).
Użytkownicy aplikacji do pomiaru szybkości internetu mobilnego RFBenchmark wykonali w grudniu 2017 r. 25068 pomiarów. Zdecydowana większość (72,77%) została wykonana dla sieci 4G. Niewiele ponad 1/4 pomiarów (26,35%) dotyczyła sieci 3G, a tylko 0,88% pomiarów zostało wykonanych dla technologii drugiej generacji. Najczęściej pomiary dotyczyły sieci Play (32,53%). Drugim najpopularniejszym operatorem był Plus (29,84%). Trzecie miejsce na podium zdobyło Orange (23,13%), a stawkę zamknął T-Mobile (14,5%).

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Najnowsze

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody. Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

Czy polskie firmy są przygotowane na kryzys?. Na ile polskie przedsiębiorstwa są przygotowane do odparcia kryzysu wizerunkowego? Na ten temat debatować będą naukowcy i przedstawiciele biznesu podczas konferencji „Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie”, która odbędzie się 25 maja na Uniwersytecie Warszawskim. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną wyniki badań przeprowadzonych na wiodących...

Cele, klauzule i formularze w newsroomach i biurach prasowych czyli przygotowujemy komunikację firmy do RODO.   Bazy danych w działach komunikacji firm i agencjach PR to grupy list zawierające kontakty przeznaczone dla różnych projektów, dzielące media pod kątem różnych kryteriów lub grupujące innych odbiorców w otoczeniu firmy. ...

Wideo

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody. Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm. Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...

Debaty o #RODO - zaproszenie od dr Kaweckiego. Już niedługo rozpoczynamy cykl debat o tematyce RODO. Dowiecie się z nich, jak "Ochrona danych osobowych 2.0" zmieni sposoby działania wszystkich zbierających dane osobowe, w tym agencji PR. ...