facebook web

I Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji

Czy słyszałeś już o I Ogólnopolskiej Konferencji Nowoczesnego PR-u i Komunikacji? To jedna z największych imprez szkoleniowych w branży! W całości poświęcona najlepszym i sprawdzonym sposobom prowadzenia kampanii PR, budowaniu marki, sponsoringu, public relations i social media!

Chcesz uczyć się od największych ekspertów w branży PR? Tylko u nas, już 29 listopada, wysłuchasz prelekcji takich specjalistów jak:

  • Beata Tadla
  • Łukasz Majewski
  • Monika Czaplicka
  • Kamila Biedrzycka - Osica
  • Artur Jabłoński
  • Justyna Bakalarska
  • Kamil Bolek
  • Magdalena Urbaniak
  • Andrzej Gruszka

Co zyskasz dzięki udziałowi w konferencji?

  • Stworzysz silna i rozpoznawalną markę w mediach
  • Przyciągniesz nowych klientów
  • Wyróżnisz się na tle konferencji
  • Unikniesz kryzysów
  • Zbudujesz "pozytywny klimat" wokół swoich produktów/usług
  • Poprawisz komunikację marketingową
  • Wdrożysz nowe standardy komunikacji wewnątrz

Dla kogo przeznaczona jest konferencja?

Oczywiście dla każdego, kto chce rozwinąć swoją wiedzę z zakresu public relations i komunikacji, w szczególności jednak będą one przydatne w życiu zawodowym takich osób jak:

  • Managerowie public relations
  • pracownicy agencji PR-owych
  • Szefowie firm i instytucji
  • Osoby odpowiedzialne za prowadzenie kanałów social media
  • Właściciele prowadzący własną działalność
  • Managerowie odpowiedzialni za kształtowanie wizerunku
  • Osoby planujące rozwój własnej kariery pod kątem PR

W dalszym ciągu zastanawiasz się nad udziałem w konferencji? Wejdź na http://www.nowoczesny-pr.pl/ i dowiedz się więcej!

Najnowsze

Norwegia przechodzi na radio cyfrowe, w Polsce radiowa cyfryzacja kuleje. Zgodnie z zapowiedziami Norwegia jako pierwszy kraj na świecie przeszła na cyfrowy sposób nadawania audycji radiowych. Decyzja dotyczy na razie jedynie rozgłośni obejmujących zasięgiem całe terytorium Norwegii, lokalne stacje do 2022 roku będą mogły nadawać korzystając z sygnału FM. ...

Konsumenci i marketerzy różnią się w ocenach spójności kampanii reklamowych. Zdaniem 89 proc. marketerów, strategie reklamowe w ramach ich kampanii są zintegrowane. Z tym poglądem zgadza się tylko 58 proc. konsumentów - wynika z badania Kantar Millward Brown. Najnowsze globalne opracowanie Kantar Millward Brown „The Art of Integration” z cyklu AdReaction, poświęcone zostało kampaniom reklamowym realizowanym w wielu kanałach komunikacyjnych. ...

Przyszłość mediów to wzrost konsumpcji wideo i smartfon w centrum cyfrowego świata. Internet mobilny, media cyfrowe oraz sztuczna inteligencja mają największy wpływ na rozwój rynku TMT (telekomunikacji, mediów, technologii) w Polsce. Centrum cyfrowego świata staje się smartfon, który jest nie tylko telefonem, ale i komputerem, telewizorem oraz routerem w jednym. ...

RODO może namieszać w marketingu internetowym, ograniczy wykorzystywanie danych o użytkownikach. Intencją RODO jest ograniczenie zakusów firm wykorzystujących dane konsumentów. Nie może to pozostać bez wpływu na tak zaawansowaną pod tym względem branżę jak marketing internetowy. To wymusi na branży uporządkowanie, a czasem ograniczenie wielu projektów opartych na danych - o wpływie RODO na marketing internetowy mówią portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Michalska, Tomasz...

Wideo

Rok 2018 w branży wideo. Czego możemy się spodziewać?. Obecnie rynek wideo coraz bardziej się profesjonalizuje. Ponadto małe, jak i duże firmy rezerwują większe budżety na tworzenie kontentu wideo. A ponieważ wielu użytkowników internetu blokuje reklamy – Polska zajmuje pierwsze miejsce w używaniu adblocka – warto tworzyć dobry kontent wideo. ...

Nowy obowiązek informacyjny – co oznacza dla przedsiębiorców?. Obowiązek informacyjny to kolejne zagadnienie, z którym powinni zapoznać się przedsiębiorcy przed wejściem w życie RODO. Na czym on polega i jak go wprowadzić do swojej firmy? Na te i inne pytania odpowiada Ewa Kurowska-Tober z kancelarii DLA Piper. Po pierwsze informować „Kiedy otrzymujemy dane nowej osoby, naszym obowiązkiem jako administratora danych osobowych [ADO] jest...

Co może grozić za naruszenie przepisów RODO?. Z dniem wejścia w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) każde naruszenie ochrony danych osobowych będzie musiało zostać zgłoszone do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dodatkowo, w sytuacjach poważniejszych, firma będzie zobowiązana poinformować podmiot, którego te dane dotyczą. ...

RODO to dla firm nie tylko minusy. Przyczyni się do rozwoju przedsiębiorstw i zwiększy konkurencyjność na rynku. Za około pół roku, w zacznie obowiązywać RODO czyli Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych. Jest to też ostatni dzwonek dla firm, aby przygotować się na nowe przepisy. Rozporządzenie wprowadza wiele zmian, jednak nie wszystkie są negatywne. ...