facebook web

Informacje

#Informacje

Think Kong obsłuży NN Investment Partners TFI S.A.

Agencja Think Kong bedzie odpowiedzialna za wsparcie strategiczne oraz realizację działań content marketingowych i SEO, mających promować produkty inwestycyjne NN Investment Partners TFI.   Współpraca obejmuje także realizację kampanii z influencerami. ...

|
3 dni temu
czytaj więcej>
#Informacje

Krzysztof Ratnicyn w endorfina events

Krzysztof Ratnicyn objął stanowisko PR managera agencji endorfina events. Będzie odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, w tym media relation oraz wspieranie działań public relations klientów firmy eventowej.  Krzysztof Ratnicyn był poprzednio PR Managerem w Young & Rubicam Brands, gdzie odpowiadał za komunikację wewnętrzną tej grupy reklamowej. ...

|
3 dni temu
czytaj więcej>
#Informacje

Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów w Polsce 2017-2021 - raport PwC

PwC prognozuje, że rynek mediów i rozrywki w Polsce będzie rozwijał się w tempie 3,3%rocznie i w 2021 r. osiągnie wartość niemal 11,5 mld dolarów. Na przełomie 2017 i 2018 roku może dojść do historycznej zmiany - wydatki na reklamę internetową w Polsce przekroczą tę na reklamę telewizyjną. ...

|
4 dni temu
czytaj więcej>
#Informacje

Nextlaw Global Public Affairs Network - sieć public affairs od Dentos

We wrześniu 2017 r. wystartowała międzynarodowa sieć agencji public affairs: "Nextlaw Global Public Affairs Network”. Została ona utworzona przez Dentons – największą firmę prawniczą świata. Grupa obejmuje 60 agencji oferujących usługi public affairs w ponad 100 krajach. ...

|
4 dni temu
czytaj więcej>
#Informacje

Paweł Obidziński dołączy do Saatchi IS

W październiku do zespołu Saatchi & Saatchi IS dołączy Paweł Obidziński. Jako Head of Operations będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołami produkcyjnymi i optymalizację procesów wewnętrznych, struktury oraz szeroko pojętym business inteligence. ...

|
5 dni temu
czytaj więcej>
#Informacje

Kantar Media: grupy radiowe z większym zyskiem w sierpniu

Cennikowe wpływy reklamowe rozgłośni monitorowanych przez Kantar Media urosły w sierpniu o 13,7% w porównianiu z analogicznym okresem w zełszym roku. Z danych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że największe przychody z reklam miała Grupa RMF, która uzyskała 188,1 mln zł, o 19% więcej, niż rok temu. ...

|
5 dni temu
czytaj więcej>
Wczytaj więcej