facebook web

Foszer Sawicki powiększa zespół producentów

Do domu produkcyjnego Foszer Sawicki dołączyli Zuzanna Michalska i Piotr Sójka.

Zuzanna Michalska przez ostatnie 10 lat produkowała dla telewizji TVN, pracując przy takich programach jak: Mam Talent, X Factor, Project Runway, Sopot Festival, Sylwester czy Mali Giganci. Wcześniej związana była z radiem TOK FM. Piotr Sójka z branżą związany jest od ponad 10 lat. Poprzednio współpracował z domem produkcyjnym Redworks (Grupa WPP). Realizował produkcje na całym świecie, odpowiadał za produkcje dla takich Klientów jak: AVON, BZWBK, Coca Cola-Nestea, FORD, Orange-Nju, Saturn, Unilever czy OBI.

Foszer Sawicki to dom produkcyjny specjalizujący się w produkcji wideo na potrzeby kampanii ATL i kampanii digital. Klientami domu produkcyjnego są zarówno agencje (Havas, LiquidThread, Dentsu Aegis Network), domy mediowe (MEC, MediaCom, Zenith), jak i klienci końcowi (Empik, ESL, Crédit Agricole, Websummit).

Najnowsze

Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza na spotkanie podsumowujące konsultacje RODO. Ministerstwo Cyfryzacji podsumowuje konsultacje społeczne ws. implementacji RODO do polskiego systemu prawnego. Przygotowuje również konferencję w tej sprawie, zgłaszać się można tylko do niedzieli. Na początku przyszłego tygodnia opublikujemy nasz wywiad z przedstawicielem Ministerstwa - doktorem Maciejem Kaweckim. Konsultacje RODO w mediach społecznościowych Proces wdrażanie...

Zalando z agencją Prêt-à-Porter PR. Prêt-à-Porter PR wygrała przetarg na obsługę internetowej platformy modowej Zalando. W ramach podjętej współpracy, agencja odpowiadać będzie za fashion PR, tj. współpracę i relacje z mediami modowymi i lifestylowymi. ...

Michał Siegieda nowym rzecznikiem prasowym spółki Wirtualna Polska Holding. Z dniem 1 listopada obowiązki rzecznika prasowego spółki Wirtualna Polska Holding obejmie Michał Siegieda. Ma odpowiadać za komunikację zewnętrzną. Na stanowisku zastąpi Katarzynę Szczepanik, która z końcem października odchodzi z WP. ...

RODO: Czy nowe prawo lepiej ochroni nasze dane osobowe?. W maju 2018 r. zacznie obowiązywać unijne Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych (tzw. RODO). Oznacza to całkowicie nowe podejście do tego zagadnienia. Konsumenci zyskają więcej praw, natomiast przedsiębiorcy będą musieli skuteczniej chronić nasze dane. ...

Wideo

RODO: Czy nowe prawo lepiej ochroni nasze dane osobowe?. W maju 2018 r. zacznie obowiązywać unijne Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych (tzw. RODO). Oznacza to całkowicie nowe podejście do tego zagadnienia. Konsumenci zyskają więcej praw, natomiast przedsiębiorcy będą musieli skuteczniej chronić nasze dane. ...

Komunikacja spółek giełdowych? Jeszcze dużo do zrobienia!. Udział inwestorów indywidualnych w obrotach na rynku głównym akcji GPW w pierwszej połowie 2017 roku wzrósł gwałtowie z poziomu 13 do 18 proc. To dodatkowy argument dla spółek giełdowych aby lepiej komunikować się z inwestorami. ...

Użytkownik ma chcieć być odbiorcą treści - tajemnica content marketingu. Content marketing to rozwiązanie, które sprawdzi się wszędzie. Niezależnie, czy prowadzisz międzynarodową firmę, czy lokalny zakład masarski. Czy handlujesz papierem toaletowym, czy drukarkami 3D. Wystarczy dobry pomysł, przygotowana strategia i… dopasowana treść. ...

Przyszłość wideo. Telewizja w internecie czy internet w telewizji?. Wojna telewizji i internetu słabnie na sile. Nie mówi się już o śmierci starych mediów na rzecz nowych. Wręcz przeciwnie. Granice pomiędzy programami telewizyjnymi, a treściami wideo w Internecie powoli się zacierają. ...