facebook web

Bezpieczeństwo IT potrzebuje wyspecjalizowanego PR-u ...

Spektakularne wycieki danych i ataki cyberprzestępców to codzienność. Wyzwaniem dla firm oferujących rozwiązania zabezpieczające nie jest już  uświadamianie zagrożeń a budowa rozpoznawalności technologii i przewagi konkurencyjnej. W tych zadaniach będzie pomagała powstała na poczatku sierpnia br. w Londynie,  międzynarodowa sieć niezależnych agencji public relations specjalizująca się w branży bezpieczeństwa IT i fizycznego - Sotiria Comms Network. 

Partnerem sieci w Polsce jest  Neuron Agencja Public Relations.

Każda z dziesięciu agencji zaproszonych do sieci Sotiria musiała wykazać się doświadczeniem w obsłudze firm z branży nowych technologii i bezpieczeństwa IT. W portfolio agencji sieciowych można więc znaleźć największe światowe marki takie jak m.in. Trend Micro, G DATA Software, Genetec, Acronis, Kaspersky, EMC, ASG Technologies. 

 „Kwestie bezpieczeństwa spędzają sen z powiek menedżerów na najwyższych szczeblach. Firmy i organizacje niekomercyjne będą inwestować i integrować coraz bardziej innowacyjne rozwiązania zabezpieczające. Dzięki naszemu doświadczeniu rozumiemy technologię i szczególne wymagania firm z branży bezpieczeństwa, co czyni naszą ofertę potrzebną i atrakcyjną.” – deklaruje Louise Stward-Muir, dyrektor zarządzająca Say Communications.

Sieć Sotiria stanowi platformę współpracy, dzięki której każda z agencji może oferować swoim klientom najwyższej jakości obsługę PR w 15 krajach na całym świecie. Obowiązuje zasada, że to klient wybiera, czy stroną umowy będzie lokalna agencja, czy woli podpisać umowę bezpośrednio z zagraniczną agencją i samodzielnie nadzorować jej pracę.

Korzystając z międzynarodowego doświadczenia partnerów Agencja Neuron będzie mogła oferować nowe produkty - od sprawnej komunikacji aż po generowanie leadów sprzedażowych.

Najnowsze

2/3 Polaków nie wie co to Black Friday. Niemal 2/3 polskich konsumentów twierdzi, że nie spotkało się wcześniej z określeniem Black Friday czy Czarny Piątek. Stąd też ponad 60 proc. z nich nie planuje skorzystać w tym roku z wyprzedaży z tej okazji. ...

Hakerzy wykradli dane 57 mln klientów Ubera. Firma zapłaciła okup. W październiku 2016 roku hakerzy wykradli dane 57 mln użytkowników Ubera - głównie pasażerów, ale także kierowców - ujawnił we wtorek, ponad rok po kradzieży, nowy szef amerykańskiej firmy Dara Khosrowshahi. ...

Już 59 proc. reklam display kupowanych w modelu programmatic, w Polsce wzrost o 40 proc.. W br. 59 proc. globalnych wydatków na internetowe reklamy display realizowane jest w modelu programatycznym. W 2019 roku ten wskaźnik będzie wynosił już 67 proc. - prognozuje agencja mediowa Zenith. Według analiz Zenith w br. wartość reklam wykupywanych w modelu programatycznym wyniesie 57,5 mld dolarów, natomiast w 2019 roku - 84,9 mld dolarów. ...

Mobilne strony w Polsce ładują się zbyt wolno, Google chce pomóc z nowym Test My Site. Według wewnętrznych testów przeprowadzonych przez Google mobilne strony polskich firm ładują się o wiele wolniej niż optymalne według ekspertów 3 sekundy. Najgorzej wypada pod tym względem branża technologiczna, najlepiej opieka medyczna, jednak żaden segment nie sprostał wymaganiom. ...

Wideo

Co może grozić za naruszenie przepisów RODO?. Z dniem wejścia w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) każde naruszenie ochrony danych osobowych będzie musiało zostać zgłoszone do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dodatkowo, w sytuacjach poważniejszych, firma będzie zobowiązana poinformować podmiot, którego te dane dotyczą. ...

RODO to dla firm nie tylko minusy. Przyczyni się do rozwoju przedsiębiorstw i zwiększy konkurencyjność na rynku. Za około pół roku, w zacznie obowiązywać RODO czyli Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych. Jest to też ostatni dzwonek dla firm, aby przygotować się na nowe przepisy. Rozporządzenie wprowadza wiele zmian, jednak nie wszystkie są negatywne. ...

Jak przygotować firmę na wejście RODO?. Pod koniec maja 2018 roku, w życie wchodzi rozporządzenie RODO (Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych). Oznacza to, że przedsiębiorcy dostaną nowe obowiązki, jednocześnie nalezy pamiętać, że niewywiązanie się z nowych obowiązków może skutkować poważnymi konsekwencjami. ...

Ochrona danych osobowych 2.0 - rozmowa z Maciejem Kaweckim z Ministerstwa Cyfryzacji. Nie należy obawiać się RODO - tak twierdzi w rozmowie z Fundacją internetPR.pl doktor Maciej Kawecki z Ministerstwa Cyfryzacji. Prawnik wymienia korzyści dla obywateli oraz uspokaja przedsiębiorców. Materiał przygotowany we współpracy z partnerem Fundacji - agencją informacyjną infoWire.pl. ...