facebook web

Polski rynek reklamowy wzrośnie w tym roku o 2,1% i osiągnie wartość 7,055 mld złotych netto

Według prognoz agencji Zenith w 2017 r. wydatki na reklamę w Polsce przekroczą kwotę 7 miliardów złotych, na świecie będzie to poziom 558 miliardów dolarów. w tym roku internet zdetronizuje telewizję i stanie się największym globalnym medium reklamowym.

Dom mediowy Zenith prognozuje, że budżety na reklamę w telewizji wzrosną w 2017 r. o 0,4% Oznacza to spowolnienie w stosunku do ubiegłego roku, które spowodowane jest głównie spadkami udziałów 4 największych stacji. Najszybciej rosną wydatki na reklamę w internecie. W tym roku będą wyższe od ubiegłorocznych o 11,8%. Według analityków rozwój technologii podnosi jakość, precyzję i efektywność działań reklamowych w internecie, a innowacje sprzętowe - lepsze wyświetlacze, szybszy sprzęt, dostępność urządzeń mobilnych - mają pozytywny wpływ także ich odbiór przez konsumentów. Wyraźnie rośnie segment online wideo, w który chętnie inwestują najwięksi reklamodawcy. Z kolei firmy z sektora małego biznesu, po etapie samodzielnego realizowania kampanii reklamowych w Google i na Facebooku odkrywają programmatic i zachęcone możliwościami precyzyjnego targetowania inwestują w kampanie w tym modelu coraz więcej środków.

Najnowsze

Think Kong obsłuży NN Investment Partners TFI S.A.. Agencja Think Kong bedzie odpowiedzialna za wsparcie strategiczne oraz realizację działań content marketingowych i SEO, mających promować produkty inwestycyjne NN Investment Partners TFI.   Współpraca obejmuje także realizację kampanii z influencerami. ...

Krzysztof Ratnicyn w endorfina events. Krzysztof Ratnicyn objął stanowisko PR managera agencji endorfina events. Będzie odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, w tym media relation oraz wspieranie działań public relations klientów firmy eventowej.  Krzysztof Ratnicyn był poprzednio PR Managerem w Young & Rubicam Brands, gdzie odpowiadał za komunikację wewnętrzną tej grupy reklamowej. ...

Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów w Polsce 2017-2021 - raport PwC. PwC prognozuje, że rynek mediów i rozrywki w Polsce będzie rozwijał się w tempie 3,3%rocznie i w 2021 r. osiągnie wartość niemal 11,5 mld dolarów. Na przełomie 2017 i 2018 roku może dojść do historycznej zmiany - wydatki na reklamę internetową w Polsce przekroczą tę na reklamę telewizyjną. ...

Nextlaw Global Public Affairs Network - sieć public affairs od Dentos. We wrześniu 2017 r. wystartowała międzynarodowa sieć agencji public affairs: "Nextlaw Global Public Affairs Network”. Została ona utworzona przez Dentons – największą firmę prawniczą świata. Grupa obejmuje 60 agencji oferujących usługi public affairs w ponad 100 krajach. ...

Wideo