facebook web

Uwaga! Wraca internetPR.pl

Odkryj i twórz internetPR.pl na nowo! Taki jest przekaz właśnie reaktywowanego serwisu fundacji internetPR.pl, który właśnie pojawił się w sieci w nowej formie i z nowymi pomysłami. Nie będzie on jednak serwisem ścigającym się na newsy. Jego ideą jest poszukiwanie formuły jakościowego miejsca w sieci wykorzystującego nowe technologie i możliwości. 

internetPR.pl był pierwszym serwisem branżowym w polskim internecie, który pojawił się w sieci już w maju 2002 roku. Działając od 2005 roku jako fundacja branżowa, której misją było wsparcie budowy społeczności zawodowej branży Public Relations, zaznaczył wyraźnie swoją obecność.

Społeczności branżowych w social mediach jest wiele. Problemem jest jednak wiarygodność treści - w internecie znajdujemy masę nieprawdziwych informacji i półprawd. Wyzwaniem staje się poruszanie w świecie niezliczonych możliwości, cudownych narzędzi, które mają ułatwić pracę i stać się prostą drogą do sukcesu. Nie ma jednak dróg na skróty, bo okazuje się, że ... Facebook nie sprzedaje, migracja serwisu wycięła 11 tysięcy linków z wyszukiwarki, a nowy serwis korporacyjny, choć responsywny, wcale nie jest postrzegany przez Google jako mobilny i tylko z tego powodu na wstępie traci 1/3 możliwego ruchu.

Do przeglądu mediów wykorzystamy kanał na Twitterze, promując najciekawsze publikacje z polskich mediów, a prawdopodobnie wkrótce również #Ze_swiata. Teksty w sekcji #Informacje i #Wiedza będą zgodne z polityką redakcyjną. W planach jest również więcej branżowej treści wideo, ponieważ dostęp do profesjonalnego studia TV zapewni infoWire.pl.

Fundacja internetPR.pl jest przedsięwzięciem niekomercyjnym. Działa tylko dzieki wsparciu firm i osób, które jej istnienie uważają za celowe i wartościowe. Fundacje internetPR.pl wspierają już: Neuron PR, Genesis PR i netPR.pl. Pomoc zdeklarowały też Newspoint, Agencja Face, infoWire.pl.

Za stronę techniczną przedsięwzięcia po 12 latach przerwy ponownie odpowiada firma netPR.pl, która wykorzystuje w witrynie swoją najnowszą technologię do tworzenia rozwiazań komunikacyjnych w internecie - znana głównie z budowy newsroomów, biur prasowych i rozwiazań do komunikacji z inwestorami. 

Najnowsze

2/3 Polaków nie wie co to Black Friday. Niemal 2/3 polskich konsumentów twierdzi, że nie spotkało się wcześniej z określeniem Black Friday czy Czarny Piątek. Stąd też ponad 60 proc. z nich nie planuje skorzystać w tym roku z wyprzedaży z tej okazji. ...

Hakerzy wykradli dane 57 mln klientów Ubera. Firma zapłaciła okup. W październiku 2016 roku hakerzy wykradli dane 57 mln użytkowników Ubera - głównie pasażerów, ale także kierowców - ujawnił we wtorek, ponad rok po kradzieży, nowy szef amerykańskiej firmy Dara Khosrowshahi. ...

Już 59 proc. reklam display kupowanych w modelu programmatic, w Polsce wzrost o 40 proc.. W br. 59 proc. globalnych wydatków na internetowe reklamy display realizowane jest w modelu programatycznym. W 2019 roku ten wskaźnik będzie wynosił już 67 proc. - prognozuje agencja mediowa Zenith. Według analiz Zenith w br. wartość reklam wykupywanych w modelu programatycznym wyniesie 57,5 mld dolarów, natomiast w 2019 roku - 84,9 mld dolarów. ...

Mobilne strony w Polsce ładują się zbyt wolno, Google chce pomóc z nowym Test My Site. Według wewnętrznych testów przeprowadzonych przez Google mobilne strony polskich firm ładują się o wiele wolniej niż optymalne według ekspertów 3 sekundy. Najgorzej wypada pod tym względem branża technologiczna, najlepiej opieka medyczna, jednak żaden segment nie sprostał wymaganiom. ...

Wideo

Co może grozić za naruszenie przepisów RODO?. Z dniem wejścia w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) każde naruszenie ochrony danych osobowych będzie musiało zostać zgłoszone do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dodatkowo, w sytuacjach poważniejszych, firma będzie zobowiązana poinformować podmiot, którego te dane dotyczą. ...

RODO to dla firm nie tylko minusy. Przyczyni się do rozwoju przedsiębiorstw i zwiększy konkurencyjność na rynku. Za około pół roku, w zacznie obowiązywać RODO czyli Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych. Jest to też ostatni dzwonek dla firm, aby przygotować się na nowe przepisy. Rozporządzenie wprowadza wiele zmian, jednak nie wszystkie są negatywne. ...

Jak przygotować firmę na wejście RODO?. Pod koniec maja 2018 roku, w życie wchodzi rozporządzenie RODO (Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych). Oznacza to, że przedsiębiorcy dostaną nowe obowiązki, jednocześnie nalezy pamiętać, że niewywiązanie się z nowych obowiązków może skutkować poważnymi konsekwencjami. ...

Ochrona danych osobowych 2.0 - rozmowa z Maciejem Kaweckim z Ministerstwa Cyfryzacji. Nie należy obawiać się RODO - tak twierdzi w rozmowie z Fundacją internetPR.pl doktor Maciej Kawecki z Ministerstwa Cyfryzacji. Prawnik wymienia korzyści dla obywateli oraz uspokaja przedsiębiorców. Materiał przygotowany we współpracy z partnerem Fundacji - agencją informacyjną infoWire.pl. ...