facebook web

Facebook wprowadza w Polsce przycisk „Przekaż datek” dla łatwiejszego organizowania zbiórek charytatywnych

Facebook udostępnił w Polsce funkcję o nazwie „Przekaż datek”, która ma umożliwić finansowe wspieranie przez użytkowników zbiórek na cele dobroczynne prowadzonych przez organizacje pozarządowe. - Jestem przekonana, że nowe narzędzia pozwolą na efektywną realizację celów statutowych i lepsze niż kiedykolwiek działanie na rzecz wspólnego dobra - podkreśla Agata Kornhauser-Duda, Pierwsza Dama RP.

 
Przycisk „Donate” od pewnego czasu funkcjonuje na Facebooku w Stanach Zjednoczonych i kilku wybranych krajach pozwalając na bezpośrednią wpłatę datków na cele charytatywne podczas akcji społecznych organizowanych w serwisie.
 
Teraz podczas konferencji w Warszawie Facebook poinformował, że nowa funkcja o nazwie „Przekaż datek” będzie dostępna także dla polskich organizacji pozarządowych (NGO) korzystających z serwisu jako kanału komunikacji.
 
W trakcie spotkania zaproszona na nie Agata Kornhauser-Duda, Pierwsza Dama RP podkreśliła znaczenie nowego narzędzia oraz mediów społecznościowych w skutecznym funkcjonowaniu NGO.
 
- Obecność trzeciego sektora w mediach społecznościowych i internecie jest niezwykle potrzebna - zaznaczyła Agata Kornhauser-Duda. - Jestem przekonana, że nowe narzędzia pozwolą na efektywną realizację celów statutowych i lepsze niż kiedykolwiek działanie na rzecz wspólnego dobra.
 
Przycisk „Przekaż datek” umożliwia zbieranie funduszy na Facebooku na rzecz organizacji pozarządowych na kilka sposobów:
 
Przycisk „Przekaż datek” we wpisie
Zarówno ludzie jak i strony na Facebooku mogą teraz dodać przycisk „Przekaż datek” do swojego wpisu, aby szybko zebrać dotacje. Przycisk może zostać przypięty do dowolnej treści zawierającej film, zdjęcie lub tekst.
 
Przycisk „Przekaż datek” w nagłówku strony
Strony organizacji pozarządowych mogą dodać przycisk „Przekaż datek” w nagłówku swojej strony na Facebooku. Ludzie odwiedzają strony organizacji ponieważ są zainteresowani ich działalnością lub ze względu na aktualne wydarzenia, zatem umieszczony tam przycisk pozwala na łatwe i szybkie udzielenie wsparcia organizacji.
 
Przycisk „Przekaż datek” w transmisji na żywo
By w łatwy sposób zbierać dotacje w trakcie transmisji na żywo, ludzie i zweryfikowane strony organizacji mogą również dołączyć przycisk przekazania datku do transmisji - widzowie mogą udzielić wsparcia w jej trakcie a także po jej zakończeniu i umieszczeniu na stronie.

W ramach akcji charytatywnych organizowanych na Facebooku możliwe są także zbiórki urodzinowe. Osoby, które udostępniły informację o dacie swoich urodzin na Facebooku mają możliwość utworzenia zbiórki urodzinowej maksymalnie dwa tygodnie przed jej rozpoczęciem. Wystarczy wybrać organizację, na rzecz której użytkownik chce zbierać pieniądze i zaprosić przyjaciół do udzielenia wsparcia z tej okazji.
 
Według zapowiedzi wszystkie narzędzia Facebooka dla organizacji pozarządowych są bezpłatne – serwis nie pobiera żadnych opłat z tytułu pośrednictwa w zbieraniu datków.
 
Według zapowiedzi wszystkie narzędzia Facebooka dla organizacji pozarządowych są bezpłatne – serwis nie pobiera żadnych opłat z tytułu pośrednictwa w zbieraniu datków.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Najnowsze

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?. Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

DIMAQ Day: Kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej.   Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media, weryfikacja kampanii digital – zagadnienia botów, ad fraudu oraz viewability to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day już 6 czerwca 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Wideo

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody. Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm. Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...