facebook web

Uwaga! Wraca internetPR.pl

Odkryj i twórz internetPR.pl na nowo! Taki jest przekaz właśnie reaktywowanego serwisu fundacji internetPR.pl, który właśnie pojawił się w sieci w nowej formie i z nowymi pomysłami. Nie będzie on jednak serwisem ścigającym się na newsy. Jego ideą jest poszukiwanie formuły jakościowego miejsca w sieci wykorzystującego nowe technologie i możliwości. 

internetPR.pl był pierwszym serwisem branżowym w polskim internecie, który pojawił się w sieci już w maju 2002 roku. Działając od 2005 roku jako fundacja branżowa, której misją było wsparcie budowy społeczności zawodowej branży Public Relations, zaznaczył wyraźnie swoją obecność.

Społeczności branżowych w social mediach jest wiele. Problemem jest jednak wiarygodność treści - w internecie znajdujemy masę nieprawdziwych informacji i półprawd. Wyzwaniem staje się poruszanie w świecie niezliczonych możliwości, cudownych narzędzi, które mają ułatwić pracę i stać się prostą drogą do sukcesu. Nie ma jednak dróg na skróty, bo okazuje się, że ... Facebook nie sprzedaje, migracja serwisu wycięła 11 tysięcy linków z wyszukiwarki, a nowy serwis korporacyjny, choć responsywny, wcale nie jest postrzegany przez Google jako mobilny i tylko z tego powodu na wstępie traci 1/3 możliwego ruchu.

Do przeglądu mediów wykorzystamy kanał na Twitterze, promując najciekawsze publikacje z polskich mediów, a prawdopodobnie wkrótce również #Ze_swiata. Teksty w sekcji #Informacje i #Wiedza będą zgodne z polityką redakcyjną. W planach jest również więcej branżowej treści wideo, ponieważ dostęp do profesjonalnego studia TV zapewni infoWire.pl.

Fundacja internetPR.pl jest przedsięwzięciem niekomercyjnym. Działa tylko dzieki wsparciu firm i osób, które jej istnienie uważają za celowe i wartościowe. Fundacje internetPR.pl wspierają już: Neuron PR, Genesis PR i netPR.pl. Pomoc zdeklarowały też Newspoint, Agencja Face, infoWire.pl.

Za stronę techniczną przedsięwzięcia po 12 latach przerwy ponownie odpowiada firma netPR.pl, która wykorzystuje w witrynie swoją najnowszą technologię do tworzenia rozwiazań komunikacyjnych w internecie - znana głównie z budowy newsroomów, biur prasowych i rozwiazań do komunikacji z inwestorami. 

Najnowsze

"Legalność" kontaktów w komunikacji z mediami | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. II. Jeśli gromadziłeś kontakty medialne zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami, to prawdopodobnie możesz określić bazę mianem „legalnej”, czyli nieobciążonej wadami prawnymi. Przed tobą jednak pewien wysiłek związany z przystosowaniem jej do warunków po 24 maja 2018 roku i implementacją rozwiązań, które pomogą wywiązać się z obowiązków narzucanych przez nowe regulacje. ...

Skuteczne pozycjonowanie – na kim warto się wzorować?. Widoczność w Internecie to w XXI wieku jeden z fundamentów, na którym zbudować można sukces w biznesie. „Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” przygotowany przez Mayko pozwoli zapoznać się z listą serwisów przodujących pod względem skuteczności wyszukiwania w sieci. ...

Wprowadzenie | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. I . Konwalidacja danych to sformułowanie, które zapewne zdobędzie dużą popularność w związku ze zmieniającym się prawem dotyczącym ochrony danych osobowych. Konwalidacja oznacza możliwość uzyskania pełnej wartości prawnej danych osobowych po 25 maja 2018 roku. ...

Czy firma może kontrolować aktywność pracowników w kanałach social media?.   Prawo pracy nie zawsze dotrzymuje kroku dynamicznie rozwijającej się technologii. W polskich przepisach brakuje szczególnych uregulowań, które określałyby zasady korzystania z portali społecznościowych przez pracowników. ...

Wideo

Rok 2018 w branży wideo. Czego możemy się spodziewać?. Obecnie rynek wideo coraz bardziej się profesjonalizuje. Ponadto małe, jak i duże firmy rezerwują większe budżety na tworzenie kontentu wideo. A ponieważ wielu użytkowników internetu blokuje reklamy – Polska zajmuje pierwsze miejsce w używaniu adblocka – warto tworzyć dobry kontent wideo. ...

Nowy obowiązek informacyjny – co oznacza dla przedsiębiorców?. Obowiązek informacyjny to kolejne zagadnienie, z którym powinni zapoznać się przedsiębiorcy przed wejściem w życie RODO. Na czym on polega i jak go wprowadzić do swojej firmy? Na te i inne pytania odpowiada Ewa Kurowska-Tober z kancelarii DLA Piper. Po pierwsze informować „Kiedy otrzymujemy dane nowej osoby, naszym obowiązkiem jako administratora danych osobowych [ADO] jest...

Co może grozić za naruszenie przepisów RODO?. Z dniem wejścia w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) każde naruszenie ochrony danych osobowych będzie musiało zostać zgłoszone do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dodatkowo, w sytuacjach poważniejszych, firma będzie zobowiązana poinformować podmiot, którego te dane dotyczą. ...

RODO to dla firm nie tylko minusy. Przyczyni się do rozwoju przedsiębiorstw i zwiększy konkurencyjność na rynku. Za około pół roku, w zacznie obowiązywać RODO czyli Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych. Jest to też ostatni dzwonek dla firm, aby przygotować się na nowe przepisy. Rozporządzenie wprowadza wiele zmian, jednak nie wszystkie są negatywne. ...