facebook web

Informacje

#Informacje

"Legalność" kontaktów w komunikacji z mediami | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. II

Jeśli gromadziłeś kontakty medialne zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami, to prawdopodobnie możesz określić bazę mianem „legalnej”, czyli nieobciążonej wadami prawnymi. Przed tobą jednak pewien wysiłek związany z przystosowaniem jej do warunków po 24 maja 2018 roku i implementacją rozwiązań, które pomogą wywiązać się z obowiązków narzucanych przez nowe regulacje. ...

|
3 dni temu
czytaj więcej>
#Informacje

Skuteczne pozycjonowanie – na kim warto się wzorować?

Widoczność w Internecie to w XXI wieku jeden z fundamentów, na którym zbudować można sukces w biznesie. „Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” przygotowany przez Mayko pozwoli zapoznać się z listą serwisów przodujących pod względem skuteczności wyszukiwania w sieci. ...

|
1 tydzień temu
czytaj więcej>
#Informacje

Wprowadzenie | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. I

Konwalidacja danych to sformułowanie, które zapewne zdobędzie dużą popularność w związku ze zmieniającym się prawem dotyczącym ochrony danych osobowych. Konwalidacja oznacza możliwość uzyskania pełnej wartości prawnej danych osobowych po 25 maja 2018 roku. ...

|
2 tygodni(e) temu
czytaj więcej>
#Informacje

Czy firma może kontrolować aktywność pracowników w kanałach social media?

  Prawo pracy nie zawsze dotrzymuje kroku dynamicznie rozwijającej się technologii. W polskich przepisach brakuje szczególnych uregulowań, które określałyby zasady korzystania z portali społecznościowych przez pracowników. ...

|
2 tygodni(e) temu
czytaj więcej>
#Informacje

Pozycjonowanie SEO - czy znasz już te zasady?

Kilka lat temu pojawił się zawód specjalisty ds SEO, którego zadaniem jest odkrywanie tajników algorytmów Google’a. Nie jest to łatwe zadanie, ponieważ Google doskonale strzeże tych informacji. Znamy jednak kilka istotnych zasadach, które warto wprowadzić do swoich działań i które na pewno przyniosą dobre efekty. ...

|
3 tygodni(e) temu
czytaj więcej>
#Informacje

Przewodnik wydawcy po reklamie wideo

Dzięki dużej ilości formatów oraz koncentracji uwagi widzów na obrazie, cyfrowa reklama wideo daje wydawcom szansę na zwiększenie przychodów z powierzchni reklamowej. Tylko odpowiednia metoda, dokładny pomiar oraz optymalizacja pozwolą stworzyć skuteczną strategię monetyzacji wideo. ...

|
3 tygodni(e) temu
czytaj więcej>
#Informacje

Zarządzanie komunikacją w obliczu kryzysu

Gdy dochodzi do sytuacji kryzysowej, niezbędna jest osoba, która będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami. O tym, jak prawidłowo zareagować, co komunikować oraz jakie kanały wykorzystać, by zapanować nad kryzysem, opowiedzą prelegenci zaproszeni na XVIII Kongres Profesjonalistów PR, który odbędzie się 19-20 kwietnia w Rzeszowie. ...

|
3 tygodni(e) temu
czytaj więcej>
#Informacje

10 trendów konsumenckich na 2018 rok – czego oczekujemy?

Kolejny raz Ericsson ConsumerLab wydał raport na temat trendów konsumenckich, które będą przeważać w przyszłości. Czego oczekujemy jako konsumenci? Przede wszystkim, aby technologie cyfrowe działały bardziej na zasadach jakie panują w relacjach międzyludzkich. ...

|
3 tygodni(e) temu
czytaj więcej>
#Informacje

Jak widoczność reklam wpływa na Twój biznes?

Widoczność reklam na stronie jest ważna zarówno dla reklamodawców, jak i dla wydawców. Efektywnie i dobrze ustawiona reklama dotrze do szerokiego grona odbiorców, zachęcając ich do podjęcia konkretnego działania: odwiedzenia internetowego sklepu, dokonania zakupu czy kontaktu z działem obsługi. ...

|
3 tygodni(e) temu
czytaj więcej>
#Informacje

Dwie trzecie konsumentów oczekuje od marek zaangażowania społeczno-politycznego w social mediach

66 proc. amerykańskich konsumentów chce, by marki w social mediach zajmowały stanowiska w kwestiach problemów społeczno-politycznych - wynika z raportu firmy analitycznej Sprout Social. Amerykanie uważają, że media społecznościowe to właściwa przestrzeń do wypowiedzi na temat praw pracowniczych, praw człowieka czy biedy. ...

|
4 tygodni(e) temu
czytaj więcej>
#Informacje

Google obniży w wyszukiwarce pozycje najwolniejszych stron mobilnych

Google zapowiedział, że od lipca 2018 roku w mobilnej wyszukiwarce będzie obniżał w wynikach pozycje tych stron, które ładują się i działają zbyt wolno na urządzeniach przenośnych. Koncern zastrzega, że drastyczny spadek widoczności witryn będzie dotyczył tylko tych które najbardziej irytują użytkowników swoją powolnością. ...

|
4 tygodni(e) temu
czytaj więcej>
#Informacje

Rośnie czas spędzany w aplikacjach mobilnych, najwięcej zyskują platformy zakupowe, rozrywka i media

W 2017 r. średni czas spędzony przez użytkowników w aplikacjach mobilnych wzrósł o 6 procent – wynika z danych firmy Flurry. Przyrost jest mniejszy niż rok wcześniej, a największe zainteresowanie internautów zanotowały aplikacje z segmentu zakupów oraz rozrywki i mediów. ...

|
1 mies. temu
czytaj więcej>