facebook web

W 2018 roku Mark Zuckerberg chce naprawić Facebooka

Mark Zuckerberg zapowiedział, że najważniejszym wyzwaniem jakie podejmie w 2018 roku będzie naprawa Facebooka. Chodzi o lepszą ochronę użytkowników przed agresywnymi treściami, likwidowanie animozji pomiędzy mieszkańcami różnych krajów oraz oddanie nowych technologii w ręce zwykłych ludzi.

Osobiste wyzwania jakie postawił przed sobą Mark Zuckerberg w 2018 r. założyciel i szef Facebooka opublikował we wpisie na swoim koncie w serwisie.
 
Zuckerberg przypomina, że w poprzednich latach podejmował już różne zobowiązania, które udawało mu się zrealizować, m.in. osobiste odwiedziny w każdym ze stanów USA, przebiegnięcie 365 mil, zbudowanie w domu systemu sztucznej inteligencji czy nauka języka mandaryńskiego.
 
Teraz Zuckerberg zdradził, że jego najważniejszym celem w nowym roku będzie naprawa Facebooka. Chodzi o lepszą ochronę użytkowników przed agresywnymi treściami, likwidowanie animozji pomiędzy mieszkańcami różnych krajów oraz oddanie nowych technologii w ręce zwykłych ludzi. Szef Facebooka podkreślił, że te cele stały przed ludźmi tworzącymi serwis także w poprzednich latach, jednak nie uniknięto błędów.

Jako wyzwanie które zamierza zrealizować Zuckerberg wymienił też zbliżanie do siebie ekspertów i skłonienie ich do dyskusji nad współczesnym znaczeniem takich dziedzin jak historia, filozofia, rządzenie, media czy technologie.
 
- Na przykład obecnie jednym z najważniejszych kwestii związanych z technologią są centralizacja i decentralizacja – podkreśla Zuckerberg we wpisie. - Wielu z nas zwróciło się ku nowym technologiom wierząc, że będzie to narzędzie decentralizacji systemu, które odda władzę w ręce każdego z nas. Dzisiaj coraz mniej osób w to wierzy widząc, że technologie raczej skupiają władzę w rękach elit niż ją decentralizują.
 
Zuckerberg zaznaczył, że 2018 r. będzie dla Facebooka ważnym okresem wymagającym wprowadzenia istotnych zmian mających na celu poprawienie wielu niedociągnięć serwisu w realizacji jego społecznej misji oraz przekonanie internautów, że czas spędzony na Facebooku nie jest stracony.
 
Przychód Facebooka sięgnął w II kwartale 2017 roku 9,32 mld dol., firma zanotowała zysk netto w wysokości 3,89 mld dol., a liczba użytkowników przekroczyła 2 mln.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Najnowsze

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?. Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

DIMAQ Day: Kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej.   Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media, weryfikacja kampanii digital – zagadnienia botów, ad fraudu oraz viewability to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day już 6 czerwca 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Wideo

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody. Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm. Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...