facebook web

Uwaga! Wraca internetPR.pl

Odkryj i twórz internetPR.pl na nowo! Taki jest przekaz właśnie reaktywowanego serwisu fundacji internetPR.pl, który właśnie pojawił się w sieci w nowej formie i z nowymi pomysłami. Nie będzie on jednak serwisem ścigającym się na newsy. Jego ideą jest poszukiwanie formuły jakościowego miejsca w sieci wykorzystującego nowe technologie i możliwości. 

internetPR.pl był pierwszym serwisem branżowym w polskim internecie, który pojawił się w sieci już w maju 2002 roku. Działając od 2005 roku jako fundacja branżowa, której misją było wsparcie budowy społeczności zawodowej branży Public Relations, zaznaczył wyraźnie swoją obecność.

Społeczności branżowych w social mediach jest wiele. Problemem jest jednak wiarygodność treści - w internecie znajdujemy masę nieprawdziwych informacji i półprawd. Wyzwaniem staje się poruszanie w świecie niezliczonych możliwości, cudownych narzędzi, które mają ułatwić pracę i stać się prostą drogą do sukcesu. Nie ma jednak dróg na skróty, bo okazuje się, że ... Facebook nie sprzedaje, migracja serwisu wycięła 11 tysięcy linków z wyszukiwarki, a nowy serwis korporacyjny, choć responsywny, wcale nie jest postrzegany przez Google jako mobilny i tylko z tego powodu na wstępie traci 1/3 możliwego ruchu.

Do przeglądu mediów wykorzystamy kanał na Twitterze, promując najciekawsze publikacje z polskich mediów, a prawdopodobnie wkrótce również #Ze_swiata. Teksty w sekcji #Informacje i #Wiedza będą zgodne z polityką redakcyjną. W planach jest również więcej branżowej treści wideo, ponieważ dostęp do profesjonalnego studia TV zapewni infoWire.pl.

Fundacja internetPR.pl jest przedsięwzięciem niekomercyjnym. Działa tylko dzieki wsparciu firm i osób, które jej istnienie uważają za celowe i wartościowe. Fundacje internetPR.pl wspierają już: Neuron PR, Genesis PR i netPR.pl. Pomoc zdeklarowały też Newspoint, Agencja Face, infoWire.pl.

Za stronę techniczną przedsięwzięcia po 12 latach przerwy ponownie odpowiada firma netPR.pl, która wykorzystuje w witrynie swoją najnowszą technologię do tworzenia rozwiazań komunikacyjnych w internecie - znana głównie z budowy newsroomów, biur prasowych i rozwiazań do komunikacji z inwestorami. 

Najnowsze

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?. Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

DIMAQ Day: Kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej.   Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media, weryfikacja kampanii digital – zagadnienia botów, ad fraudu oraz viewability to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day już 6 czerwca 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Wideo

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody. Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm. Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...