facebook web

Grayling z nowym Dyrektorem ds. Strategii i Kreacji na Europę Kontynentalną

Grayling, międzynarodowa firma doradztwa komunikacyjnego, wzmocniła swój zespół. W październiku do teamu agencji dołączył Jonathan Sanchez, który objął stanowisko Dyrektora ds. Strategii i Kreacji na Europę Kontynentalną. Sanchez posiada ponad 20 lat doświadczenia w komunikacji i marketingu. W Grayling będzie odpowiadał przede wszystkim za rozwój kompetencji konsumenckich agencji w ramach jej europejskiej sieci. Do jego zadań będzie należało również pozyskiwanie nowych klientów.

Powołanie Sancheza na stanowisko Dyrektora ds. Strategii i Kreacji na Europę Kontynentalną związane jest z rozwojem portfolio klientów agencji oraz poszerzaniem jej oferty dotyczącej w pełni zintegrowanych kampanii kreatywnych. Przed dołączeniem do Graylinga Jonathan związany był z globalnymi agencjami komunikacji marketingowej, m.in. Havas (wcześniej Euro RSCG), JWT Worldwide oraz Edelman, w których piastował stanowiska kierownicze. Wcześniej pełnił także szereg funkcji zarządczych w międzynarodowych firmach technologicznych i z sektora FMCG (m.in. Unilever).

Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling Poland, powiedziała: – Dzięki bogatemu doświadczeniu zdobytemu zarówno w agencjach, jak i dużych międzynarodowych korporacjach, Jonathan nie tylko nada nowy wymiar prowadzonym przez Graylinga kampaniom komunikacyjnym, ale też wzbogaci naszą ofertę na rzecz klientów działających na wielu rynkach, reprezentujących różne branże i sektory. Na co dzień Jonathan pracuje w niemieckim oddziale, ale jego zakres obowiązków obejmuje wsparcie kluczowych biur w Europie, w tym również Polski. W ramach naszej warszawskiej siedziby obsługujemy szereg klientów sieciowych. Wystarczy tu wspomnieć chociażby takie firmy i marki jak Kapsch, eBay, czy Hilton.

Grayling to globalna sieć firm świadczących usługi w obszarze komunikacji. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowych strategii w zakresie Public Relations, Public Affairs, komunikacji w sferze digital oraz zarządzania wydarzeniami specjalnymi. W samej tylko Europie spółka posiada 31 biur zlokalizowanych w 22 krajach i zatrudnia ponad 500 konsultantów. W ostatnich latach agencja Grayling była wielokrotnie doceniana za kreatywne kampanie komunikacji PR, czego wyrazem są liczne nagrody w prestiżowych międzynarodowych konkursach, takich jak np. Effie Awards, SABRE Awards, Muse Creative Awards, czy na festiwalu Golden Drum.

Najnowsze

Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza na spotkanie podsumowujące konsultacje RODO. Ministerstwo Cyfryzacji podsumowuje konsultacje społeczne ws. implementacji RODO do polskiego systemu prawnego. Przygotowuje również konferencję w tej sprawie, zgłaszać się można tylko do niedzieli. Na początku przyszłego tygodnia opublikujemy nasz wywiad z przedstawicielem Ministerstwa - doktorem Maciejem Kaweckim. Konsultacje RODO w mediach społecznościowych Proces wdrażanie...

Zalando z agencją Prêt-à-Porter PR. Prêt-à-Porter PR wygrała przetarg na obsługę internetowej platformy modowej Zalando. W ramach podjętej współpracy, agencja odpowiadać będzie za fashion PR, tj. współpracę i relacje z mediami modowymi i lifestylowymi. ...

Michał Siegieda nowym rzecznikiem prasowym spółki Wirtualna Polska Holding. Z dniem 1 listopada obowiązki rzecznika prasowego spółki Wirtualna Polska Holding obejmie Michał Siegieda. Ma odpowiadać za komunikację zewnętrzną. Na stanowisku zastąpi Katarzynę Szczepanik, która z końcem października odchodzi z WP. ...

RODO: Czy nowe prawo lepiej ochroni nasze dane osobowe?. W maju 2018 r. zacznie obowiązywać unijne Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych (tzw. RODO). Oznacza to całkowicie nowe podejście do tego zagadnienia. Konsumenci zyskają więcej praw, natomiast przedsiębiorcy będą musieli skuteczniej chronić nasze dane. ...

Wideo

RODO: Czy nowe prawo lepiej ochroni nasze dane osobowe?. W maju 2018 r. zacznie obowiązywać unijne Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych (tzw. RODO). Oznacza to całkowicie nowe podejście do tego zagadnienia. Konsumenci zyskają więcej praw, natomiast przedsiębiorcy będą musieli skuteczniej chronić nasze dane. ...

Komunikacja spółek giełdowych? Jeszcze dużo do zrobienia!. Udział inwestorów indywidualnych w obrotach na rynku głównym akcji GPW w pierwszej połowie 2017 roku wzrósł gwałtowie z poziomu 13 do 18 proc. To dodatkowy argument dla spółek giełdowych aby lepiej komunikować się z inwestorami. ...

Użytkownik ma chcieć być odbiorcą treści - tajemnica content marketingu. Content marketing to rozwiązanie, które sprawdzi się wszędzie. Niezależnie, czy prowadzisz międzynarodową firmę, czy lokalny zakład masarski. Czy handlujesz papierem toaletowym, czy drukarkami 3D. Wystarczy dobry pomysł, przygotowana strategia i… dopasowana treść. ...

Przyszłość wideo. Telewizja w internecie czy internet w telewizji?. Wojna telewizji i internetu słabnie na sile. Nie mówi się już o śmierci starych mediów na rzecz nowych. Wręcz przeciwnie. Granice pomiędzy programami telewizyjnymi, a treściami wideo w Internecie powoli się zacierają. ...