facebook web

Bezpieczeństwo IT potrzebuje wyspecjalizowanego PR-u ...

Spektakularne wycieki danych i ataki cyberprzestępców to codzienność. Wyzwaniem dla firm oferujących rozwiązania zabezpieczające nie jest już  uświadamianie zagrożeń a budowa rozpoznawalności technologii i przewagi konkurencyjnej. W tych zadaniach będzie pomagała powstała na poczatku sierpnia br. w Londynie,  międzynarodowa sieć niezależnych agencji public relations specjalizująca się w branży bezpieczeństwa IT i fizycznego - Sotiria Comms Network. 

Partnerem sieci w Polsce jest  Neuron Agencja Public Relations.

Każda z dziesięciu agencji zaproszonych do sieci Sotiria musiała wykazać się doświadczeniem w obsłudze firm z branży nowych technologii i bezpieczeństwa IT. W portfolio agencji sieciowych można więc znaleźć największe światowe marki takie jak m.in. Trend Micro, G DATA Software, Genetec, Acronis, Kaspersky, EMC, ASG Technologies. 

 „Kwestie bezpieczeństwa spędzają sen z powiek menedżerów na najwyższych szczeblach. Firmy i organizacje niekomercyjne będą inwestować i integrować coraz bardziej innowacyjne rozwiązania zabezpieczające. Dzięki naszemu doświadczeniu rozumiemy technologię i szczególne wymagania firm z branży bezpieczeństwa, co czyni naszą ofertę potrzebną i atrakcyjną.” – deklaruje Louise Stward-Muir, dyrektor zarządzająca Say Communications.

Sieć Sotiria stanowi platformę współpracy, dzięki której każda z agencji może oferować swoim klientom najwyższej jakości obsługę PR w 15 krajach na całym świecie. Obowiązuje zasada, że to klient wybiera, czy stroną umowy będzie lokalna agencja, czy woli podpisać umowę bezpośrednio z zagraniczną agencją i samodzielnie nadzorować jej pracę.

Korzystając z międzynarodowego doświadczenia partnerów Agencja Neuron będzie mogła oferować nowe produkty - od sprawnej komunikacji aż po generowanie leadów sprzedażowych.

Najnowsze

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?. Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

DIMAQ Day: Kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej.   Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media, weryfikacja kampanii digital – zagadnienia botów, ad fraudu oraz viewability to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day już 6 czerwca 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Wideo

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody. Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm. Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...