facebook web

Uwaga! Wraca internetPR.pl

Odkryj i twórz internetPR.pl na nowo! Taki jest przekaz właśnie reaktywowanego serwisu fundacji internetPR.pl, który właśnie pojawił się w sieci w nowej formie i z nowymi pomysłami. Nie będzie on jednak serwisem ścigającym się na newsy. Jego ideą jest poszukiwanie formuły jakościowego miejsca w sieci wykorzystującego nowe technologie i możliwości. 

internetPR.pl był pierwszym serwisem branżowym w polskim internecie, który pojawił się w sieci już w maju 2002 roku. Działając od 2005 roku jako fundacja branżowa, której misją było wsparcie budowy społeczności zawodowej branży Public Relations, zaznaczył wyraźnie swoją obecność.

Społeczności branżowych w social mediach jest wiele. Problemem jest jednak wiarygodność treści - w internecie znajdujemy masę nieprawdziwych informacji i półprawd. Wyzwaniem staje się poruszanie w świecie niezliczonych możliwości, cudownych narzędzi, które mają ułatwić pracę i stać się prostą drogą do sukcesu. Nie ma jednak dróg na skróty, bo okazuje się, że ... Facebook nie sprzedaje, migracja serwisu wycięła 11 tysięcy linków z wyszukiwarki, a nowy serwis korporacyjny, choć responsywny, wcale nie jest postrzegany przez Google jako mobilny i tylko z tego powodu na wstępie traci 1/3 możliwego ruchu.

Do przeglądu mediów wykorzystamy kanał na Twitterze, promując najciekawsze publikacje z polskich mediów, a prawdopodobnie wkrótce również #Ze_swiata. Teksty w sekcji #Informacje i #Wiedza będą zgodne z polityką redakcyjną. W planach jest również więcej branżowej treści wideo, ponieważ dostęp do profesjonalnego studia TV zapewni infoWire.pl.

Fundacja internetPR.pl jest przedsięwzięciem niekomercyjnym. Działa tylko dzieki wsparciu firm i osób, które jej istnienie uważają za celowe i wartościowe. Fundacje internetPR.pl wspierają już: Neuron PR, Genesis PR i netPR.pl. Pomoc zdeklarowały też Newspoint, Agencja Face, infoWire.pl.

Za stronę techniczną przedsięwzięcia po 12 latach przerwy ponownie odpowiada firma netPR.pl, która wykorzystuje w witrynie swoją najnowszą technologię do tworzenia rozwiazań komunikacyjnych w internecie - znana głównie z budowy newsroomów, biur prasowych i rozwiazań do komunikacji z inwestorami. 

Najnowsze

Think Kong obsłuży NN Investment Partners TFI S.A.. Agencja Think Kong bedzie odpowiedzialna za wsparcie strategiczne oraz realizację działań content marketingowych i SEO, mających promować produkty inwestycyjne NN Investment Partners TFI.   Współpraca obejmuje także realizację kampanii z influencerami. ...

Krzysztof Ratnicyn w endorfina events. Krzysztof Ratnicyn objął stanowisko PR managera agencji endorfina events. Będzie odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, w tym media relation oraz wspieranie działań public relations klientów firmy eventowej.  Krzysztof Ratnicyn był poprzednio PR Managerem w Young & Rubicam Brands, gdzie odpowiadał za komunikację wewnętrzną tej grupy reklamowej. ...

Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów w Polsce 2017-2021 - raport PwC. PwC prognozuje, że rynek mediów i rozrywki w Polsce będzie rozwijał się w tempie 3,3%rocznie i w 2021 r. osiągnie wartość niemal 11,5 mld dolarów. Na przełomie 2017 i 2018 roku może dojść do historycznej zmiany - wydatki na reklamę internetową w Polsce przekroczą tę na reklamę telewizyjną. ...

Nextlaw Global Public Affairs Network - sieć public affairs od Dentos. We wrześniu 2017 r. wystartowała międzynarodowa sieć agencji public affairs: "Nextlaw Global Public Affairs Network”. Została ona utworzona przez Dentons – największą firmę prawniczą świata. Grupa obejmuje 60 agencji oferujących usługi public affairs w ponad 100 krajach. ...

Wideo