facebook web

Rynek reklamy online w Europie Środkowo-Wschodniej

Według raportu gemiusAdMonitor, w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej średnio 82% kampanii reklamowych online wykorzysywało standardowe banery. Najchętniej sięgali po nie marketerzy rumuńscy (91% kampanii). Najmniejszy udział banerów w kampaniach internetowych odnotowany został na Ukrainie (65%). W większości krajów najpopularniejszym formatem w tej kategorii był 300x250.

Współczynnik klikalności reklam internetowych w pierwszym półroczu wyniósł w Polsce 0,66% i utrzymał poziom porównywalny do zeszłorcznego wyniku z tego samego okresu. W 70% kampanii reklamowych wykorzystywano standardowe formaty reklamy, czyli banery. W 39% kampanii w Polsce wystąpiły formaty rich media.

Więcej informacji na stronie: https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/rynek-reklamy-online-w-europie-srodkowo-wschodniej.html

Najnowsze

Think Kong obsłuży NN Investment Partners TFI S.A.. Agencja Think Kong bedzie odpowiedzialna za wsparcie strategiczne oraz realizację działań content marketingowych i SEO, mających promować produkty inwestycyjne NN Investment Partners TFI.   Współpraca obejmuje także realizację kampanii z influencerami. ...

Krzysztof Ratnicyn w endorfina events. Krzysztof Ratnicyn objął stanowisko PR managera agencji endorfina events. Będzie odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, w tym media relation oraz wspieranie działań public relations klientów firmy eventowej.  Krzysztof Ratnicyn był poprzednio PR Managerem w Young & Rubicam Brands, gdzie odpowiadał za komunikację wewnętrzną tej grupy reklamowej. ...

Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów w Polsce 2017-2021 - raport PwC. PwC prognozuje, że rynek mediów i rozrywki w Polsce będzie rozwijał się w tempie 3,3%rocznie i w 2021 r. osiągnie wartość niemal 11,5 mld dolarów. Na przełomie 2017 i 2018 roku może dojść do historycznej zmiany - wydatki na reklamę internetową w Polsce przekroczą tę na reklamę telewizyjną. ...

Nextlaw Global Public Affairs Network - sieć public affairs od Dentos. We wrześniu 2017 r. wystartowała międzynarodowa sieć agencji public affairs: "Nextlaw Global Public Affairs Network”. Została ona utworzona przez Dentons – największą firmę prawniczą świata. Grupa obejmuje 60 agencji oferujących usługi public affairs w ponad 100 krajach. ...

Wideo